fotoClient

von fotoClient

1.5 / 5 2 Bewertungen
fotoClient

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Wer nutzt diese Software?

Professional Photographers and Studios

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 1.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 1.5 / 5
  • Kundenservice 1 / 5
  • Funktionen 1 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 1.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 20,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • fotoClient
  • http://www.fotoclient.com/
  • Gegründet 2014

Über fotoClient

Our desire was always to build an easy to use, powerful, and flexible platform for running your photography business. From tracking new leads and maintaining existing ones, to scheduling shoots and organizing your files, fotoClient keeps all your tools in one convenient, accessible toolbox.

Essentially, we believe fotoClient allows photographers to focus less time and energy running a business, and more time telling their clients stories through the art of photography.

fotoClient Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Kundenmanagement
  • Marketing-Management
  • Projektmanagement
  • Terminplanung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für fotoClient

Zero Customer Service - Should get Zero Stars

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.3.2017
Jordan M.
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Any communication with FotoClient's support takes weeks for a response. When their CEO finally got back to me he was helpful in refunding and canceling my account as I did not get what I paid for. 10-Months later. There is a new charge on my credit card from fotoclient. I have not received a response from them in 2-weeks. This is a very SHADY business, and is very hard to work with.

Vorteile: Good for lead tracking

Nachteile: Buggy system, features don't work, support staff take weeks to respond to inquiries, and seem to run a shady business. They don't communicate, leaving you to feel as if they're a black-hole of nothingness.

Easy to stay organized, Bad customer service

Mit Google übersetzen Bewertet am 7.12.2017
Adriahnna C.
CEO & President
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: What I like the most about fotoClient is the ease of organization. Good for tracking leads, shoots, invoices, etc.

Nachteile: Pray that you do not need assistance because getting help from customer service is like pulling teeth.

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