Wer verwendet Neko Spa & Salon Software?

Ideal für kleine oder große Salons mit versierten Unternehmern oder Managern, die die Freiheit lieben, ihr Geschäft von überall her verwalten zu können, und die Umsatz und Gewinn erhöhen möchten.

Was ist Neko Spa & Salon Software?

Neko ist eine schnelle, einfache und praktische Web-basierte Salon-Lösung, die dir ein cleveres Tool bietet, um dein Geschäft anzutreiben! Du kannst Dich überall mit ihr verbinden, zu jeder Zeit - es ist einfach eine bessere Art und Weise, zu arbeiten! Verliere kein Geld mehr durch Kunden, die einfach nicht zu ihren Terminen erscheinen - Automatische SMS- und Email-Erinnerungen werden deine No-Shows reduzieren. Du kannst ganz einfach Erinnerungen an deine Kunden anpassen und einstellen, wie weit im Voraus die Erinnerungen gesendet werden.

Neko Spa & Salon Software – Details

Neko

http://www.getneko.com/

Gegründet 2004

Neko Spa & Salon Software – Kostenübersicht

Neko Spa & Salon Software bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Neko Spa & Salon Software ist ab 10,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

10,00 $/Monat
Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Neko Spa & Salon Software Funktionen

Gesundheitssoftware
Behandlungspakete
Geschenkkarten-Management
HIPAA konform
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Terminverwaltung
Vorher-Nachher-Bilder
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierte Terminplanung
Echtzeit-Planung
Gruppen-Terminplanung
Klassenterminplanung
Kreditplanung
Mehrere Standorte
Mitarbeitereinsatzplanung
Ressourcen-Planung
Terminplanung
Zimmerbuchungsverwaltung
Inventarverwaltung
Kundenprofile
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Standvermietungs-Management
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Wiederkehrende Termine
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Terminverwaltung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Neko Spa & Salon Software – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 13 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Travis G.
Business Owner
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2018

"Absolute value for money, easy to operate with fantastic puntual support"

Vorteile: Absolute value for money, easy to operate with fantastic punctual support. Having used many other software systems in the past I highly recommend Neko for value for money

Nachteile: There is nothing that comes to mind that I don't like about Neko. It meets all my requirements in assisting me run my business.

Antwort des Softwareanbieters

von Neko an 5.7.2018

Hi Travis, many thanks for your review! We're glad you are happy with Neko. We are always happy to develop new features in consultation with client needs, so make sure you get intouch if you would like to see something new :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.6.2018
Ka L.
Salon owner
Kosmetik, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2020

"Optional to setup for clients "

Kommentare: I know you guys keep improving your software cause this 3 years I can see the difference. But I believe that can be better

Vorteile: If there is a optional to set up what we can see on the schedule. For example, on the schedule screen, when the mouse(arrow) go or right click the scheduled appointment, we can see the basic details, like name, phone number, booking time , services & comment etc. but we cannot see the card number, cause we basically just located the client with card numbers not their name or phone number. So we need to open another page to use there phone number / name and search them out, click in to their profile, and also scroll down to the bottom and check the card number and find their card out.

Nachteile: Let us choose what we hope to display on the scheduled appointment (the little box when we right click the scheduled appointment) / add display “card number”

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.4.2020
Jordan C.
owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2017

"good but seems to have a few glitches. "

Kommentare: affordable, easy to use

Vorteile: easy to use, reports, stock take, ability to link to online bookings, client history, staff rostering

Nachteile: doesnt notify you when running out of credit therefore stops sending reminder texts to clients with no notification. doesnt alert you if client replies to a text other than Yes or No. for example if a client writes "no sorry" or messages to change an appointment time it does not notify us.
Have had problems trying to move appointments across dates, sometimes doesnt work and you lose the booking or it doubles up. Messages sometimes dont get sent to clients, replies sometimes dont come through at all so you dont know they have tried to confirm the appointment. Not sure if there is a way to put on ipad to give to clients to fill out their client card on first visit - that would be good

Antwort des Softwareanbieters

von Neko an 18.10.2017

Hi there, Thanks for your review. Text credits are shown on the main dashboard so you can see how many credits you have.

You can also see unread replies from your clients even if they reply "No sorry". You can read previously read messages on the Marketing Menu under Display Messages.

Sending of messages will stop if you don't have any credits, so check your dashboard from time to time. .

You can open the client card of your client on the ipad and Select Client Mode at the top right for your clients to enter their details. Hope that helps!

We are not aware of any issues with the moving of bookings, our support team would love to hear more from you on this as we don't want any bugs creeping their way into the system and we would love to make it easier as well for you.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2017
Tiriana T.
Business Owner
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2020

"Neko software review"

Kommentare: Good.
Which the basic fee included the reminder to clients.

Vorteile: 1. Of recent, the information about Corona Virus and keeping up to date with the worlds changes through the challenges of operating a business.
2. The online help chat with quick turn around response.

Nachteile: Needing to pay for the "add on's" for things like the reminder emails to clients, or txts to the clients.
I dont use these and do these functions manually to avoid a higher subscription.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.3.2020
Katherine H.
Beauty Therapist
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2020

"Functional, Great Value for Money"

Kommentare: Really great, it’s easy to use and pretty good value for what you get.

Vorteile: I love the layout and how easy Neko is to use! It is so customisable if you want it to be or you can use it for basic needs too. It’s easy to store client info and make bookings too. It has different payment options too which enable you to use the software with most payment systems

Nachteile: Sometimes it could be a little buggy and freeze but they have since seemed to correct this in the last few months I haven’t had an issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.3.2020