Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Nutcache?

Nutcache bietet Teams jeder Größe eine unternehmensorientierte Lösung für die Verwaltung des gesamten Projektlebenszyklus in einem kollaborativen Arbeitsbereich; vom ersten Kostenvoranschlag bis zur endgültigen Abrechnung durch Projektbudgetierung, Zeiterfassung und Kostenmanagement.

Wer verwendet Nutcache?

Nutcache bietet Teams jeder Größe eine unternehmensorientierte Lösung zur Verwaltung des gesamten Projektlebenszyklus in einem kollaborativen Arbeitsbereich.

Nutcache Software - 1
Nutcache Software - 2
Nutcache Software - 3
Nutcache Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Nutcache das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Nutcache

Nutcache

4,4 (166)
6,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
Keine Integrationen gefunden
4,3 (166)
4,2 (166)
4,3 (166)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
41
53
4,6 (582)
4,2 (582)
4,4 (582)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Nutcache

GoodDay
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Projektplanung/Terminierung
Harvest
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Scoro
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung
Berichterstattung / Projektverfolgung
Kanbanchi
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Priorisierung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Clockify
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
AceProject
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Analyse
Zeit & Kosten Verfolgung
Hive
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Mehrere Projekte

Bewertungen über Nutcache

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
52%
4
38%
3
6%
2
2%
1
2%
Michael
Michael
Owner in
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Perfect for Small Business Time Tracking

5,0 vor 9 Jahren

Kommentare: The app itself has a very intuitive interface, with the ability to select the project and client you're currently tracking time for, the service you're providing, and any enter any project notes. Some of my services vary in hourly pricing, so this is extremely valuable to me. I can select the appropriate hourly rate for the specific job, stop the timer when I'm done, and log my hours at any time. I can't imagine going back to writing times down on a piece of paper and recording it in a spreadsheet! I've been using Nutcache and their app for over a year now. Among the other time tracking and invoicing solutions I've tried, Nutcache really has served me well. It's an awesome service that is free, and their paid options are excellent. I recommend it to all my small business and entrepreneur friends.

Vorteile:

- Fast startup - Clear timer layout with Project, Service - Ability to change recorded time day within the app - Option to have more than one company (if you own multiple businesses)

Nachteile:

- Sometimes has an issue with changing the current time before logging hours (how to fix: select Project, go back, edit recorded time) - No ability to see worked hours details or edit logged hours

Abdessamad
Software architect in Kanada
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

All in one

4,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

The fact that it includes timesheets module to track our time, task lists module to track project advancement and Budget to plan.

Nachteile:

The invoicing module need to be refreshed.

Paul
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Unsatisfied after 6 years of use

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The value is just not there for this product for what I'm paying. Honestly, if it wasn't for having all my past customers on this software I would have left a long time ago. It's over priced for not even being mobile optimized and not even being able to forward invoices anymore. It's 2021. You would think this software would have a mobile app or at the very least be optimized for mibile use. That alone is a huge problem when using the software. When the software went through an update something happened with the forwarding emails option and now I can't even send my invoices. I have to download then and then send them from my personal email. I contacted customer support and they were useless in helping me solve the problem. As soon as I find another invoicing software that will actually do what I need and have good tech support with a mobile app I will definitely be switching over.

Vorteile:

Initially it was free and for the product that was offered it was a bargain. It was fairly simple and easy to use and I could directly email estimates and invoices to my customers from the software.

Nachteile:

No mobile app or optimization. Can't forward invoices directly from software. Tech support is insufficient. Over priced for the sub par quality.

Evgeniia
Project Coordinator in Russland
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review from DevCube

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Well, I am satisfied about the software except some bugs.

Vorteile:

Customer Support is incredible. Nutcache is easy to use and cheap.

Nachteile:

I have added some suggestions to a website that serves to facilitate the communication between your DEV team : - profitability report based on invoice or project level - Retroactive effort report

Jowenne
Principal in Kanada
Architektur & Planung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great for Freelancers

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Nice interface. Easy to customize invoices. Easy to input hours worked.

Nachteile:

The reporting and summaries for project tracking needs to be improved. It's very annoying to have to filter all the criteria in drop-down menus every time I want to evaluate a project budget or hours worked. Checkboxes would be more intuitive and quicker and more simple to use.