Wer nutzt diese Software?

Mittlere bis große Unternehmen mit einem Schwerpunkt auf den Fortune-2000.

Durchschnittliche Bewertung

38 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Key Survey
  • http://www.worldapp.com/
  • Gegründet 2002

Über Survey Software for theEnterprise

Key Survey ist eine Umfrage und Marktforschungsplattform für Unternehmen, mit der Forscher innerhalb ihrer Organisation und ihrer Kundenbasis Daten sammeln, verwalten und nutzen können, Erweiterte Funktionen wie Private-Labeling, Scoring, Berechnungen, erweiterte Logik, automatisierte Workflows, bidirektionale Integration und kundenspezifische BI-Dashboard-Entwicklung setzen Key Survey an die Spitze der Liste der Umfrage-Software-Anbieter. Key Umfrage ist auch dafür bekannt, erstklassige Support-Mitarbeiter zu haben.

Survey Software for theEnterprise Funktionen

  • Benchmarking
  • Datenmanagement
  • E-Mail/Online
  • Entschädigungsmanagement
  • Musterproben-Management
  • Panel-Management
  • Papierbasiert
  • Persönlich
  • Statistische Analyse
  • Umfrage-Management
  • iPhone-iPad

Alternative Produkte

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Die hilfreichsten Reviews für Survey Software for theEnterprise

A surprisingly comprehensive and affordable system with a small company feel

Bewertet am 26.6.2015
Bill V.
President
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: Key Survey is as easy to use as a free on-line system, but is packed with tons of power when you need it. The paradigm is easy to work with, and has intuitive aspects that make it fast to work with. This has been very important for those times when we are developing all day, because repetition is minimized - boosting our productivity. Tech support is right there. I felt like I needed some telephone support when we first started using the system, because I was convinced what we needed to do was unique and pioneering. Much of it was and still is, but I did not need telephone support, because the folks on Chat are very serious about getting to the root of solutions. They are so accessible, and committed, it feels like a very small company that is just focused on you. We really like that aspect. PROS: Very easy to use, very short learning curve for all basic needs, excellent tech support, big toolbox (mostly in the form of supplied Plug-Ins) for special question and response presentation, interaction, and management, HTML coding support, custom CSS support, query string variables can be passed to prepopulate fields, new plug-ins and tools are developed as needed by Key Survey, available bulk e-mail survey invitation system, good pre and post survey entry and exit options, easy to copy surveys and questions across the platform, fast to load and update. CONS: Preloading data from a local file can be tricky, if you are used to Constant Contact this will not feel like a full-blown e-mail contact system, some mobile templates do not accurately scale on all devices when using some plug-ins, the "plug-in" system is highly capable but could use a few more intuitive features, like the ability to review question and answer codes in a separate window while coding plug-in variables.

Great value for the money

Bewertet am 20.6.2017
Saul L.
Customer Insights Manager
5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Value for the money (other comparable software cost a lot more), great support, does everything we want.

Nachteile: Poor layout/design management, many features can only be amended using CSS (i.e. some CSS knowledge required instead just having WYSIWYG), managing background data can be clunky (e.g. there is no easy way to update or delete data in bulk). Database can be very slow if you have a lot of records.

The Best Survey Tool I've Ever Used

Bewertet am 15.6.2017
Travis T.
SVP Human Resources and Organizational Development
Vermögensverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The functionality and flexibility of the system is by far the most valuable and attractive parts of the software.

Vorteile: The features and functionality are by far the best in class. No other tool out there compares to this one. It is bar none the best survey software tool available in the market.

Nachteile: The support is mainly online and my preference is for phone support. With that said, they will get on the phone with you but it sometimes can be like pulling teeth. Their online support is always responsive which is nice. I would prefer to talk with someone vs type to someone.

Love Key Survey!

Bewertet am 15.6.2017
Susan K.
Knowledge Center Team Lead
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I understand my customers' experiences better, and can work on internal training when needed.

Vorteile: Easy to navigate, easy to create new surveys and reports, and the help nd training offered are awesome.

Best solution ever!

Bewertet am 15.6.2017
Maria G.
Student Experience Marketing Manager
Bildungsmanagement, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Better reports and experience for staff and clients.

Vorteile: Easy to use, even for staff that's not too IT driven. Love the reports and how much customization you can do. Not only we use it for surveys but we create forms (jobs applications, questionnaires, sweepstakes, etc). Love how it gives you all the tools you need to publish in our site. The best is the customer support online, we've been using KeySurvey for over 4yrs and I have never had to call, all questions were fully answered via chat.

Nachteile: While the tech support service is great, you can easily tell when they have a new staff member. For the most part they will be unable to help. When we see that problem we close the window and try again and always gets the needed help.
But honestly this an extremely small inconvenience for the most part this system is amazing.

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