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Was ist ConnectWise Automate?

ConnectWise Automate, früher LabTech, ist die einzige RMM-Plattform, die deiner Arbeitsweise entsprechend konzipiert wurde, da sie von einem Managed Service Provider (MSP) speziell für MSPs entwickelt wurde. Automate wurde mit modernster Agententechnologie entwickelt und bietet eine beispiellose zentrale Sicht auf die IT-Systeme deiner Kunden. Die leistungsstarken integrierten Monitorfunktionen informieren dich, wenn IT-Probleme gefunden werden. So kannst du Probleme proaktiv beheben, bevor diese zu Ausfallzeiten für deine Kunden führen. Starte noch heute deine kostenlose Testversion!

Wer verwendet ConnectWise Automate?

Anbieter von IT- und Managed Services (MSPs)

ConnectWise Automate Software - 1
ConnectWise Automate Software - 2
ConnectWise Automate Software - 3
ConnectWise Automate Software - 4
ConnectWise Automate Software - 5

Du bist nicht sicher, ob ConnectWise Automate das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

4,1 (126)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
112
5
3,6 (126)
3,9 (126)
3,6 (126)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
99,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
135
14
4,7 (381)
4,7 (381)
4,6 (381)

Weitere gute Alternativen zu ConnectWise Automate

Atera
Am besten bewertete Funktionen
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Unbeaufsichtigter Zugang
NinjaOne
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Warnungen/Eskalation
N-sight
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Server-Überwachung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Kaseya VSA
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Benachrichtigungen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
Pulseway
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
GoTo Meeting
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Videokonferenzen
Zwei-Wege-Audio und -Video
LogMeIn Central
Am besten bewertete Funktionen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Self-Service Portal
Wissensbasis-Management
Join.Me
Am besten bewertete Funktionen
Präsentations-Streaming
Sprachanrufe
Videokonferenzen
LastPass
Am besten bewertete Funktionen
Berechtigungsnachweis-Management
Kennwortsynchronisierung
Verschlüsselte Passwortspeicherung

Bewertungen über ConnectWise Automate

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
3,6
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
29%
3
14%
2
2%
1
6%
Daren
Daren
President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Connectwise Automate

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Vorteile:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Nachteile:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Ian
Prevent Manager in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great For Ticketing and Monitoring

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: We have a great overall experience using ConnectWise Automate. It has helped us stay a leader in our industry and has made our MSP a better organization. We would highly recommend to any company looking to support remote clients effectively.

Vorteile:

The ticketing with ConnectWise automate and reporting is accurate and helps make business decisions. We are able to keep track of all our issues and then address them with the same software. We like how easy it was to setup and has been a great tool for all of our technicians.

Nachteile:

We did not like how the agents will fail to install certain applications even though they are working on other agents. It's hard to decipher the logs to trouble shoot issues and administrators take some time to learn the program. There is a need for more third party patching options.

Benjamin
IT in USA
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Should be call "Connectwise Autodraft"

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Vorteile:

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Nachteile:

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A Must for us!

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Great! I am still learning aboout it, but I love it.

Vorteile:

You can have everything in one single place, from tickets, to procurement and billing. Also, there are a lot of integrations available.

Nachteile:

It is hard to deploy and understand how things work if you have not used it before.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Vorteile:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Nachteile:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!