Was ist KORONA?

KORONA ist eine Cloud-basierte POS-Software für Weinkellereien. Es ist mit erweiterter Inventar-Nachverfolgung und einer intuitiven Benutzeroberfläche ausgestattet. KORONA passt sich Deinen Arbeitsabläufen an, nicht umgekehrt. Du kannst alle Layouts skalieren, um Deine eigenen betrieblichen Anforderungen zu erfüllen. KORONA umfasst das erweiterte Treuesystem bLoyal für Weinkellereien. Es ermöglicht Dir, Kundenaufträge und Wein Clubs zu verwalten.

Wer verwendet KORONA?

Einzelhandel, Schnellrestaurants, Weinkellereien, Bäckerei, Cafés, Museum, Berichterstattung, Kartenverkauf, Blumenhändler, POS

Wo kann KORONA bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • COMBASE
  • Ansässig in Las Vegas, USA
  • 2011 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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KORONA

49,00 $/Monat
Kostenlose Version
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1.295,00 $/einmalig
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Nicht verfügbar
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KORONA Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebotsmanagement
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Barcode / RFID
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Check-in/Check-out
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Einzelhandel-Management
  • Elektronische Unterschrift
  • Geschenkkarten-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Kostennachverfolgung
  • Kundendatenverwaltung
  • Kundenkonten
  • Kundenmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Multichannel-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Preismanagement
  • Produktions-Management
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Suchen / filtern
  • Ticket-Reservierungen
  • Touch-Screen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für KORONA

TrueCommerce provides its Nexternal eCommerce platform to brands of all sizes.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
Einfaches ERP für Einzelhandels-, Vertriebs- und Großunternehmen sowie Restaurants, die sich für Digitalisierung entschieden haben, um sie dabei zu unterstützen, wettbewerbsfähig zu bleiben.
Retail Express by Maropost Founded in 2004
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
NetSuite ist Cloud-ERP, das dir die Transparenz und Kontrolle bietet, die du benötigst, um intelligente Entscheidungen zu treffen und zu wachsen. Erfahre mehr über NetSuite
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.

Bewertungen über KORONA

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
28%
3
2%
Kristen L.
Owner in USA
Wein und Spirituosen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best business decision!

5 letzten Monat Neu

Kommentare: I had such an antiquated system before, implementing Korona has been a huge game changer for my overall profitability. Implementation was seamless and painless! The support staff is great and always ready to help. Had I known it would be this easy, I would have made the switch sooner!

Vorteile:

Korona makes it so easy to manage my business remotely. I can easily update pricing, enter stock receipts and view all my sales data from the website. All the POS features are customizable based on your business and the reporting is pretty endless.

Nachteile:

My only "want" at this point is more features available from the mobile version of the back office.

Antwort von COMBASE

vor 3 Wochen

Thanks, Kristen! We're always working on improving the product and service, and the mobile side of the back office will have new features soon. We'll keep ya posted!

Stephen P.
Owner in USA
Wein und Spirituosen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Korona POS for Liquor Store

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall a great product for retail POS system. Integrates with my credit card machine so cuts down on the potential for human error. End of Day reporting is excellent. Employee time clock is great as well.

Vorteile:

Value for the money is excellent and the customer service is the best I have experienced.

Nachteile:

No ID scanning and no "Legal Birthdate" that shows on the POS screen.

Antwort von COMBASE

vor 3 Wochen

Thank you, Stephen! Hopefully, we'll have those extra widgets for your dashboard sometime soon.

Steven E.
Travel Agent in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

KORONA Review

3 vor 3 Jahren

Vorteile:

Software was good and features designed

Nachteile:

Cost to much should have cheaper price for people

Antwort von COMBASE

vor 3 Jahren

Hi Steven, thanks for the feedback. Glad to hear that you liked our product, but sorry to hear that it wasn't in your price range. We strive to provide reasonable prices for each of our POS software solutions. KORONA's software-as-a-service always comes as a flat monthly rate with no extra fees or expenses. Often, "cheaper" solutions end up being more expensive once all fees are added on. Please don't hesitate to reach out again if you're interested in setting up a demo with your free trial so you can see each of the features that KORONA comes with. Our support and customer service team members are pretty great :)

Gregory B.
Co-Founder in USA
Einzelhandel, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Really excellent POS system

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Extremely positive. The software interfaces correctly and well with all of the equipment we need it to, the reporting is extensive, the inventory management works well, and the customer service is the best of any of our vendors.

Vorteile:

How fully featured it is. There's nothing I've needed to do that Korona couldn't handle one way or another, which cannot be said for literally any other POS I've used in my career.

Nachteile:

The user interface leaves a good bit to be desired. It's not unusable by any means, but it does feel as though the UI was designed by developers, not designers. Can be confusing and unintuitive at times.

Antwort von COMBASE

vor 3 Wochen

Thanks, Greg! Let us know about any specific features that seem a bit clunky. We're always trying to make the product as seamless as we can.

Aaron F.
Small Business Owner in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Left Square and went to Korona, now my business can grow as big as I can dream!

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Love it! Still learning all the great things it has for me to make my job easier.

Vorteile:

Not connected to a processor company. So I won't need to integrate into another POS system ever again. While taking advantage of any new processing company that can offer a better rate. I get a real person to talk to in less than a minute every time I call with a question. No Contract, month to month. Can't lose to try.

Nachteile:

It does so much that there is a little learning curve if this is your first professional business software. No issues learning though.

Antwort von COMBASE

vor 3 Wochen

Thanks, Aaron! Please continue to reach out to our support team any time you have questions.