Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Timely?

Timely ist die intelligenteste Buchungssoftware der Welt. Verwalte mühelos deine Termine, Kund*innen, Verkäufe, Mitarbeiter*innen, Lagerbestände, die Berichterstattung und mehr! Erschaffe das perfekte Kundenerlebnis mit Online-Buchungen, Einzahlungen, Zahlungen, Afterpay, Geschenkgutscheinen, gezielten SMS-Kampagnen und automatischen SMS- oder E-Mail-Nachrichten. Transparente Preisgestaltung ohne Einrichtungsgebühren, versteckte Extras oder hinterhältige Verträge. Erfahre, warum mehr als 36.000 Nutzer*innen weltweit Timely lieben. Timely 14 Tage kostenlos testen!

Wer verwendet Timely?

Unternehmensführungssoftware für geschäftige Salons und Spas. Lass Timely dein Unternehmen leiten, damit du mehr von dem tun kannst, was du liebst.

Timely Software - 1
Timely Software - 2
Timely Software - 3
Timely Software - 4
Timely Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Timely das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Timely

Timely

4,7 (698)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
106
14
4,7 (698)
4,5 (698)
4,7 (698)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
1
4,9 (1.391)
4,8 (1.391)
4,8 (1.391)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Timely

Fresha
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Vend
Am besten bewertete Funktionen
Kostennachverfolgung
Produktkennzeichnung
Rabattmanagement
Mindbody
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Power Diary
Am besten bewertete Funktionen
Reservierungs-Management
Terminplanung
Terminverwaltung
Full Slate
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Online-Buchung
Shortcuts
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Verkaufspunkt POS
Timetastic
Am besten bewertete Funktionen
Freizeit-Anfragen
Urlaubsverfolgung
Urlaubsverwaltung
Kitomba Salon and Spa Software
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mitarbeitermanagement
Terminplanung
Squarespace
Am besten bewertete Funktionen
Design-Management
SSL-Sicherheit
Vorschaufunktion

Bewertungen über Timely

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
74%
4
20%
3
5%
2
1%
1
0%
Mark William
Mark William
Chef / Content Creator in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Solved our previous complicated process of clients booking online.

Vorteile:

Ease of use - very easy for our non technical staff to get using it. Simple UI makes it like other familiar software. I love the integration with Google Contacts and Google Calendar - our clients are impressed when we answer phone calls using their name.

Nachteile:

- They recently introduced packages - but they can't yet be booked online by clients. We have a work around in our setup - but it causes a bit more admin work. - I'd also like to see more options for the rules around when consult forms are sent out. - International clients have trouble booking with us - since you can only allow clients with the same phone country code as the business to book in online. - Having some difficulty with Mailchimp integration - we've switched to Timely > Zapier > Mailchimp instead of Timely > Mailchimp directly.

Bonita
Owner/Lash & Brow Stylist in Australien
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

I love Timely

5,0 vor 7 Monaten

Kommentare: 10/10 love every step I've taking with timely.

Vorteile:

Timely has been super easy to use, the help guides are very explanatory. I think I have only had to contact the timely team 2 or 3 times in the 3 years I have been using timely. It has made my business work so much more smoothly with less admin required from me (I have a hard enough time keeping up with all the other admin work there is)

Nachteile:

I cannot think of any right now but I love that you have feedback links handy so if something feels like it could be improved the button is right there. I don't have to stop what i'm doing to let you know what my thoughts are.

Capwell
Web Developer in Kenia
Übersetzung und Lokalisierung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good app for Scheduling.

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Timely is nearly perfect, it promotes ease of use.

Vorteile:

The time tracking feature is superb.It is very efficient in scheduling too

Nachteile:

It becomes limited when i want to use it on my mobile phone

Ray
Owner/Operator in Australien
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I don't even know where to start!

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

Vorteile:

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

Nachteile:

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Adeena
Assistant director in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great task management system

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It is a super great app and gathers all data you need

Vorteile:

We used this to track projects that employees said were taking to much of their time. We were able to see how much time was actually spent on projects

Nachteile:

I had a hard time using it with IOS but worked amazing with windows