Anywhere365 for Skype Business

Anywhere365 for Skype Business

von Workstreampeople

Wer nutzt diese Software?

Lync and Skype for Business

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.6/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7/5
  • Kundenservice 4.3/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.1/5

Produktinformationen

  • Startpreis 10.000,00 $
  • Kostenlose Version Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Workstreampeople
  • http://www.workstreampeople.com

Über Anywhere365 for Skype Business

It's not just a Contact Center for Lync and Skype for Business, it's a flexible, real time Dialogue Management Platform.

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Anywhere365 for Skype Business Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement

Die hilfreichsten Reviews für Anywhere365 for Skype Business

Live business with skype.

Bewertet am 3.12.2019
Milan S.
Doctor
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Feels like with client who was in overseas. Very easy to use.

Vorteile: Anywhere 365 , helps to make a good customer relationship by making easy contact.It is feels like with the client. Can do any business in every place with skype. This software has amazing features & good safety.

Nachteile: The problem is limited the features in free version. Need to pay for access all features.

I use Skype for meetings and classes.

Bewertet am 10.7.2018
Lisa D.
Billing Specialist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software makes it easy to communicate with people across the globe. I can feel a little closer than just a phone call when I can see who I'm having a conversation with and our discussions seem to stay with me longer.

Vorteile: I like the ability to be able to see one another during a meeting or learning opportunity. It is very useful to be able to show a visual to explain a problem, tool, or project while discussing it.

Nachteile: Sometimes Skype lags, depending on how many people are connected, and we sometimes have dropped calls that have to reconnect. We either end up waiting for reconnects, or the dropped calls miss out on important information.

Work in anywhere

Bewertet am 25.10.2019
Verifizierter Rezensent
Medical practitioner
Medizinische Praxis, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easily connect with customers or clients. Just in few steps and few minutes. No need to worry about security .

Vorteile: No need to worry about the place when you want to have a business work . Just need internet connection and this software. Easily connect with my client , make a good advantage in document sharing because no need to think about security. Another thing is time saver . Because it helps to make call with my client when they are in overseas.

Nachteile: Have to pay for this software to access to all features. And sometimes have to wait little bit to connect with my router.

Our business collaborates with our partners in Costa Rica using Skype constantly.

Bewertet am 7.9.2017
Stephanie L.
Content Planner
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love that I can chat and visually show my business partners in Costa Rica my question or issue. It's a great collaboration tool.

Nachteile: I wish there were more emoticons. :). Seriously, these are a key tool we use to communicate beyond the one dimension of the chat.

Quick and easy to set up, Intuitive and functional

Bewertet am 7.9.2017
Hagit R.
Marketing Manager
10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to set up and operate. Multiple features that I can use and it is a standard at the organization I work for.

Nachteile: Voice quality might deteriorate at times. Latest update added one more click to the process (sharing content), so somewhat less user friendly

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