Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist MoreApp?

Mit MoreApp können Unternehmen umweltbewusst werden und aufwändige Papierformulare ersetzen. Beginne mit digitalen Umfragen, Audits, Anweisungen, Inspektionen, Umfragen, Zeitverfolgung, Arbeitsaufträgen, Überprüfungen, Inventaren, Probefahrten, Leasing, Bewertungen, Schadensberichten, Lieferscheinen und vielem mehr!

Wer verwendet MoreApp?

Unternehmen, die effizient, digital und umweltbewusst arbeiten möchten.

MoreApp Software - 1
MoreApp Software - 2
MoreApp Software - 3

Du bist nicht sicher, ob MoreApp das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MoreApp

MoreApp

4,6 (13)
40,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
61
1
4,9 (13)
4,9 (13)
5,0 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
12,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
145
6
4,4 (55)
4,5 (55)
4,8 (55)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MoreApp

Kizeo Forms
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Mobiler Zugriff
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
Flowfinity
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Array
Am besten bewertete Funktionen
Drag-and-Drop
Formularerstellung und -design
Offline-Zugriff
Quixy
Am besten bewertete Funktionen
Formularerstellung und -design
Für die No-Code-Entwicklung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
GoCanvas
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Formularerstellung und -design
Volltextsuche
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Formularerstellung und -design
Visualogyx
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Dokumentenspeicher
Qualitätskontrolle
TrueContext
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Formulare
Mobiler Zugriff
Prozess-/Workflow-Automatisierung

Bewertungen über MoreApp

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,9
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
23%
3
8%
Michael
IT Procurement & Management in Niederlande
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

With MoreApp you can do it all in one app!

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Since we have started using MoreApp at our company, we were able to increase the efficiency of our daily work processes. Gone are the days of retyping and mistyping important information. We use MoreApp for several different purposes; tracking worked hours, reserving meeting rooms, inspecting offices, handle customer orders & contracts, and many more. Our employees and customers really appreciate the extent to which MoreApp has simplified tedious tasks, giving everyone more time to focus on the most important activities. Once information is taken down in MoreApp it immediately ends up in the right places in our IT-Systems. This is only possible because MoreApp's API is completely free an can be integrated in any CRM, ERP, or other Software. MoreApp is a great tool for any company that is looking to take the next step towards digitalisation and i can only recommend it.

Vorteile:

API integration Perfect customer service Seamingly endless amounts of Widgets The ability to capture signatures Easy to use Flexible

Nachteile:

To be honest i can't think of any aspect that i don't like.

Hendrik
Product manager in Niederlande
Baumaterial, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing work order app

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: We started using it a year ago and already in few weeks we saw improvements in our work processes. In the start, we used MoreApp forms for work orders only, but we are constantly trying to move all our forms to the cloud. It saves times and makes work definitely more efficient. I also see increasing demand in digital form solution from our customers. Good for any type of form, creating the forms is easy and filling them in and no need for retyping or delivering the forms, saves us about two hours per employee.

Vorteile:

- Easy to make and edit forms - Offline form filling - Work instructions - Customer support - Workshops - Improvement - Clean design

Hanna Lou
Hanna Lou
Finance Systems Support in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Facilitates efficient data entry

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We have been using this for a few years now and it has helped in streamlining a lot of our processes that we used to do manually.

Vorteile:

It is extremely user friendly. It integrates seamlessly with other programs, and it does help a lot with automating tasks that were previously done manually.

Nachteile:

There is not much negatives. It looks a bit clunky sometimes, but that doesn't really affect performance.

Olivier
Innovation in Niederlande
, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Build my own forms

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: The best thing is that you can build your own forms. I made my order forms exactly how I want them to be. The pay-per-use pricing is really fair. You can test it for free up to 100 forms a month!

Vorteile:

The ease of use of the Form Builder. Once you want to change a form, the change is live in the app right away. The export possibilities are there too: PDF, Excel and Word!

Nachteile:

Once you want to add a plug-in from the MoreApp Marketplace it get's a bit hard. But the video's on the Academy page helped me to install the Instruction plug-in to create a workflow with my digital forms.

Leonie
Technical Application Specialist in Niederlande
Einzelhandel, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very pleased with the MoreApp!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are very pleased with the MoreApp and will be using it a lot more in our future projects.

Vorteile:

It is easy to set up and use, usermanagement is also easy to set up. We use this software for our engineers to complete checklists in projects in the stores. Saves us a lot of time storing and scanning paper documents and easier to look up. The engineers like it to, less mistakes are made as it is clearer for them what they have to do.

Nachteile:

You need an email address to create users, would be nice to just create a username and password without an email address.

Antwort von MoreApp

vor 3 Jahren

Hi Leonie, thank you for your great review! We are happy that you're very pleased with MoreApp! Thanks a lot! Kind regards, Nienke