Was ist ePrint MIS?

Printers, Print Brokers/Managers, Sign & Display providers, Promotional Product & Apparel Resellers, and Warehouse & Print Logistics providers use our system to drive their businesses operations.

We have modules for Web2Print, Warehouse Management, and APIs to common accounting packages.

With support in multiple zones we are known for our quality training and support.

Our software is simple to use, value for money, & well supported. Drive your business with Hexicom Software.

Wer verwendet ePrint MIS?

Printers, Print Brokers/Managers, Digital Signage & Display providers, Promotional Product and Apparel resellers and Warehouse & Print Logistics providers.

Wo kann ePrint MIS bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Hexicom Software
  • Ansässig in Berowra Heights, Australien
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Andorra, Angola und 155 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Hexicom Software
  • Ansässig in Berowra Heights, Australien
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Albanien, Algerien, Andorra, Angola und 155 weitere

Sprachen

Englisch

ePrint MIS – Videos und Bilder

ePrint MIS Software - 1
ePrint MIS Software - 2
ePrint MIS Software - 3
ePrint MIS Software - 4
ePrint MIS Software - 5
5 weitere anzeigen
ePrint MIS Software - 1
ePrint MIS Software - 2
ePrint MIS Software - 3
ePrint MIS Software - 4
ePrint MIS Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie ePrint MIS vergleichen

ePrint MIS

100,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
550,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
4.000,00 $/einmalig
Kostenlose Version
Gratis Testen

ePrint MIS Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Auftragsmanagement
  • Content-Management
  • Drucken an mehreren Standorten
  • Genehmigungs-Workflow
  • Produktkonfigurator
  • SEO-Management
  • Vorlagen

Alternativen für ePrint MIS

Manage your entire Print Shop with a people-focused business application built to streamline your entire production line & estimating.
Web-to-Print-System, mit dem du Marketingmaterial und Werbeartikel erstellen, speichern, drucken und verteilen kannst.
The All-in-One E-Commerce Platform for Branded Merchandise.
Alphasia simplifie la gestion de vos médias et vous aide à donner le bon contenu aux bonnes personnes, quand elles en ont besoin.
MyQ ermöglicht es Organisationen und Einzelpersonen, die Digitalisierung von Arbeitsabläufen zu beschleunigen und ihre Druckerflotte effektiver zu unterstützen.
Software für Druckkalkulation und Business Management, die es dir ermöglicht, Angebote zu erstellen und an deine Kunden zu senden, Aufträge zu bearbeiten und vieles mehr.
Brush Your Ideas - Your Ultimate Destination for Complete Web-to-Print Solution.
The Tharstern MIS is a complete workflow management system for printing companies.
Accura360 is a complete end-to-end print management system including CRM, MIS and Web2Print in ONE fully-integrated solution.
Eine reaktionsschnelle B2B- und B2C-Web-to-Print-Software, die dein Druckgeschäft mit einem robusten Druck-Workflow und Druck-MIS online bringt.
A Hyper-Flexible Web-to-Print solution, powered by eCommerce.
A COMPLETE ERP FOR COMMERCIAL PRINTING & PACKAGING INDUSTRY
Web to Print / eCommerce solution that includes supplier integrations. Bespoke Admin Area to manage website, orders, products and more.

Bewertungen über ePrint MIS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
James
James
Managing Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Simple end to end software

5,0 letztes Jahr

Kommentare: They are a pleasure to deal with. Extremely knowledgeable and helpful staff. This system has taken our business to the next level!

Vorteile:

The software enbales us to drive all our work through the 1 central system

Nachteile:

The software has some features that are more geared to small format but in saying this the team at Hexicom is always open to improving their system

Wayne
Wayne
Director in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Pleasantly surprised, the software continues to exceed my expectations and just keeps on giving

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It addresses all my requirements without having to spend a fortune on complicated and unnecessary features. The sales and support staff have an amazing ability to actually understand my business, listen to my needs and patiently show me how the software can best meet these requirements.

Nachteile:

As new software there is no immediate result, we needed to implement in stages which in hind sight has proven to be a huge benefit and has made the changes more pleasant and manageable for both staff and customers.

Pamela
Director in Australien
Eventservice, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EPrint for our business

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The fact that quotes turn into jobs which turn into invoices means that there is little room for error.

Vorteile:

We love the fact that we have Products which we can use for our estimates, the inventory is very useful to use for our purchase orders and the flow from quotes to jobs to invoices is very efficient

Nachteile:

I find it annoying that when you want to add items to an estimate (which already has a job attached to it) that the changes do not go across to the job - it works if you make the changes to the job and then go back to the estimate but not the other way.