Wer nutzt diese Software?

NABD hilft Organisationen aller Größen, einen außergewöhnlichen Kundensupport zu bieten. Von Start-ups bis hin zu großen Unternehmen haben alle NABD aufgrund seiner Skalierbarkeit und seiner Automatisierungsfunktionen ausgewählt.

Durchschnittliche Bewertung

38 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • NABD
  • http://www.nabdsys.com
  • Gegründet 2002

Über NABD

Eine Cloud-Kundensupport- und Helpdesk-Software mit Backend-Ticketing-, Knowledge-Base- und Case-Management-Funktionalität zu erschwinglichen monatlichen Kosten. NABD ermöglicht Unternehmen die effiziente Unterstützung eines Kunden von überall und zu jeder Zeit, unabhängig vom Kanal, über den der Kunde Support in Anspruch nimmt (Webportal, E-Mail, Social Media, Chat, mobile Apps). NABD ist die einzige Lösung mit einem voll funktionsfähigen KOSTENLOSEN Plan, der für die meisten Unternehmen geeignet ist.

NABD Funktionen

  • Fall-Management
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Klassifikation der Beschwerden
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • Kundenreklamations-Tracking
  • Problem-Nachverfolgung
  • Qualitätssicherungs-Management
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Social Media-Überwachung
  • Umfrage-Management
  • Automatisiertes Routing
  • Dokumentenspeicher
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IT-Asset-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Netzwerküberwachung
  • Self-Service Portal
  • Ticket-Management
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Warnungen / Eskalation
  • Wissensbasis-Management
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Dashboard
  • Eskalationsmanagement
  • Problemplanung
  • Projektmanagement
  • Wiederkehrende Probleme
  • Wissensbasis-Management
  • Überprüfung von Vorfällen
  • Call-Center-Management
  • E-Mail-Management
  • Leistungskennzahlen
  • Live-Chat
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Terminverwaltung
  • Umfragen & Feedback
  • Virtueller Assistent
  • Warnungen / Eskalation
  • Warteschlangenmanagement
  • Wissensdatenbank
  • Workflow-Management
  • Bildschirm teilen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Integration von Dritten
  • Kundenspezifisches Branding
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Vorformulierte Antworten
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für NABD

A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster

Bewertet am 18.11.2015
Verifizierter Rezensent
Import und Export
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We had a problem managing customers¿ requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.

Vorteile: The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster.

Nachteile: The dynamic report generator

Top notch customer service!

Bewertet am 26.2.2018
Ryan C.
Process Improvement Specialist
Medizinische Geräte, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Ticketing system used in patient complaint tracking for company/process/product improvement.

Vorteile: The customer support was the most surprising benefit. I had done a Demo of the software, I knew that the program was great and more capable than our organization needed. I was concerned with working with a company so far from home and I was pleasantly surprised at how much everyone with NABD wanted to help and worked hard to make sure that the product met our exact specifications. Any time that I ran into issues response time from support was very quick and the issue was resolved the first time.
- Custom tickets- for us VERY custom
- Data exports and analysis
- Customer contact automation
- Ticket response automation
- Option for internal and external chat

Nachteile: It is hard to find a con with this organization. We did not have a clear understanding of user licenses and cost increased to get everyone that needed access a license, but for what we are going to be getting out of the software I think it is still worth the cost.

Very good

Bewertet am 29.3.2019
Ahmed H.
R&D Engineer
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Technical support is very impressive even if there is any problem it will be solved from them ASAP

Vorteile: Technical Support is very good and always helpful.

Nachteile: Front End a little bit can be enhanced more.

A great product that helped us manage customers service requests efficiently and faster

Bewertet am 25.4.2015
Mohamed E.
CEO
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: We had a problem managing customers requests and follow up calls on their open cases. We had to evaluate different products and we selected NABD as it enables our customers to submit their cases via emails and our web portal. It also allowed our customers to login to the portal anytime and track the status of their shipment. We internally used the workflow to efficiently manage the different cases from requests till invoicing and closure. Our different departments are engaged in all the case life cycle depending on their roles. The workflow and routing engine enabled us to streamline the processing of the cases from end to end with minimal to zero intervention. Being on the cloud, all our branches are now engaged and connected in one tight framework. NABD team was very helpful in properly configuring the application to automate our processes and reduce the time and effort in processing cases. The return on investment was significant and we managed to reduce the cost of serving customer cases and enabled us to swiftly complete cases and respond to customers faster. It is one of the best customer service and workflow solutions we have seen in the market.

We have a great experience both with NABD tool and the staff.

Bewertet am 15.6.2017
Verifizierter Rezensent
Marketing Communications
Glücksspiel & Casinos, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Overall, the tool is very good, but especially I like Ticketing and knowledge base. Ticketing makes it very easy and effective to escalate customer issues and track them. As for knowledge base, it's very simple to use and manage. It's a good source of information for the front line to find the necessary info fast and serve the customer effectively.

Nachteile: Whenever facing a feature not so comfortable, we collaborated with the vendor and both the account manager and technical staff are very open and flexible to cooperate, to change, customize to make the tool suitable for specific business.

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