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Was ist Lighthouse 360?

Lighthouse 360 bietet automatisierte Patientenkommunikation, die Zahnarztpraxen dabei hilft, Zeit zu sparen und den Zeitplan voll zu halten. Die speziell für die Zahnmedizin entwickelte, preisgekrönte Software automatisiert deine sich am häufigsten wiederholenden täglichen Aufgaben, einschließlich Terminbestätigungen, Erinnerungen an Rückrufe, Patientenüberprüfungen und mehr. Lighthouse 360 ist der Gewinner von drei aufeinander folgenden Townie Choice Awards und ist ein Dental Product Shopper Best Product. Fordere eine kostenlose Demo auf der Website des Unternehmens an.

Wer verwendet Lighthouse 360?

Die Anwendung wurde für kleine bis große Unternehmen in der Dentalbranche entwickelt und ist eine cloudbasierte Lösung, die den Praxisbetrieb und die Patientenkommunikation unterstützt.

Lighthouse 360 Software - 1
Lighthouse 360 Software - 2

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Lighthouse 360

Lighthouse 360

4,1 (37)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
17
3
4,3 (37)
3,6 (37)
4,0 (37)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
7.200,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
Keine Integrationen gefunden
4,6 (78)
4,6 (78)
4,7 (78)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Lighthouse 360

Mango
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Compliance-Verfolgung
Vorfall-Berichterstattung
Solutionreach
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Erinnerungen
Textnachrichtenversand
Weave
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Echtzeit-Benachrichtigungen
HIPAA konform
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
vcita
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalender-Synchronisierung
Online-Buchung
Medesk
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Online-Buchung
Terminverwaltung
Nextech EHR & PM
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
Healee
Am besten bewertete Funktionen
Für medizinische Zwecke
HIPAA konform
Terminplanung
Legwork
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigungen/Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Terminplanung

Bewertungen über Lighthouse 360

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,0
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
46%
4
30%
3
14%
2
5%
1
5%
Amy
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best program EVER

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Absolutely loved everything about it. It was very easy to manage and navigate through. We noticed a decrease in no show appointments since the patients would receive last minute reminders of their appointments. Our office had Lighthouse360 for several years and never once had a problem. A little less than a year ago we switched to another program as they offered a little bit of a cheaper price. Biggest mistake we have ever made.

Vorteile:

The program was so easy to use and manage. So many of our patients raved about the text messaging communication and the reminders. We could group patients and send a specific text or e-mail to them. Lighthouse provided a list of patients who were overdue for their routine cleanings and would also send them reminders. It was such a time savor and "patient pleaser".

Nachteile:

Honestly can not even think of one complaint.

Jennifer
Director of Operations in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great communication tool

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Cancelling appointments due to employee illness or inclement weather is SUCH a breeze, it takes me maybe 10 minutes to clear the day. Lighthouse will even call patients without an email or cell phone!!

Vorteile:

Two-way texting is absolutely a plus! When trying to fill our schedule, we don't even have to pick up the phone!

Nachteile:

Sometimes it doesn't sync in the time frame they say it does. It's supposed to sync every 10 minutes but I've implemented changes that haven't shown up until an hour later before.

Hannah
Social Media Specialist in UK
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Lighthouse 360 Was Disappointing and Dangerous for Our Practice

2,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall I didn't like Lighthouse 360, we needed something HIPPA compliant for sending texts but I wish we had started with a different software as this one caused constant frustration and reaching out to customer support, which was difficult to get ahold of.

Vorteile:

I did appreciate the ability to text message patients quickly and securely. This was very useful. Also, being able to check the schedule remotely from home was helpful.

Nachteile:

The software was constantly crashing and wouldn't let me access the pages. I would have to clear my cache every time I used it. Multiple times the account would go out of sync, which would send out appointment reminders to patients who had canceled or rescheduled, leaving them upset and confused. Email campaigns are very limited in UX/UI and need improving.

Aubri
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Game Changer

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Our office switched from a postcard based recall system to lighthouse 360. Our schedule is full and communication is a breeze

Vorteile:

So easy to implement into our practice. Very easy to navigate... makes our jobs so much easier so we can focus on other tasks

Nachteile:

Can be slow or glitchy at times. In the last 2 years, have had the software go down about 5 times.

Julie
Dental Office Optimizer in USA
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great options not found with other companies!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Happy clients! I really like all aspects of the software! I have reviewed many software programs that are in the same category and this is by far the best I have seen. I like that it was designed by a dentist. I have been a fan since it was first created. The competitors can't hold a candle to this software. I recommend it to all the dental clients I work with. Their postcards are beautiful, bright and high quality glossy paper. You will not be disappointed, be sure to utilize it to it's fullest potential!

Vorteile:

Love how easy it is to customize their services to meet the needs of my dental offices, like having LH360 email the office on the day the patient is due, if they are not scheduled, so our office a personally call them. Patients really feel cared for and appreciated! They are impressed that we are not letting them slip through the cracks!