Thought Industries

von Thought Industries

Wer verwendet Thought Industries?

Thought Industries ermöglicht es Kunden, Marken und Organisationen, Online-Schulungen für Profis, Verbraucher, Mitgliedschaften und erweitertes Unternehmens-Publikum zu liefern.

Was ist Thought Industries?

Thoughts Industries ist eines der am schnellsten wachsenden Online-Bildungs-Unternehmen der Welt und hilft Unternehmen aller Größen, hoch interaktive und ansprechende Lernerfahrungen für Verbraucher, Fachleute und das erweiterte Unternehmen zu liefern. Mehr als nur ein „LMS“: Die Thought Industries Learning Business Platform bietet eine moderne Art und Weise, Online-Kurse, Inhalte und individuelle Microsites zu erstellen und sie mit Leichtigkeit an dein relevantes Publikum zu verteilen.

Thought Industries – Details

Thought Industries

http://www.thoughtindustries.com/

Gegründet 2012

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
Videos zu Thought Industries
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Thought Industries – Preisübersicht

Thought Industries bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Thought Industries Funktionen

  • Ablaufplan
  • Audio-/Videoaufnahmen
  • Gamification
  • Interaktives Lernen
  • SCORM-Compliance
  • Tests/Bewertungen
  • Vorlagen-Management

Siehe die vollständige Autorensysteme Liste

  • Analytik
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement

Siehe die vollständige CEM Software (Customer Experience Management) Liste

  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Ertragsmanagement
  • Gesundheitswerte
  • Gewinn- / Verlust-Analyse
  • Kommunikationsmanagement
  • Konto-Benachrichtigungen
  • Kontoverwaltung
  • Kunden-Lebenszyklus-Management
  • Kundenbindung
  • Nutzungsverfolgung/-analyse

Siehe die vollständige Customer Success Tools Liste

  • Datenvalidierung
  • Einführungsmanagement
  • In-App Training
  • Inhaltserstellung
  • Kontextabhängige Anleitung
  • Mehrsprachig
  • Nutzereinführung
  • Segmentierung der Audienz
  • Selbstbedienungs-Tools
  • Umfragen & Feedback

Siehe die vollständige Digital Adoption Platform Software Liste

  • Ablaufplan
  • Gamification
  • Import / Export von Inhalten
  • Kurs-Veröffentlichungen
  • Kurse mit Kursleiter
  • Kurse zum Selbststudium
  • PowerPoint-Konvertierung
  • Test- / Quiz-Kreation
  • Video-Management
  • Vorlagen-Management
  • interaktive Inhalte

Siehe die vollständige E-Learning Autorensysteme Liste

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte

Siehe die vollständige Kundenengagement Software Liste

  • Asynchrones Lernen
  • E-Learning-Unternehmen
  • Elektronischer Handel
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • SCORM-Compliance
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Videokonferenzen

Siehe die vollständige Lernplattformen Liste

  • Asynchrones Lernen
  • Ausbildungsbetriebe
  • Content-Management
  • Elektronischer Handel
  • Engagement-Überwachung
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • Gamification
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Medien-Management
  • Mitarbeiter-Training
  • Soziales Lernen
  • Studentenportal
  • Synchrones Lernen
  • Testen / Bewertungen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Videokonferenzen
  • Virtueller Klassenraum
  • Zertifizierung-Management

Siehe die vollständige Mobile Learning Systeme Liste

  • Asynchrones Lernen
  • Ausbildungsbetriebe
  • Elektronischer Handel
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Integriertes LMS
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • Simulation
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Zertifizierung-Management

Siehe die vollständige Schulungssoftware Liste

  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Entscheidungsbaum
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kollaboration
  • Self-Service Portal
  • Volltextsuche
  • Wissensbasis-Management

Siehe die vollständige Wissensmanagement Software Liste

Thought Industries Alternativen

Mehr Alternativen zu Thought Industries

Thought Industries – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 36 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,2/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Abbie D.
Operations Coordinator
501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.6.2018

"I love using this software! Robus functionality with easily customizable settings."

Vorteile: It's easy to use and customize things, and when I don't know how to do something there's a robust help site I can go to for information. The platform is capable of every function we need and they are always making improvements and adding functionality so we can stay cutting edge. I love that we're able to offer some education for free, and other courses at a cost for users. TI makes it easy for us to do both and the detailed reporting helps us track information about all of the users visiting the site. I genuinely love using this platform.

Nachteile: The platform can be a bit pricey, but you get what you pay for and in my book, this is well worth the investment.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.6.2018
Mark G.
Salesforce Administrator
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019

"Superior usability at a realistic cost!"

Kommentare: Our customers are able to navigate throughout their portal effortlessly, thanks to the ease of customization of the UI. Personally, I enjoy the administration accessibility and implicitness.

Vorteile: I am attracted to the modern, sleek design of the platform, as well as the ease of integration.

Nachteile: I do not enjoy the limitations on logging in as other users for discovery / troubleshooting purposes. The home/manager portal buttons atop the page are confusing and change based on where you are on the site, this is confusing to most of my internal users.

Antwort des Softwareanbieters

von Thought Industries an 12.8.2019

Thank you so much for your review!
Our team is currently fixing button consistency across the platform as part of our initiative to ensure a consistent experience across Manager pages. As far as trouble-shooting goes, your CSM will be in touch to get more information and see how we can best support you!
We appreciate the positive review! We rely on your valuable feedback to continually improve our platform.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.8.2019
Jim W.
Director - Analytics Institute
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2017

"Using platform for a year to deploy training for our clients."

Vorteile: Course development is easily accompished without coding. Courses are easy to navigate from learner perspective.

Nachteile: Back office administration features seem to be an afterthought. Simple things such as sorting client lists aplhabetically or resetting student progress isn't possible with the current release. Many questions to product support are interpreted as a request for additional instructional design consulting hours.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2017
Lea F.
Creative & Product Technology Director
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2019

"Great LMS with much functionality and always improving!"

Kommentare: We are utilizing the platform to deliver eClasses as well as a digital version of our printed products. The two business models use different access methods and TI is always willing to work with us to find solutions, and/or scope our needs. They are very responsive to support inquiries, and are always eager to help us solve our business issues. They are a great partner and great to work with!

Vorteile: I appreciate TI's willingness to work with us to scope on our needs to accommodate our two very different business models. I also like that the platform has a lot of very robust functionality, yet still very easy to use.

Nachteile: The reporting leaves something to be desired. Although there is a lot of data available, the dashboards are not intuitive, and using a date range doesn't change some of the data. Like number of users is always the same, no matter what the data range is. There is also a lot of usable data that is not surfaced in any of the available reports. Reporting can tend to be a manual and tedious process. Also, there needs to be more granularity with the role permissions, or the ability to toggle functionality on and off for certain roles. I hope is that they invest development in a better content management system. My only other gripe is that you can't delete learners (only disable them).

Antwort des Softwareanbieters

von Thought Industries an 12.8.2019

Thank you so much for your review! We're excited to hear your positive feedback. We are improving our reporting capabilities and look forward to hearing your feelings towards those changes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.7.2019
Ben C.
Instructional Designer
Professionelles Training & Coaching, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2019

"Love Thought Industries"

Kommentare: From day 1, I've been incredibly impressed with TI, their platform, and their customer support. There was a bit of a learning curve to navigate through the admin side and understand all of the functionality, but how else would you engrain in the trenches of such a robust eLearning hosted experience. And their Voice of the Customer process for submitting real-time feedback and product improvements is awesome! Their customer support is unmatched and always ready to dive in and find solutions to my errors or admin requests.

Vorteile: The TI Platform has such a myriad of page types and lesson functionality that we keep our learners entertained and progressing while tackling the tough concepts of accounting and finance.

Nachteile: The reporting functionality is improving, which I like. At first, I was generating custom reports as requested by clients, and it seemed like the most basic of information regarding learner progress was overlooked. Clients wanted to know percentage completion by learner within each course, rather than the basic reporting fields of "Started" and "Completed" which were so black and white. I believe the dev team is working on making this reporting more mainstream and I'm encouraged by that.

Antwort des Softwareanbieters

von Thought Industries an 12.8.2019

Thank you for the positive review! It is great to hear that things are going well with both the platform and our team. We appreciate you providing this feedback.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.6.2019