Timely

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von Timely

Wer verwendet Timely?

Unternehmensführungssoftware für geschäftige Salons und Spas. Lass Timely dein Unternehmen leiten, damit du mehr von dem tun kannst, was du liebst.

Was ist Timely?

Timely ist die intelligenteste Buchungssoftware der Welt. Verwalte mühelos deine Termine, Kund*innen, Verkäufe, Mitarbeiter*innen, Lagerbestände, die Berichterstattung und mehr! Erschaffe das perfekte Kundenerlebnis mit Online-Buchungen, Einzahlungen, Zahlungen, Afterpay, Geschenkgutscheinen, gezielten SMS-Kampagnen und automatischen SMS- oder E-Mail-Nachrichten. Transparente Preisgestaltung ohne Einrichtungsgebühren, versteckte Extras oder hinterhältige Verträge. Erfahre, warum mehr als 36.000 Nutzer*innen weltweit Timely lieben. Timely 14 Tage kostenlos testen!

Timely – Details

Timely

http://www.gettimely.com

Gegründet 2012

Timely – Preisübersicht

Timely ist verfügbar ab 25,00 $/Monat. Timely bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Timely findest du unten.

Startpreis

25,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Timely Funktionen

Friseur Software

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Abrechnung & Rechnungsstellung
E-Mail Marketing
Geschenkkarten-Management
Kundenmanagement
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
SOAP-Notizen
Terminverwaltung
Verkaufspunkt POS
Übungs-Management
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Inventarverwaltung
Kundenprofile
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Standvermietungs-Management
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Wiederkehrende Termine
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
Mitarbeitermanagement
Mitgliedschaft-Management
Online-Buchung
Terminverwaltung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Timely – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 629 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.7/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
4.7/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.6/5
Janelle M.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2017

"Great customer service, flexible plans to suit all our needs"

Kommentare: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vorteile: The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Nachteile: It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2017
Peter W.
Web Developer
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.11.2018

"Organize your diary with ease!"

Vorteile: Very easy to use and train new users on. Intuitive dashboard and very clear user interface.
Timely has been optimized very well for mobile use, enabling us and our users to use this out-and-about.
The customization options of the widget and mini-site are great, and work well with lots of our systems.
The ability to send communications via SMS is very helpful, though not clear when initially purchased.

Nachteile: The lack of language support really isn't great, especially at an organization with lots of international users (non-English speaking).
It wasn't particularly clear when we first purchased Timely that the ability to send SMS's wasn't part of the original plan, and had to purchase separately.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 27.11.2018
Steve H.
Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.8.2019

"Decided to double the price of their product for no reason"

Kommentare: Average. I hind sight should have used another provider that don't keep making annoying changes and massively hike their prices

Vorteile: Ease of use and functionality and a fair price

Nachteile: Change the layout and look without informing customers (making it look and function worse). The company has also decided to double the cost of their product as it has new functionality (that I've been using for nearly 4 years) and the sales pitch is that you get SMS credits as part of the packages, however the credits are like a phone contact - paying for loads that you either don't need or won'r use.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.8.2019
Tom D.
Ownwr/Director
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019

"Easy for people to book in to see me!"

Kommentare: It's brilliant. It frees up so much of my time. Rather than managing a schedule manually, Timely does it for me!

Vorteile: The ease of use for people to book in to see me and my trainers at the gym. It takes away the need for me to answer phone calls all day every day.

Nachteile: Nothing I don't like about it. Everyone who has booked in tells me how easy it is and how much better it is than using the phone!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.12.2019
Ray W.
Owner/Operator
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Likelihood to Recommend
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.9.2017

"I don't even know where to start!"

Kommentare: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vorteile: The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Nachteile: Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.9.2017