Was ist Booksy?

Booksy ist ein Terminsystem, das dich und deine Kund*innen zusammenbringt. BooksyBIZ gibt dir die Kontrolle über dein Unternehmen und hilft dir dabei, Zeit zu sparen. Du profitierst von vielen Funktionen, die dir das Berufsleben erleichtern.
Vorteile der BooksyBiz-App:
* Kunden-Self-Service
* Kalenderverwaltung
* Kundenmanagement
* Business-Management
* Verkaufsstelle
* Marketing- und Treue-Tools
Booksy funktioniert als sich monatlich verlängerndes Abonnement basierend auf der Anzahl der Mitarbeiter*innen.

Wer verwendet Booksy?

Friseursalons, Barbiere, Nagelstudios, Spa- und Wellnessunternehmen, Personal Trainer*innen, Massagesalons, Sonnenstudios etc.

Wo kann Booksy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Booksy
  • Ansässig in Warsaw, USA
  • 2014 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch, Polnisch, Portugiesisch, Spanisch, Vietnamesisch

Über den Anbieter

  • Booksy
  • Ansässig in Warsaw, USA
  • 2014 gegründet
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Booksy – Videos und Bilder

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Booksy Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Planung
  • Erinnerungen
  • Farbkodierung/Symbole
  • Für Barbershops
  • Für Salons und Spas
  • Geräte-Management
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Kundenprofile
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Reservierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Touch-Screen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Zimmer-Planung

Alternativen für Booksy

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Für dich, deine Stylisten und dein Salonpersonal macht es MINDBODY einfach, Termine von einem Bildschirm aus zu planen, zu aktualisieren oder zu bearbeiten. Erfahre mehr über Mindbody
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Verwende die Salon-Software und Apps von Vagaro, um gebucht zu werden, Zahlungen abzuwickeln, Mahnungen zu versenden und dein Unternehmen zu vermarkten. Startpreis: 25 $/Monat.
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Bewertungen über Booksy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
12%
3
3%
2
3%
1
5%
Hamza D.
Herrenfriseure in Deutschland
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Bewertungen

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Online Termin

Vorteile:

Über Instagram online Termin buchen.....

Nachteile:

Die es kein kostenloses Version gibt....

Lou S.
Lou S.
Tax Preparer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All in one CRM like App

5 vor 3 Jahren

Kommentare: My overall experience was a great experience and i will continue to use this app.

Vorteile:

It acts like a CRM but a great scheduling app.

Nachteile:

None everything is perfect and i would high recommend this to all my entrepreneurs.

Larissa L.
Cosmetologist in USA
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wonderful app

5 vor 3 Jahren

Kommentare: My overall experience is wonderful

Vorteile:

It’s easy and accessible, I love that my clients can book when ever they want with out having to go through me.

Nachteile:

I’m not quite sure at the moment, i know there were like two things that i didn’t care for much but, none that comes to mind at this very moment.

Verifizierter Rezensent
Owner in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Grafikdesign, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great booking software

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: booksy has great customer support so i am always able to get help with any features i do not understand

Vorteile:

Covers everything i need with great customer support and with boosky boost for new clients

Nachteile:

missing the ability to save emails to send to clients

Antwort von Booksy

vor 2 Monaten

Thank you for this great review! We're so glad you're enjoying using Booksy, that Boost is helping you find new clients in our Marketplace, and that our support team has been able to provide guidance when you have questions.

Verifizierter Rezensent
owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Booksy seems to be too understaffed and overwhelmed to be as effective as it can

2 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: I hate the fact that I'm stuck using this awful company (if I jumped ship I would lose the hundereds of reviews that I had amassed while I was using Genbook). Booksy clearly got greedy by acquiring a competitor and instead of boosting up its staffing to handle the numerous bugs in its software as well as the influx of all the new customers from the competitor, they choose to go cheap with keeping its domestic staff lean (which I'm sure is terrible for morale) and contracting with ill-trained overseas customer support who are essentially useless when it comes to addressing the very real flaws in its system.

Vorteile:

Good effort that they offer videos and webinars to help users navigate how to use Booksy. Too bad that those videos and webinars tend to be general and vague, and when there are specific questions and issues (or problems we run into that we point out) they are simply not addressed. I like that someone from Booksy reached out to me as a new customer after being migrated from Genbook to help me with my questions, but that was only for a period of a month and now that there are still ongoing questions and issues I need help with that person no longer responds. I know that it is due to the fact that the staffer is constantly being given new accounts as the old ones "age out" but it is indicative of how this business prioritizes profits from account volume rather than maintaining a robust, unassailable product with good customer service.

Nachteile:

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. Booksy touts offering support by phone (except they are so short staffed that the wait time is interminable), email (response rate is about several weeks), and 24/7 chat (response rate several hours for a reply, and oftentimes the overseas support person is not equipped to provide an answer or solution and when that is the case then they just ghost the conversation. Here is an example of a typical exchange. Me: Please help me w/ this problem accessing the waitlist, namely the fact that there does not seem to be one period. Booksy: The waiting list works so that it is only displayed if there is at least one free slot in business. Please check if the slot is available, then it should be working fine! Me: What do you mean that the waiting list works only so that it is only displayed if there is at least one free slot in business? The whole point of the waiting list is so that if all the slots are currently booked, whoever is on the waitlist is notified if the slot they want becomes available. Please explain b/c Booksy's waitlist does not make sense to me. Booksy: no response

Antwort von Booksy

vor 3 Tagen

We are sorry the transition to Booksy from Genbook did not meet your expectation. It is never our intention to leave anyone with questions and we appreciate you sticking with us. We've made strides to improve response times on the phone and in the in-app chat. If you find yourself with a question please reach out so we can assist.