Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist iVvy Venue Management?

Die Venue-Management-Software iVvy ist Cloud-basiert und wurde entwickelt, um Veranstaltungsstätten bei der Vermarktung und Verwaltung von Funktionsbereichen, Catering, Geräten und Unterkünften zu unterstützen – alles von einem Ort aus. Mit der Software können Veranstaltungsorte Anfragen und Buchungen einfach verwalten und die Berichterstattung und Sichtbarkeit im gesamten Geschäft ermöglichen. Die Software wird von einer Vielzahl von Veranstaltungsorten genutzt, von Restaurants mit einem Veranstaltungsraum bis hin zu großen Hotelketten mit mehreren Gebäuden und Veranstaltungsräumen.

Wer verwendet iVvy Venue Management?

Für Veranstaltungsorte jeder Art: von Restaurants mit privatem Speisesaal über Bowling- und Golfclubs bis hin zu großen Hotelketten mit mehreren Gebäuden und Veranstaltungsräumen.

iVvy Venue Management Software - 1
iVvy Venue Management Software - 2
iVvy Venue Management Software - 3
iVvy Venue Management Software - 4

Du bist nicht sicher, ob iVvy Venue Management das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

iVvy Venue Management

iVvy Venue Management

4,6 (66)
250,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
85
22
4,5 (66)
4,5 (66)
4,7 (66)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
249,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
86
37
4,8 (78)
4,9 (78)
4,9 (78)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu iVvy Venue Management

Event Temple
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Berichterstattung / Analyse
Eventplanung
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Eventplanung
Veranstaltungsmanagement
MSI Workforce Management Software
Am besten bewertete Funktionen
Zeit & Anwesenheit
Privia
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Tripleseat
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Block-Management der Räumlichkeiten
Veranstaltungsmanagement
OPERA Cloud Property Management
Am besten bewertete Funktionen
Haushaltungsmanagement
Inventarverwaltung
Online-Buchung
ArtifaxEvent
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
DELPHI32
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über iVvy Venue Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
26%
3
8%
Vadawn
Vadawn
Group Sales and Events Manager in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

iVvy Venue management softwear

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I have been using it for 5 years and very happy. A group of 7 venues with excellent results across all.

Vorteile:

Very user-friendly, great support. All documents are customizable and can contain your won branding. Strong CRM management and good reporting.

Nachteile:

reconciling payments with a third party can be challenging.

Antwort von iVvy

vor 8 Monaten

Thank you for the feedback Vadawn. We will pass your comments onto our team.

Alana
Director of Leisure and Business Travel in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Quick Turnaround on securing business with signed BT Contracts

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: I specifically handle the Corporate Business and Leisure Markets, and I needed to have the ability to merge the document with my client/contact and IVvy made it happen. I am new to the system, and to the company, and had been waiting for a sales coordinator to train and assist. Today, I am able to create the document, make edits per account, send an email notifying the client that the BT Contract needs a signature (E-signature) and I'm notified via email that it has been signed! I just co-sign our BT Contract, and boom - it's completed and then I can mark the piece of business DEFINITE! Just like MAGIC! Thank you most of all to [sensitive content hidden] who walked me through the process and trained me - in the same day, I received my first signed agreement, and today, another! Their team is responsive, professional and most of all effective and friendly! Thank you, [sensitive content hidden] of IVvy, from the bottom of my heart in providing the training and setting me up for SUCCE$$!

Vorteile:

The ability to upload a document (BT Contract Template) and send out for E-signatures for both parties (client and myself) to seal the deal! This was possible thanks to the one-on-one training provided by [sensitive content hidden], on the IVvy Team!

Nachteile:

Only that it was another portal to learn, after working with Delphi/Salesforce for years, but in actuality - this is the first time an independent hotel was able to connect directly with the PMS (Opera) in our case at LJBTC and La Jolla Shores Hotel. Once you learn the system, it is user friendly - just do it - JUMP!

Antwort von iVvy

vor 8 Monaten

Thank you for the kind words and feedback Alana. We will share this with our team.

Debby
Administrative Assistant for Sales and Marketing in USA
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Woodstock Inn and Resort Review of iVvy

3,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall iVvy is a great product. Our team likes using the program, and find it easy to use.

Vorteile:

The cost compared to other products. That it is compatible with our operating systems. Customer service is outstanding. We came in early with the US launch of the product and they have worked tirelessly to make sure the product works as we need it to.

Nachteile:

Reporting features are not up to my standards. The contact module is clunky. We were unable to upload our history from our previous provider.

Antwort von iVvy

vor 9 Monaten

Thank you for the feedback, Debby. We have passed on your comments to our team.

Sally
Event and Sales Coordinator in Australien
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

User's feedback

4,0 vor 3 Monaten

Kommentare: It is a great venue management tool if we have regular event business.

Vorteile:

Quotation and Invoicing, you can do a quick quote and send to your client.

Nachteile:

Loading information and rates in the beginning are very time consuming.

Antwort von iVvy

vor 3 Monaten

Thank you for your review and feedback. We will pass this onto our team.

Rhiannon
Head of Sales and Marketing in UK
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Central Hall Venues

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Ivvy has been reliable system since we started using it. It has made all departments work more efficiently and given us the tools to easily find the right data to drive our business further.

Vorteile:

As a sales tool, the system creates proposals and easy to use templates that makes responding to a high number of enquiries speedy. Reporting is also clear and quick to use.

Nachteile:

It doesn't currently include a forecasting tool for sales that could calculate speculative.

Antwort von iVvy

vor 6 Monaten

Thank you for the review, Rhiannon.