Was ist Timely?

Timely ist die intelligenteste Buchungssoftware der Welt. Verwalte mühelos deine Termine, Kund*innen, Verkäufe, Mitarbeiter*innen, Lagerbestände, die Berichterstattung und mehr! Erschaffe das perfekte Kundenerlebnis mit Online-Buchungen, Einzahlungen, Zahlungen, Afterpay, Geschenkgutscheinen, gezielten SMS-Kampagnen und automatischen SMS- oder E-Mail-Nachrichten. Transparente Preisgestaltung ohne Einrichtungsgebühren, versteckte Extras oder hinterhältige Verträge. Erfahre, warum mehr als 36.000 Nutzer*innen weltweit Timely lieben. Timely 14 Tage kostenlos testen!

Wer verwendet Timely?

Unternehmensführungssoftware für geschäftige Salons und Spas. Lass Timely dein Unternehmen leiten, damit du mehr von dem tun kannst, was du liebst.

Wo kann Timely bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Timely
  • Ansässig in Dunedin, Neuseeland
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, Deutschland, Indien, Japan und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Timely
  • Ansässig in Dunedin, Neuseeland
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
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Timely – Videos und Bilder

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Videos zu Timely
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Timely Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Formulare
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Debit-/Kreditkartenverarbeitung
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Farbkodierung/Symbole
  • Für Barbershops
  • Für Salons und Spas
  • Geschenkkarten-Management
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Kundenspezifisches Branding
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Personalverwaltung
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Erinnerungen
  • SOAP-Notizen
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Treueprogramm
  • Umschuldung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für Timely

Square POS ist eine vollständige Point-of-Sale-Lösung mit einer Reihe von Tools für die Verfolgung von Verkäufen und Inventar bis hin zu umfangreichen Analysen.
Salon solution that helps businesses with appointments, SMS, Point of Sale, stock, marketing, payroll, BAS, and more.
Verwende die Salon-Software und Apps von Vagaro, um gebucht zu werden, Zahlungen abzuwickeln, Mahnungen zu versenden und dein Unternehmen zu vermarkten. Startpreis: 25 $/Monat.
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Bringe mehr Kundschaft zu deinem Unternehmen mit FlexBooker, der wunderbar einfachen Möglichkeit, Online-Buchungen zu akzeptieren.
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Bewertungen über Timely

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Janelle M.
Janelle M.
Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

5 vor 5 Jahren

Kommentare: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

Vorteile:

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

Nachteile:

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Natasha S.
Spa Director in Australien
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Timely Software reviewed by a Software Extremist

5 vor 12 Monaten

Kommentare: Accessibility and modernity have become key benefits of doing business with Natashas Skin Spa, and of working for us.
Staff are perceived as more professional, feel more professional, and provide an overall better client experience. Clients and staff benefit, business makes more money, I personally am free to work from anywhere I like due to full time access via the cloud, and I now take month long holidays instead of being tied to the premises.

Vorteile:

The best thing is the improved income - more bookings, more online bookings, more repeat bookings, more free marketing content produced by staff using the photo diary feature.

Nachteile:

Needs a strong set of reporting filters added to enable segmented marketing.

Antwort von Timely

vor 9 Monaten

Thank you so much for sharing your experience, Natasha. We really appreciate the consideration you put in when you chose us and we're thrilled to hear how we'll you're getting on - especially the month long holidays! x

Sumeet S.
CEO in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Timely

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Excellent product and features that are at a very reasonable price. The software offers more features that we don't utilize just yet, but may in the near future.

Vorteile:

Integration with our current process and systems was easy. It actually made it more efficient. It is user-friendly and employees/clients find it to be "high-tech"

Nachteile:

Sometimes the software lags (rarely) and requires us to stop and refresh/restart the program. The cost is reasonable but we wish it was slightly cheaper.

Ray W.
Owner/Operator in Australien
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I don't even know where to start!

3 vor 5 Jahren

Kommentare: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vorteile:

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Nachteile:

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Jennifer H.
Director of Coworking in USA
Eventservice, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Integrated Calendar Made Easy

5 vor 4 Monaten

Kommentare: This allows us to communicate our events to our members easily.

Vorteile:

We use this to put our events onto our website calendar. It is easy to make reoccurring events!

Nachteile:

Finding old events is a little difficult sometimes. Should make search feature retroactive as well.