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Was ist Lighthouse 360?

Lighthouse 360 bietet automatisierte Patientenkommunikation, die Zahnarztpraxen dabei hilft, Zeit zu sparen und den Zeitplan voll zu halten. Die speziell für die Zahnmedizin entwickelte, preisgekrönte Software automatisiert deine sich am häufigsten wiederholenden täglichen Aufgaben, einschließlich Terminbestätigungen, Erinnerungen an Rückrufe, Patientenüberprüfungen und mehr. Lighthouse 360 ist der Gewinner von drei aufeinander folgenden Townie Choice Awards und ist ein Dental Product Shopper Best Product. Fordere eine kostenlose Demo auf der Website des Unternehmens an.

Wer verwendet Lighthouse 360?

Die Anwendung wurde für kleine bis große Unternehmen in der Dentalbranche entwickelt und ist eine cloudbasierte Lösung, die den Praxisbetrieb und die Patientenkommunikation unterstützt.

Lighthouse 360 Software - 1
Lighthouse 360 Software - 2

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Lighthouse 360

Lighthouse 360

4,1 (37)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
3
4,3 (37)
3,7 (37)
4,0 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7.200,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
Keine Integrationen gefunden
4,7 (77)
4,7 (77)
4,8 (77)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Lighthouse 360

Mango
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Compliance-Verfolgung
Vorfall-Berichterstattung
Solutionreach
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Erinnerungen
Textnachrichtenversand
Modento
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Patienteninteraktion
Textnachrichtenversand
Weave
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Echtzeit-Benachrichtigungen
HIPAA konform
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Medizinische Terminplanung
Patienten-Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Medesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Online-Buchung
Terminverwaltung
Nextech EHR & PM
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Patienten-Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Healee
Am besten bewertete Funktionen
Für medizinische Zwecke
HIPAA konform
Terminplanung
Legwork
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung

Bewertungen über Lighthouse 360

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
49%
4
30%
3
14%
2
3%
1
5%
Amy
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best program EVER

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Absolutely loved everything about it. It was very easy to manage and navigate through. We noticed a decrease in no show appointments since the patients would receive last minute reminders of their appointments. Our office had Lighthouse360 for several years and never once had a problem. A little less than a year ago we switched to another program as they offered a little bit of a cheaper price. Biggest mistake we have ever made.

Vorteile:

The program was so easy to use and manage. So many of our patients raved about the text messaging communication and the reminders. We could group patients and send a specific text or e-mail to them. Lighthouse provided a list of patients who were overdue for their routine cleanings and would also send them reminders. It was such a time savor and "patient pleaser".

Nachteile:

Honestly can not even think of one complaint.

Hannah
Financial Coordinator in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Lighthouse 360 Makes it Easier

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall I really like Lighthouse, I have patients mention all the time how helpful and necessary the reminders are. Being able to text with patients has helped take care of many little issues and resolve them quickly.

Vorteile:

I love how easy it was to integrate Lighthouse into our existing software, and how simple and easy it is to use. Being able to send out custom messages through text and alerts for last minute appointment openings have both been lifesavers, and it's very simple to make your own custom emails. Adjusting a patients preference of notifications, and checking to see exactly what reminders they received is very helpful too.

Nachteile:

I feel like the customer service is a little lacking, and there have been odd glitches with Lighthouse not syncing up to my actual schedule, which has led to reminders being sent out to patients who have moved their appointments. I also wish there was a system set up already to easily send out review requests, but I was able to format one myself.

Shanell
Office Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I want to love it, but I don't

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall it does a good job with patient appointment tracking, recare/recall and confirmation which has made our lives a bit easy. Customer service is amazing unlike what we experienced with our last software.

Vorteile:

It is a great software for confirmations, and recall. It definitely has helped to improve our patient scheduling.

Nachteile:

The software does not write back into Dentrix the way that we were told it would. The paperless forms do not auto-populate the information into the family file nor does the form generate into the patient's doc center. They are not able to "mask" the number used to confirm as the office number if it is a voIP line, which was also disappointing.

Jennifer
Director of Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great communication tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Cancelling appointments due to employee illness or inclement weather is SUCH a breeze, it takes me maybe 10 minutes to clear the day. Lighthouse will even call patients without an email or cell phone!!

Vorteile:

Two-way texting is absolutely a plus! When trying to fill our schedule, we don't even have to pick up the phone!

Nachteile:

Sometimes it doesn't sync in the time frame they say it does. It's supposed to sync every 10 minutes but I've implemented changes that haven't shown up until an hour later before.

Alicia
dentist in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Failed to send critical email Blast during the MOST important time--Corona Virus

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Over all mostly helpful at the time we started, then less effective in preventing cancellations. Too many limitations on wording of messages. Templates are too restrictive. The worst failure is when I needed them the most which is when I needed them to help me contact patients about important, life-saving messages about the Corona Virus. So many other email blast services worked for others, LightHouse FAILED big time. There were not even apologetic about it and did not provide responses to my concerns other than a generic we are aware of it and working on it. I has been a week and half and no response.

Vorteile:

Texting capability to individual patients

Nachteile:

mail blast software is too cumbersome and does not have features to cancel an blast when it is not working. Customer service once I reported the problem was dismal, rude and uncaring.