Sagely

Sagely

von Sagely

Wer nutzt diese Software?

Aktivitäten/Programmen und Wellness-Mitarbeitern in Senior Living Communities (Betreutes Wohnen, selbständige Lebensführung, Seniorenwohnanlagen, Gedächtnispflege, qualifizierte Pflege, Tagespflege für Erwachsene) zusammenbringen. Familien der Bewohner.

Durchschnittliche Bewertung

13 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 3.8/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.4/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Sagely
  • http://www.gosagely.com
  • Gegründet 2015

Über Sagely

Sagely ist ein digitales Gesundheitsunternehmen, das sich darauf konzentriert, Senioren glücklich, gesund, vernetzt und unabhängig zu halten.

Das Unternehmen bietet Technologiesysteme zur Verfolgung von Seniorenkalendern, der Teilnahme und dem Engagement bei Veranstaltungen und Aktivitäten.

GLÜCKLICH – Sagely möchte, dass seine Senioren ein möglichst erfülltes und freudvolles Leben führen.

GESUND – Sagely bemüht sich, das körperliche, geistige und soziale Wohlbefinden seiner Senioren zu maximieren.

VERBUNDEN – Sagely möchte seine Senioren mit den

Sagely Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Lebensmittel- / Ernährungs-Management
  • Marketing- / Lead-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Mitarbeiter-Management
  • Pflegeplanung
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungs-/Aktivitätsplanung
  • Zulassungsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Sagely

Sagely Review

Bewertet am 25.3.2019
Maggie M.
Leisure Services Assistant
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, Sagely has been a good experience. The customer service has been nice and responds in a timely manner. They seem open to our suggestions. However, we have been suggesting and wanting a better one to one documenting option (as described in my "cons" section) since July 2018, and we still haven't seen any updates for it. So again, we would love to see that in an update.

Vorteile: I like that Sagely has opened the opportunity for us to document electronically. We have saved a lot of paper this way. It's also so fast and easy to document now, versus flipping through sheets of paper. I also like that it gives the families of our residents the opportunity to be connected with what their loved ones are doing. I also like that you can run reports and see statistics about activities offered and who attends them.

Nachteile: The biggest con for our department using sagely is that there isn't user friendly option for writing about one to one visits with residents. One to one visits are important because there's always a group of residents who prefer to stay in their rooms and pursue their own individual pursuits instead of coming to group activities. These residents have a goal for one to one visits and we have to document and describe each visit. We are currently using the “individual activity” section to input their one to one visits and what we talked about, but it’s proving to be less user friendly and hard to edit, because we are typing in a place that isn’t meant for multiple sentences or a paragraph of text. We would love to see this as a new feature in future updates on Sagely.

Newsletters/Calendars, etc. for Residential Care Unit

Bewertet am 19.3.2019
Jeff H.
Activities Director
Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I have nothing but positive experiences using Sagely. It has made the quality of our newsletters, calendars, etc. much better than previously with another company. Customer service is outstanding and are very friendly. I recommend the use of sagely to any residential carer or retirement communities.

Vorteile: The software is user friendly and has many features that one can use.

Nachteile: It is a bit difficult to use at first but once accustomed to it, it is user friendly.

Fabulous Customer Service A+

Bewertet am 2.6.2017
Jane R.
VP Resident Engagement
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to learn & use. Calendar, Newsletter, TV, photographs, Family Connections, all in one place. It's simply put, AMAZING!

Nachteile: The only thing I can think of is, separating the birthdays to each level. But with such great customer service, they are already working on this!

Good

Bewertet am 12.3.2019
Jackie M.
Program Manager
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My staff like being able to do the attendance on the iPad

Vorteile: It's ease at taking attendance and running reports

Nachteile: The calendar, it is lacking in ease of use. You should be able to write in boxes that are not being used that month. When the month has 31 days it should not be at the top of the page. Too many things to click when you are changing something.

The Best Ever!

Bewertet am 25.5.2017
Daniel L.
Marketing Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great marketing piece and our residents love it.

Vorteile: All the options and continued improvements. It is user friendly. I LOVE the recurring events. I like that everything is imputed into one place and different calendars are customized through that.

Nachteile: Minor glitches every now and then, which is normal. Honestly, every issue I have had has been addressed and it very user friendly.

Lies weitere Bewertungen