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Was ist Fieldwork?

Fieldwork ist eine Außendienstmanagement-Software mit Tools für Schädlingsbekämpfungsunternehmen. Sie ist cloudbasiert mit kostenlosen Android- und iPhone-Mobilanwendungen, mit denen Technikfachleute offline und vor Ort oder unterwegs arbeiten können.

Wer verwendet Fieldwork?

Außendienstunternehmen von 1 bis über 1.000 Arbeitskräften. Skalierbares System mit einer offenen API, mit der große Unternehmen das Produkt an ihre Bedürfnisse anpassen können.

Du bist nicht sicher, ob Fieldwork das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Fieldwork

Fieldwork

4,9 (25)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
23
4
4,8 (25)
5,0 (25)
5,0 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
49,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
78
3
4,8 (272)
4,8 (272)
4,8 (272)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fieldwork

GorillaDesk
Am besten bewertete Funktionen
Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Job-Nachverfolgung
Kundenmanagement
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Kickserv
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
PestPac
Am besten bewertete Funktionen
Für Schädlingsbekämpfungsunternehmen
Mobiler Zugriff
Terminplanung
LawnPro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Terminplanung

Bewertungen über Fieldwork

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
12%
Sylvette
Sylvette
Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use software!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Software shouldn't be difficult, FeildWork has done an amazing job of keeping it simple and genuine!

Nachteile:

Haven't found any yet after 2 years of use. Customer support has done an impressive job with response time and the in-app chat feature was a great add-on.

Chas
President in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

From start to present

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Amazing! I have zero interest to pursue any other platform. The relationships we have made with the FWHQ team cannot be duplicated. They stand behind the product, they continually progress with new features and listen to their customers for ways they can serve us better.

Vorteile:

Onboarding and transitioning into FWHQ was handled very delicately by them. They made sure all the data was as perfect as they could make it, that every question and concern we had was answered and addressed. They worked by our side until we were fully ready. The customer service is unmatched by the competition. They have always made sure that we are taken care of and have helped us grow.

Nachteile:

I have no complaints. It has been 100% a positive experience.

Lori
Office Manager/Marketing Director in USA
Konsumgüter, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Best customer service and ease of use

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Scheduling and interfacing with mobile phones. Fixing this issue would be amazing

Vorteile:

I love that this software is like using Google Maps and that everything is easily updated and changeable.

Nachteile:

not knowing where to find easy answers to what seem to be common questions. If there are sub categories under the help menu, it would be good to be able to see them.

George
Owner in USA
Verbraucherdienste, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Recommend You Try The 2 Week Free Trial And Spend 4 Hours A Day For The 2 Weeks To Learn

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: 100% never gonna change overall

Vorteile:

Once you learn it, you won't leave it. Great customer service and always fast and to the T on fixing an error if an issue. All programs have bugs but this one has the least and can be corrected quickly because we believe this software is lightweight and not heavy on the appearance like all other software's.

Nachteile:

None Yet to report as we did try other software's and found that Fieldwork is the most versatile pest control software out there.

Renee
Office & Marketing Manager in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Helped systematize our company

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Fieldworks has benefited our company by keeping our technicians on schedule, saving time on data input and keeping us organized. And keeping us all organized is a BIG task here at our company!!!

Vorteile:

Fieldwork software has helped systematize and saved us hours of inputting data! For the initial setup you are able to import your customer data base from your old system. The app is user friendly that even our "low tech" technicians can use on their phone or tablet. The customer service is amazing!! I can talk over the phone or through their "Conversation" link that is right there on the screen. They get right back to you to help you in any way you need. They save us so much time if I can't figure it out on my own. Also, the software is price perfect for our growing company. You can't beat the investment in something that saves you time. Time can not be replaced!

Nachteile:

With ever thing new, comes a learning process. It does takes time, as with anything, to learn all the bells & whistles of the software. We are learning as we go. But, once you learn it, you will find that the software is awesome and saves us time.