Was ist Anywhere365?

Dialogue management tool that lets businesses engage with customers across communication channels, keeping record of past conversations

Wer verwendet Anywhere365?

Designed for organizations using Skype for Business server, it is an on-premises contact center management platform that optimizes workforce and personalizes the customer experience.

Wo kann Anywhere365 bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil)

Über den Anbieter

  • Anywhere365
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Niederlande

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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Anywhere365 – Videos und Bilder

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Anywhere365

10.000,00 $
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Nicht verfügbar
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Anywhere365 Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Computer Telephony Integration
  • Warteschlangenmanagement

Alternativen für Anywhere365

Cloud-Kontaktcenter-Software, die IVR, kompetenzbasiertes Routing, KI, Anrufblending und Analysen bietet.
Agile CRM ist eine komplette Verkaufs-, Marketing- und Service-Suite, die es Kleinen und mittleren Unternehmen ermöglicht, wie die Fortune 500 zu verkaufen und zu vermarkten. Erfahre mehr über Agile CRM
Cloud-Kontaktcenter mit praktischer KI – Inbound-, Outbound-, ACD-, IVR-, Predictive-Dialer-, Chat-, Anrufaufzeichnungs- und CRM-Integrationen.
Twilio bietet einfache umlagebasierte APIs für Unternehmen, mit denen skalierbare, zuverlässige Sprach- und SMS-Apps für das Web oder mobile Geräte erstellt werden können. Erfahre mehr über Twilio
3CX ist eine IP-Telefonanlage mit offenen Standards, die eine sofort einsatzbereite, vollständige Unified-Communications-Lösung bietet. Geeignet für jede Unternehmensgröße oder Branche Erfahre mehr über 3CX
Open-Source-Call-Center-Software mit prädiktivem Wählsystem für ausgehende Anrufe. Handhabt auch eingehende und manuelle Anrufe sowie E-Mail und Web-Chat.
Die Lösung RingCentral Contact Center bietet Omnichannel-Funktionen, mit denen Kunden entscheiden können, wie sie mit dir interagieren möchten.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
Funktionsreiche, flexible, gehostete Callcenter-Software (eingehend und ausgehend), die sehr einfach bereitzustellen, zu verwalten und jeden Tag zu verwenden ist.
Preisgekröntes britisches Team: All-in-one-Cloud-Contact-Center- und Premium-VOIP-Dialler-Plattform.
Führender globaler Anbieter von cloudbasierter Omnichannel-Kontaktcenter-Software.
Customer Care Suite integrated with Asterisk Open Source PBX. Multi channel solution for Inbound, Outbound and Blended Contact Centers.
JustCall ist ein cloudbasiertes Telefonsystem für Vertriebs- und Support-Teams zum Tätigen, Empfangen, Protokollieren oder Aufzeichnen von Anrufen direkt vom Desktop oder Telefon.

Bewertungen über Anywhere365

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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43%
4
44%
3
10%
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2%
1
1%
Chad
Chad
Student in Jamaika
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Call Centre Managing Software

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Clean interface that is fairly intuitive compared to other options.Great integration with Skype.

Nachteile:

While the interface is clean, multiple tabs on the software can be a bit tricky to navigate.

Verifizierter Rezensent
Software Engineer - 1 in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Good for Audio and Screen Sharing features but Bad for storing and managing Chats.

4,0 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience was Average. Now with Zoom and MS Teams I think we are better placed as a Organization in terms of efficient communication between the Teams during the pandemic.
However, there were some features in Skype like Audio and Screen sharing that were much better than we get today from MS Teams. Every time we want to make a quick call within the Team we cannot rely on MS Teams anymore and we have to jump over a Zoom call while earlier we could have done everything using Skype itself. Only major drawback that most people found with Skype was it's difficulty in managing Chat Queues and File sharing. I'd give Skype for Business 6 out of 10 stars.

Vorteile:

I liked the screen sharing features and ease of use in terms of the simplicity Skype had to offer. We did not have to roll out any kind of trainings within the organization and people could get used to it's UI and UX almost immediately so there were cost savings on that from Trainings perspective. Also, the Audio quality while making calls through Skype for Business is unbeaten to this day be it through MS Teams or Zoom.

Nachteile:

I did not like the Chats Queue Management feature of Skype for Business as it had to do with reporting and managing and there were a lot of windows that opened up by end of the working day which made things look really messy on my screen. Also, Skype is not good in being able to store data for more than last 2-3 days and sharing files also was a challenge especially larger files.

Morgan
Director in USA
Informationstechnologie & -dienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Everything is Hardcoded

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We were looking for a tool that would drive down calls to our service desk. Responses are hard coded and every single functionality is hard coded by Capterra. We paid a lot of money for a mediocre service that really hasn't solved any of our problems. I typically don't write reviews but feel other businesses need to be aware.

Vorteile:

I have not seen anything significant from this implementation yet.

Nachteile:

Everything is hardcoded and cannot administered in-house. Any changes that need to be made has to go through the provider. Target dates are not being met because of the lack of functionality. The chatbot responds as if it's a robot and not a personable interaction.

Verifizierter Rezensent
Lead Project Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great tool for video, audio and screen sharing

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Screen sharing and audio are way better than other tools like MS teams. Also easy for clients to connect and join audio/ video calls

Nachteile:

I have experienced some freeze forcing me to restart the tool. Also it takes some time for You to get familiar with navigation

Verifizierter Rezensent
Recruiter in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Personalwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Skype for Business

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The software can have some more improvement in terms of its stability and consistency in bandwidth. Overall, I can say that most part it serves it purpose of the messaging and calling feature

Vorteile:

Just like any other messaging application it serves its purpose on reaching out to clients, colleagues and even outside your network. It has functionality of doing business presentation and video calls.

Nachteile:

At most part, sharing presentation or screen is quite difficult, no matter the support given presentations keeps getting disconnected and delays.

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