Was ist Zoho Expense?

Zoho Expense macht Kostenabrechnung mühelos. Automatisiere Kostenaufzeichnungen, verbinde Kreditkarten, optimiere Genehmigungen, gewinne Ausgabentransparenz und Kontrolle.

Wer verwendet Zoho Expense?

Mittelgroße bis große Unternehmen.

Wo kann Zoho Expense bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch und 3 weitere

Zoho Expense Kosten

Startpreis:

5,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Zoho Expense bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoho Expense ist ab 5,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Zoho
  • 1996 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Amerikanisch-Samoa, Amerikanische Jungferninseln und 225 weitere

Sprachen

Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch und 3 weitere

Zoho Expense – Videos und Bilder

Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4
5 weitere anzeigen
Videos zu Zoho Expense
Zoho Expense Software - 1
Zoho Expense Software - 2
Zoho Expense Software - 3
Zoho Expense Software - 4

Zoho Expense Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Firmenkarte
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Richtlinien Managemen-
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternativen für Zoho Expense

Automatisierte Online-Banking-Downloadtransaktionen von deiner Bank oder Kreditkarte direkt in dein QuickBooks-Online-Unternehmen.
QuickBooks ist eine End-to-End-Unternehmensführungssoftware, die mit deinem Unternehmen mitwachsen kann.
Wave bietet Kleinunternehmern eine echte doppelte Buchführung, die zu 100 % kostenlos in die übrigen Wave-Lösungen integriert ist!
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Der neue Standard beim Kostenmanagement - Ein-Klick-Kostenabrechnung, intelligentes Rechnungstracking, Compliance- & Workflow-Automatisierung
Receipt Bank ist eine papierlose Buchhaltungsplattform, die Wirtschaftsprüfer, Buchhalter und Unternehmen miteinander verbindet. Seit 2010
Ansprechende, in der Cloud gehostete Online-Buchhaltungssoftware für kleine Unternehmen. Erhalte Zugriff überall und jederzeit. Hol dir jetzt deine kostenlose Testversion!
Führende Tabellenkalkulations- und Datenanalyse-Software. In der Regel mit Microsoft Office gebündelt.
Ab 15 $ / Monat. Leicht zu bedienende Online-Abrechnungs- und Zeiterfassungs-Lösung. Wird von mehr als 10 Millionen Personen verwendet.

Bewertungen über Zoho Expense

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
32%
3
3%
2
1%
1
1%
Puran S.
Puran S.
Virtual Assistant in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quite useful tool to track and record company expenses

5 letztes Jahr

Kommentare: In overall I just love the Zoho Expense, now I'm able to record my monthly expenses for a company and can mark them reimbursement item that means once approved I will get reimbursed for that expense from a company which is not only helping me but also helping the company in smoothing the whole process of monitoring the expenses and providing reimbursements.

Vorteile:

I have started using Zoho Books initially and gradually I explored other Zoho products as well. In a few days, I got to know about the Zoho Expense and I was like this is the tool I need. It makes my life really easy by offering the easiest way to record my expenses for the company and other employees as well. Once the expenses are recorded in the Zoho Expense, it will directly be shown in the Zoho Books. I just love this feature.

Nachteile:

Well, there are no cons I have noticed but for the unfamiliar person, it might be a little tricky at initial to learn and to use it. But, believe me, the Zoho team will provide any required support to make sure you are having a good experience with their services/tools.

In Betracht gezogene Alternativen: Wave Accounting

Gründe für den Wechsel zu Zoho Expense: I was using Wave Accounting before coming to Zoho but once I got to know about Zoho, I was delighted to use it.

Maddie T.
Maddie T.
System Administrator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I love how friendly it is Zoho to new users

4 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: There are several positive aspects to this program. Although it is well-designed, some of the functionality is still not entirely functional. I appreciate the user-friendly design and the ease with which expenses can be submitted. The bespoke procedures for approval make it simple to route costs for secondary approvals depending on their monetary worth, saving time and money.

Vorteile:

The pricing of the program is attractive to me because it is competitively priced in comparison to its competitors. I do a lot more for my company now, which is why I switched to a different software package. I feel that this program will be beneficial to someone who is just getting started. The program is incredibly simple to use and has proven to be really beneficial in keeping me organized with my company expenses as well as in keeping me on track with my tax preparation.

Nachteile:

Overall, this is an excellent tool. At first sight, the supplementary papers that are connected to the reports may be disregarded, although this is not a serious cause for concern.

Todd L.
Director of Operations in Kanada
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Looks promising

3 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: We are hoping to use it for expense tracking for employees and integration with Quickbooks online.

Vorteile:

There is a lot to like about this software. It is well designed but the functionality is still not working fully.

Nachteile:

There seems to be some inconsistency in the way the categories work on the mobile app.

In Betracht gezogene Alternativen: Expensify

Warum Zoho Expense gewählt wurde: Costs

Gründe für den Wechsel zu Zoho Expense: Full features at lower price.

Antwort von Zoho

vor 2 Wochen

Hi Todd, Thank you for reviewing Zoho Expense. By design, the same categories displayed on the web application should be available on the mobile app as well. Kindly write to us at support[at]zohoexpense[dot]com if this is not the case so we can assist you further. Regards, Yohvan - Zoho Expense

Cade G.
Regional Sale Manager in USA
Erneuerbare Energien & Umwelt, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Zoho Expense is the uncomplicated winner in this category!

5 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Overall, my experience with Zoho Expense has been great. I see no reason to switch to any other service. This app offer everything I was looking for and more.

Vorteile:

I love how simple and focused this app is. I don't need a million options, just something that makes it easy to keep track of and submit expenses. Zoho Expense does all of that an more at a very reasonable price.

Nachteile:

I think that the only thing that could be improved in this app is the database of merchants in the United States could be more comprehensive. Not a big issue, but maybe something that could be updated.

In Betracht gezogene Alternativen: QuickBooks Online Advanced

Warum Zoho Expense gewählt wurde: Cost

Zuvor genutzte Software: SAP Concur

Gründe für den Wechsel zu Zoho Expense: Simplicity, focus, and cost were the deciding factors.

Stanisha W.
Business Owner in USA
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Decent software

4 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: It was decent. I do a lot more for my business and that is why I switched to another software. I do believe this software will benefit someone who is just starting out.

Vorteile:

I like the cost of the software as it is competitively priced against it’s competition.

Nachteile:

It does not have as many features as I would like. It may be good for someone who is starting out.

Antwort von Zoho

vor 2 Wochen

Hi Stanisha, Thank you for taking the time to review Zoho Expense. We would like to know more about the features that you are looking for so that we can assist you with setting up the same if possible. Kindly write to support[at]zohoexpense[dot]com so that we can help you further. Regards, Yohvan - Zoho Expense