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Deutschland Lokales Produkt
Customer Alliance

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Was ist Customer Alliance?

Die Lösung von Customer Alliance ist für Unternehmen, unabhängige Hotels und internationale Ketten in Zeiten von Digitalisierung und Personalmangel unverzichtbar. Denn wir helfen dabei, mehr Bewertungen zu generieren, die Reputation zu steigern und die Kundenkommunikation zu automatisieren. Automatisierte Nachrichten und Fragebögen gewährleisten eine sinnvolle Kommunikation entlang der gesamten Kundenreise und liefern wertvolles Feedback zur Optimierung interner Prozesse.

Wer verwendet Customer Alliance?

Unternehmen, unabhängige Hotels und internationale Ketten weltweit vertrauen auf die Lösung von Customer Alliance.

Customer Alliance Software - 1
Customer Alliance Software - 2
Customer Alliance Software - 3
Customer Alliance Software - 4
Customer Alliance Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Customer Alliance das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Germany
Customer Alliance

Customer Alliance

4,3 (16)
Lokales Produkt
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
24
1
4,5 (16)
3,8 (16)
4,3 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
23
4,8 (108)
4,9 (108)
5,0 (108)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Customer Alliance

Custify
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Analyse
E-Mail-Management
Shiji ReviewPro Hotel Reputation
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Reaktions-Management
Überprüfung bewerten
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kundendatenbank
Lead-Pflege
TrustYou
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Marigold Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Mobiloptimierung
Nachrichten-Personalisierung
XM for Customer Experience
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
SilverBlaze Customer Portal
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Nutzungs-basierte Abrechnung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
CustomAnswers
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Workflow-Konfiguration
Reputation
Am besten bewertete Funktionen
Kundenerlebnis-Management
Sammeln von Nutzerbewertungen
Überprüfung bewerten

Bewertungen über Customer Alliance

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
19%
1
13%
Gestione
Marketing Director in USA
Maritime Wirtschaft, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Determined Avenue that creates Sustainable Customer Help

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Customer Alliance brings a direct way of instant customer handling, where all the concerns are rationally addressed.

Nachteile:

Customer Alliance has nothing complicated, and it makes customers needs the priority.

Alaa
Hotel Manager in Ägypten
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

now we working with since almost 2 years . good and helpful

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: trusted feedback from our guest , and using the app on our hotel website to show our guest our quality performances up to date

Vorteile:

good reports , easy to use , also with our guest whom subbasement comment there comment that the App it easy to use and it is clear

Nachteile:

it is only working on PC will be better is you create an app working on the smart phones for us as hoteliers to follow our guest reviews at any time no need to wait until i back to my office to see

Antwort von CA Customer Alliance

vor 7 Jahren

Dear Mr Hamid, thank you so much for your review. We are very happy to have you on board since two years and that you are happy with the usability and the reports function. I immediately transferred your request regarding an app, which our clients can use to access our tool from mobile devices, to our product development team. We always are working on improving our software and services. The more customers are suggesting the same idea, the more likely an implementation will be. In the meanwhile we are offering a mobile version of our backend if you go over the web browser from your smartphone. Once again the whole team of Customer Alliance is thanking you for your lovely review and we are looking forward to continuing the good work with you.

Zsuzsanna
Quality Manager in Ungarn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Overall it is a good software but needs some improvement.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: With Customer Alliance, we can easily follow what happens in our hotels. We can so the necessary steps for investments and create a strategy for review distribution.

Vorteile:

Easy to use and the support is flexible. The cooperation with Tripadvisor, Holiday Check and Google is great.

Nachteile:

The review post on Facebook appears with a strange picture we would like to personalize it. Some kinds of statistics are missing.

Antwort von CA Customer Alliance

vor 7 Jahren

Dear Zsuzsanna, we would like to thank you for your honest words. Your review helps us to improve our services. We already forwarded your feature request regarding the statistics and Facebook to our IT department and have sent you some alternatives for the meantime. We hope that this satisfied you. We appreciate your kind words and are happy that you like our support and the easy usability, as well as the distribution and the analysis which always keeps you up to date. Kind regards from the whole team of Customer Alliance

Othuke
Digital Marketer in USA
Sicherheit & Untersuchungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Impressive Business Reputation Control

5,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Customer Alliance has one of the simplest communication means, where SMS are well utilized.

Nachteile:

Customer Alliance has a diverse option that makes every communication suitable and engaging.

Tom
Director/owner in Marokko
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

We seemed to get more reviews than before

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: More reviews and especially more on Trip Advisor.

Vorteile:

The fact that it generates more reviews. It encourages clients, or at least reminds them, to write a review on a site of their choice.

Nachteile:

It is a bit expensive for us but in all honesty the positive aspects of Customer Alliance outweigh the negative aspects (of which there is only one: cost)

Antwort von CA Customer Alliance

vor 7 Jahren

Dear Mr Bruce-Mitford, thank you for your kind review. We are very excited, that you are satisfied with Customer Alliance and that you were able to increase you quantity of reviews with our software. We would also like to thank you for your trust and the successful and pleasant cooperation. If you need any assistance, please don't hesitate to contact us. We wish you all the best for your future and great reviews. Customer Alliance