Wer verwendet allGeo?

Our ideal customers are Small, Medium and Enterprise Companies in Field Service Management, Property and Facility Management, Trade Services, Transportation, Healthcare & Field Sales Services.

Was ist allGeo?

allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability.

allGeo – Details

allGeo

http://www.allGeo.com/

Gegründet 2012

allGeo – Preisübersicht

allGeo ist verfügbar ab 10,00 $/Monat. allGeo bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für allGeo findest du unten.

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Startpreis

10,00 $/Monat

Preisinformationen

10 to 15 USD /User/Month

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

allGeo Funktionen

Dokumentenautomatisierung Software
Archivierung & Aufbewahrung
Drag-and-Drop
Formularerstellung und -design
Kollaboration
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Versionskontrolle
Volltextsuche
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Arbeitsplatz-Nachverfolgung
Berichterstattung / Analyse
Biometrische Erkennung
Krankheitsausfall-Nachverfolgung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Standortverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Stechkarte
Stechkarte
Textnachrichtenversand
Timesheet Management
Urlaubsverwaltung

allGeo – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 19 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.8/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
4.1/5
Funktionen
3.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9/5
Kim S.
Asset Protection and Auditing Analyst
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020

"Great Product"

Kommentare: My experience has been overwhelmingly positive. I appreciate that the team at allGeo is super responsive and ready to assist. I tested this product from day one, implemented it's use, and administer our account. My questions have always been answered promptly, training was provided to me with set up, and I can rely on the team to provide support. Thank you!

Vorteile: The reporting features, customer service and reliability.

Nachteile: Nothing. If I do not understand a new feature, an answer is a just quick email, chat window or phone call away.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2020
Scott H.
Owner
Bau, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2019

"Good product for the price"

Kommentare: The mobile software wasn't as easy to use for me or my employees. Also, the phone tracking features weren't always correct, especially if we had customer job near each other.
The main complaint I had from my employees was that the app "drained" the phone battery quickly (we set the tracking to every 15 min). Therefore, if the employees can't keep their phone charged it doesn't work as intended.

Vorteile: It's easy to set up and use. The website is laid out very nice.

Nachteile: The reports and the mobile software. I would have liked to be able to customize my reports. The mobile software was difficult and I couldn't edit my notes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.9.2019
David Y.
Administrator
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020

"Very Happy Customer"

Kommentare: I am responsible for holding 16 marketers across the nation accountable for their daily activity.

Vorteile: I like the fact that it automatically documents the time and GPS address on every entry.

Nachteile: We do not have any complaints we are happy.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020
Azaria K.
Office Manager
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.9.2019

"Terrible System- DO NOT PURCHASE"

Kommentare: We were trying to use this as a way to track our employees for dispatching efficiency and safety but we have realized NO BENEFITS.

Vorteile: Nothing - I can not think of a single thing good to say about this software

Nachteile: 1- I can not get the system to work reliably for any amount of time does not matter the operating system or the brand of phone - iPhone, Android it does not matter. We have tried multiple times working with tech support to get them working and nothing has changed. It does not matter how many times you verify, update no one phone stays active consistently.
2 - I have no clue what the administrator screen is sorting by but when you try and sort by another column as soon as you refresh the screen it reverts back.
3 - We have been trying to get the same 5 phones initialized since May and they are still not. Every time we launch a complaint, tech support comes back with some obscure solution that works for 2.5 seconds and then breaks.
4 - We made a deal with them to purchase all our licences upfront and it worked for 4 months and the rest of the time has been us trying with all our might to get them working again.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.9.2019
Joshua G.
Technical Service Systems Specialist
Medizinische Geräte, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019

"Use for Field Employees"

Vorteile: I like using this software for tracking and monitor field employees. This is good for our purposes, but also for allowing the technician to verify where they are at any given time.

Nachteile: I would really like to see the ability to have special locations in different colors

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.9.2019