Was ist ERPAG?

ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt.
Inventars- und Auftragsverwaltung in Echtzeit.
MERKMALE:
Neubestellung. Bestellabwicklung. Cloud-Etikettendruck. Bestandsverfolgung (Barcode, seriell, Los). Mehrere UOMs.
Mehrere Lager. Mehrere Währungen. Mehrsprachige Oberfläche. Verbundprodukte (BOMs, Kitting, variable Elemente).
Verwaltung von Nutzerebenen. Integriertes Rechnungs- und Einkaufsmodul. Unterstützt Herstellung.

Wer verwendet ERPAG?

Kleinunternehmen, mittelgroße Unternehmen

Wo kann ERPAG bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil)

Über den Anbieter

  • ERPAG
  • Ansässig in New Castle, USA
  • 1995 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 4 weitere

Über den Anbieter

  • ERPAG
  • Ansässig in New Castle, USA
  • 1995 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 4 weitere

ERPAG – Videos und Bilder

ERPAG Software - 1
ERPAG Software - 2
ERPAG Software - 3
ERPAG Software - 4
ERPAG Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu ERPAG
ERPAG Software - 1
ERPAG Software - 2
ERPAG Software - 3
ERPAG Software - 4
ERPAG Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie ERPAG vergleichen

25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
99,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

ERPAG Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragserfassung
  • Auftragsmanagement
  • Auftragsverfolgung
  • Barcode / RFID
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Check-in/Check-out
  • Dokumentenmanagement
  • ERP
  • Finanzmanagement
  • Hauptbuch
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierter Geschäftsbetrieb
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostennachverfolgung
  • Kostenverfolgung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Material-Rechnung
  • Mehrere Währungen
  • Nachbestellungen verwalten
  • Personalmanagement
  • Planung von Materialanforderungen
  • Produktionsplanung
  • Produktkennzeichnung
  • Prognose
  • Qualitätsmanagement
  • Retourenmanagement
  • Rückstandsverwaltung
  • Rückverfolgbarkeit
  • Suchen / filtern
  • Supply-Chain-Management
  • Unternehmens-Vermögensmanagement
  • Versand-Management
  • Wiederkehrende Bestellungen

Alternativen für ERPAG

Verwaltet E-Mail-Listen, automatisiert Marketingaktivitäten, bedient Kundensegmente und bietet analytische Berichterstattung.
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Integrierte Business-Management-Lösung, die Finanz-, Kundenbeziehungs- und Lieferkettenprozesse automatisiert.
Project Management and Collaboration software for the entire project lifecycle with a number of useful features.
Infor VISUAL ermöglicht es Fertigungsunternehmen, den Produktionsdurchsatz, die Margen und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen.
Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Inventory, order management and manufacturing solution for companies using QuickBooks Online.
Wrike ist eine Projektmanagement Software für Unternehmen mit Vorlagen, Zeiterfassung, Gantt-Diagrammen, Kanban-Boards, Berichten und mehr. Erfahre mehr über Wrike
ECi JobBOSS bietet die notwendigen Business-Software-Tools, die du benötigst, um deine Fertigung effizient, produktiv und rentabel zu halten.
Das Geheimnis von 940.000 Großhändler*innen, Einzelhändler*innen und Hersteller*innen weltweit. Verfolge auf einfache Weise Bestände, verwalte Bestellungen, Rechnungen, Versand und mehr Erfahre mehr über inFlow Inventory
B2B/Wholesale eCommerce solution for brands and your buyers.
Leistungsstarke Inventar-, Verkaufs- und Bestellfunktionen für KMUs, Großhandel und Distribution. Bestelle noch heute eine kostenlose Testversion!
Gehen Sie neue Wege im Vertrieb – mit der weltweit führenden CRM-Lösung. Verwalten Sie jede Phase Ihrer Kundenbeziehun. Erfahre mehr über Salesforce Sales Cloud

Bewertungen über ERPAG

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
32%
3
5%
1
0%
Marcelo Z.
Marcelo Z.
R&D in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good ERP to take in consideretion

5 vor 3 Jahren

Kommentare: We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Vorteile:

We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Nachteile:

No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

Christian D.
Managing Director in UK
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Has the potential to be something amazing

4 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: It's been great software for the money. I cannot complain however I believe they have focused on running before they can walk. Basic elements of the system are not user friendly. It my opinion it is pointless offering a feature which doesn't work correctly and what is frustrating is that when you raise the issue you are told the software is designed for SME's and they cannot fix the problem. We are a micro business with 6 employees so if we have the problem you can guarantee others have the same issue as well

Vorteile:

I have been using this now for 2 years and put a lot of time and effort into the set up of this software so I feel confident in writing a review The software has some great functionality and is 90% there - Generate Purchase Orders - Automatically generated Purchase Orders from Low Stock - Set minimum order quantities -Set up Bills of Materials -Create supplier price lists - Customise your view and reports -Generate QR codes - Allocated storage bins, racks and shelves - Sync with Shopify to automatically update product pricing based on materials It has the potential to be amazing but certain development features really drag the software down and it doesn't have to be that way

Nachteile:

The BIGGEST problem with ERPAG I believe is the support tickets from the developers as they don't seem concerned at all about major bugs in the system -This software I am told is for Small Businesses yet when using a mobile app to allow staff to track time and close jobs it only allows one staff member to view and log onto any job which is silly. In a SME multiple people would log onto a job in order to complete it and because of this all your manufacturing data is incorrect. The developers consistently seem to be happy that it is recording incorrect data -You cannot create cutting lists of materials. When you print out a BOM and Sub Assemblies for production staff need to pick your first material off the shelf and flick through all the paperwork to cut the pieces, go back to the start then repeat the process for the second material. It is very time consuming and not efficient -The report designer is not particularly user friendly but in the most part it does work -A purchase order is converted to an invoice so there is no history or documents sent, it should convert a purchase order into an invoice and retain the original purchase order - On a purchase order you can show items committed to manufacturing but you cannot show how many you have in stock - They have blocky to perform more complicated scripts such as automatically invoicing items or sending details but this is not something your average joe can do There is more but I have run out of character allowance ......

Chris C.
Owner in USA
Luxusgüter & Schmuck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

ERPAG Lacking Support

1 vor 9 Monaten

Kommentare: Horrible. Their technical support documentation is not updated and I hired a website developer to try to get it to work. The developer did everything he could to get it to integrate only to be finally told "sorry I cannot help you" from ERPAG support. At first I was very excited by what you had to offer. Unfortunately you do not have the tech support necessary to help me resolve the issues of connecting my website to ERPG. My web developer did the following for me:
-Followed their instructions of uninstalling all plugins and testing connectivity.
-Tested their connectivity on a fresh install on a simple shared server.
-Booked a service support call and talk to you via live support.
I have also tested my Woo-commerce integration with their competitors, MRPeasy and Katana, and it was easy for me to do on my own without tech support.

Vorteile:

Everything they say they can do. I was super excited about the is software when I found it.

Nachteile:

The software would not connect to my WooCommerce website.

Aushim K.
CEO in Belgien
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Very good software for manufacturing companies that sell hardware products

5 vor 3 Monaten

Kommentare: In general we are really happy with our license with ERPAG. Their customer support is very helpful, they are always friendly and can help your with everything no matter what. The software itself is also very powerful, we are not using all the features yet but are currently using more and more.

Vorteile:

- ERPAG has live agents (through the website) that can help very fast with all the questions we have - The link between Quotations, sales orders, invoices, etc is really well done. Very well linked to all the manufacturing project and the current stock - It is a very powerful software when you start using the blocky scripts to personalize everything you need - Clear overview of all the product and services

Nachteile:

- They don't have an open API yet (ongoing) so that we can link it to other software

Bryn H.
Owner in Kanada
Wein und Spirituosen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wonderful Fully Featured ERP Package

5 vor 3 Jahren

Kommentare: ERPAG support is fantastic; they have been quick to respond to our questions making it easy for us to move forwards.

Vorteile:

ERPAG has been one of the easiest products we've come across to get started with. The menus are clear, everything is easy to find and mistakes are easy to fix. The data import functionality is very easy to use - just copy and paste from a spreadsheet and you're good to go. Sales tax handling was a big problem for us with several competing products; ERPAG handles the relatively complex tax rules here in Canada with ease, including different tax rates depending on the buyer's location, etc.

Nachteile:

Some pages are a little hard to work with on smaller screens