Lighthouse 360

Lighthouse 360

von Lighthouse PMG

Wer verwendet Lighthouse 360?

Die Anwendung wurde für kleine bis große Unternehmen in der Dentalbranche entwickelt und ist eine cloudbasierte Lösung, die den Praxisbetrieb und die Patientenkommunikation unterstützt.

Was ist Lighthouse 360?

Lighthouse 360 bietet automatisierte Patientenkommunikation, die Zahnarztpraxen dabei hilft, Zeit zu sparen und den Zeitplan voll zu halten. Die speziell für die Zahnmedizin entwickelte, preisgekrönte Software automatisiert deine sich am häufigsten wiederholenden täglichen Aufgaben, einschließlich Terminbestätigungen, Erinnerungen an Rückrufe, Patientenüberprüfungen und mehr. Lighthouse 360 ist der Gewinner von drei aufeinander folgenden Townie Choice Awards und ist ein Dental Product Shopper Best Product. Fordere eine kostenlose Demo auf der Website des Unternehmens an.

Lighthouse 360 – Details

Lighthouse PMG

http://www.lh360.com/

Gegründet 2006

Lighthouse 360 – Kostenübersicht

Lighthouse 360 bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Lighthouse 360 Funktionen

Zahnarzt Software
Behandlungsplanung
Bildgebung und Röntgenstrahlung
Diagramm-Erstellung
Kundenmanagement
Medizinische Abrechnung
Reklamationsabwicklung
Termin-Erinnerungen
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten

Lighthouse 360 – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 23 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
3,8/5
Funktionen
3,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,4/5
Amy T.
Office Manager
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2019

"Best program EVER"

Kommentare: Absolutely loved everything about it. It was very easy to manage and navigate through. We noticed a decrease in no show appointments since the patients would receive last minute reminders of their appointments. Our office had Lighthouse360 for several years and never once had a problem. A little less than a year ago we switched to another program as they offered a little bit of a cheaper price. Biggest mistake we have ever made.

Vorteile: The program was so easy to use and manage. So many of our patients raved about the text messaging communication and the reminders. We could group patients and send a specific text or e-mail to them. Lighthouse provided a list of patients who were overdue for their routine cleanings and would also send them reminders. It was such a time savor and "patient pleaser".

Nachteile: Honestly can not even think of one complaint.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2019
Aubri J.
Office Manager
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019

"Game Changer"

Kommentare: Our office switched from a postcard based recall system to lighthouse 360. Our schedule is full and communication is a breeze

Vorteile: So easy to implement into our practice. Very easy to navigate... makes our jobs so much easier so we can focus on other tasks

Nachteile: Can be slow or glitchy at times. In the last 2 years, have had the software go down about 5 times.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.8.2019
Verifizierter Rezensent
Chief Operating Officer, and HIPAA Privacy Officer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.7.2018

"Keeps patients coming to their appointments, but not as full featured as some"

Vorteile: Easily set up text and email reminders for your patients, so that they know when their next appointment is coming. Lighthouse integrates with the practice management software to let you know a patient has confirmed their appointment.

Nachteile: Lighthouse has gone a little bit downhill over the past couple of years. Support isn't what it once was. Sometimes, patients will get reminders for the incorrect appointment time! Once you do get support onboard, they do a good job. It just takes a while sometimes to get in touch. See alternatives before jumping onto Lighthouse.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.7.2018
Alicia R.
dentist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.3.2020

"Failed to send critical email Blast during the MOST important time--Corona Virus"

Kommentare: Over all mostly helpful at the time we started, then less effective in preventing cancellations. Too many limitations on wording of messages. Templates are too restrictive. The worst failure is when I needed them the most which is when I needed them to help me contact patients about important, life-saving messages about the Corona Virus. So many other email blast services worked for others, LightHouse FAILED big time. There were not even apologetic about it and did not provide responses to my concerns other than a generic we are aware of it and working on it. I has been a week and half and no response.

Vorteile: Texting capability to individual patients

Nachteile: mail blast software is too cumbersome and does not have features to cancel an blast when it is not working. Customer service once I reported the problem was dismal, rude and uncaring.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.3.2020
Katherin F.
Office Manager
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.9.2019

"Great Product "

Vorteile: Easy to use and anytime I have a questions they are always quick to help get it resolved.

Nachteile: I wish I could have my patients sign a consent to stay opted in to text messages. The whole purpose we pay for this service is to be able to use it to connect with patients and giving patients in 2019 the option to opt out is annoying when I cannot contact them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.9.2019