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Was ist Scoro?

Scoro ist eine preisgekrönte End-to-End-Lösung für das Arbeitsmanagement, mit der du deinen gesamten Workflow an einem Ort steuern kannst.

Neben den Projektmanagement-Funktionen bietet Scoro alle Tools, die du benötigst, um dein Unternehmen vollständig zu verwalten: Arbeits- und Aufgabenplanung und -verfolgung, Kollaboration, Kontaktdatenbank und CRM, Angebotserstellung und Abrechnung, erweiterte Berichterstattung, Echtzeit-Dashboards und vieles mehr.

Melde die für eine kostenlose 14-Tage-Testversion an und überzeuge dich selbst.

Wer verwendet Scoro?

Unternehmen, die eine Lösung benötigen, um Projekte, Zeit, Vertrieb, Finanzen und Berichterstattung an einem Ort zu verwalten.

Scoro Software - 1
Scoro Software - 2
Scoro Software - 3
Scoro Software - 4
Scoro Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Scoro das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Scoro

Scoro

4,6 (236)
28,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
186
60
4,4 (236)
4,3 (236)
4,4 (236)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
24,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
168
91
4,5 (2.964)
4,4 (2.964)
4,4 (2.964)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Scoro

Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Konfigurierbarer Workflow
Überstunden-Berechnung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
Finanzberichterstattung
Insightly
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenplanung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Vtiger CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Replicon
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
Forecast
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenbearbeitung
Aufgabenmanagement
Aufgabenplanung

Bewertungen über Scoro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
63%
4
32%
3
4%
2
0%
1
1%
Stephen
Stephen
Managing Director in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Druck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Steve's review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Scoro has helped our business enormously, we track KPI's and have excellent reporting.

Vorteile:

It is a great project management software.

Nachteile:

Marketing and CRM are very poor, suggest a bolt on to Zoho CRM Plus

Christopher
Assistant Director in USA
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Scoro changed our business

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: The software has completely changed our efficiency and allowed us to turn around quotes much faster. We know at just about any given time where our projects are from a cost perspective and where are margin will end up. It has been a very positive change and we could not do business without Scoro at this point.

Vorteile:

The quoting and opportunity tracking is the reason we gravitated to Scoro. It drastically improved our ability to turn around quotes and track the status of all our opportunities. Our largest sales cycle has a cyclical time period, and Scoro's API allowed us to automate the creation of opportunities without any manual intervention. The pipeline helps us visual track our sales cycle and make sure we don't miss any deadlines.

Nachteile:

There are small features that are missing from the software. I would like to see some dynamic capabilities in the software and custom fields. IFTTT functionality so that forms can dynamically change based on different scenarios. There are also some small searching and sorting annoyances that could easily be fixed. I would also like to duplicate multiple items on a quote. Doing it one line at a time does not save time.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not intuitive enough

2,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Good for starters but as an agency scales this isn’t the correct tool for day to day management

Vorteile:

It’s useful for Job setup, and can help a small agency in getting projects and financial management off the ground.

Nachteile:

The user interface is overly complex and convoluted, it’s hard to locate specific jobs and measuring time seems to the the last thing this product was set up for. Unless you only want to do a timesheet for the project you are on. It’s not easy to run a full weekly timesheet

Andrea
HR Manager in USA
Personalbeschaffung & -besetzung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A Multipurpose Business Software - Scoro

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Scoro comes with great business intelligence features It makes project and portfolio management easy Comes with IT ticketing features and handles remote support easily.

Nachteile:

It is not a tool for every user. New users needs lots of training to understand Scoro.

Gabriele
Head of Sales in Norwegen
Textilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great tool to manage our sales process and follow internal projects

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Scoro has an awesome onboarding & support team, I've witnessed firsthand how on top of everything they are and how easy it is to get ahold of help if I'm working on a new workflow and have a question about the best way to do it. Scoro's Dashboards are the key to my sales team's performance and I love the level of transparency we have in the team due to numerous ways to delegate and track work!

Vorteile:

Best part of Scoro is how comprehensive it is to use it. We record every single step from capturing a lead to making an order, recording the qualifying process, thorough information about the client and their needs, communication, and every step that our team needs to do to convert the lead. Tracking communication and different initiatives allows me to track every single important KPI on my team's list and have transparency in where every team member needs to improve, helps to find concerning parts that need fixing. I love the Dashboard.

Nachteile:

As we're a manufacturing company, we, unfortunately, can't use the invoicing part of Scoro, which is a bummer, because we lack the warehouse functionality. If we were providing services rather than products, I'd love that for us.