Was ist Lighthouse 360?

Lighthouse 360 bietet automatisierte Patientenkommunikation, die Zahnarztpraxen dabei hilft, Zeit zu sparen und den Zeitplan voll zu halten. Die speziell für die Zahnmedizin entwickelte, preisgekrönte Software automatisiert deine sich am häufigsten wiederholenden täglichen Aufgaben, einschließlich Terminbestätigungen, Erinnerungen an Rückrufe, Patientenüberprüfungen und mehr. Lighthouse 360 ist der Gewinner von drei aufeinander folgenden Townie Choice Awards und ist ein Dental Product Shopper Best Product. Fordere eine kostenlose Demo auf der Website des Unternehmens an.

Wer verwendet Lighthouse 360?

Die Anwendung wurde für kleine bis große Unternehmen in der Dentalbranche entwickelt und ist eine cloudbasierte Lösung, die den Praxisbetrieb und die Patientenkommunikation unterstützt.

Wo kann Lighthouse 360 bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • von Lighthouse PMG
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von Lighthouse PMG
  • 2006 gegründet
  • Telefon-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Lighthouse 360 – Videos und Bilder

Videos zu Lighthouse 360
Lighthouse 360 Software - 1 - Vorschau
Lighthouse 360 Software - 2 - Vorschau

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Startpreis

Nicht verfügbar
329,00 $/Monat
Nicht verfügbar
N/A

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Funktionen von Lighthouse 360

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenplanung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Behandlungsplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Bildgebung und Röntgenstrahlung
  • Datensynchronisation
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Dokumentvorlagen
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Elektronische Rezepte
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • HIPAA konform
  • Inventarverwaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Kundenportal
  • Live-Chat
  • Medizinische Abrechnung
  • Mehrere Standorte
  • Registrierungs-Management
  • Reklamationsabwicklung
  • Reservierungs-Management
  • SMS-Nachrichtenversand
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Warnungen / Eskalation
  • Web-Formulare
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Siehe die vollständige Zahnarzt Software Liste

Alternativen für Lighthouse 360

Mehr Alternativen zu Lighthouse 360

Erfahrungen mit Lighthouse 360

Alle 31 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
3,9
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
14
4
10
3
4
2
1
1
2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Krista i. C.
Krista i. C.
Registered Dental Hygienist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy and convenient

5 letztes Jahr

Vorteile:

Lighthouse 360 has made it easy to communicate back and forth with patients via their appointments, new insurance information, updating address, etc. It is convenient because the whole team (both front desk and clinical) can use the system by confirming appointments and communicating back and forth.

Nachteile:

Although very convenient to use, there are still errors in regards to whether an appointment has been properly confirmed or not. (sometimes it says confirmed and it has not been). The monthly fee is a little more expensive than I would like to see but there are many resources involved in the service.

Amy T.
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best program EVER

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Absolutely loved everything about it. It was very easy to manage and navigate through. We noticed a decrease in no show appointments since the patients would receive last minute reminders of their appointments. Our office had Lighthouse360 for several years and never once had a problem. A little less than a year ago we switched to another program as they offered a little bit of a cheaper price. Biggest mistake we have ever made.

Vorteile:

The program was so easy to use and manage. So many of our patients raved about the text messaging communication and the reminders. We could group patients and send a specific text or e-mail to them. Lighthouse provided a list of patients who were overdue for their routine cleanings and would also send them reminders. It was such a time savor and "patient pleaser".

Nachteile:

Honestly can not even think of one complaint.

Kelsey M.
Kelsey M.
Office Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Yikes

2 vor 2 Jahren

Vorteile:

Consistency. Having no feature releases made the ease of training new employees effortless (literally)!

Nachteile:

We began using this software many many years ago. Since then, not a single feature update has been made. Very disappointing for the huge price tag.

Alicia R.
dentist in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Failed to send critical email Blast during the MOST important time--Corona Virus

4 vor 2 Jahren

Kommentare: Over all mostly helpful at the time we started, then less effective in preventing cancellations. Too many limitations on wording of messages. Templates are too restrictive. The worst failure is when I needed them the most which is when I needed them to help me contact patients about important, life-saving messages about the Corona Virus. So many other email blast services worked for others, LightHouse FAILED big time. There were not even apologetic about it and did not provide responses to my concerns other than a generic we are aware of it and working on it. I has been a week and half and no response.

Vorteile:

Texting capability to individual patients

Nachteile:

mail blast software is too cumbersome and does not have features to cancel an blast when it is not working. Customer service once I reported the problem was dismal, rude and uncaring.

Veronika W.
Office Manager in USA
Medizinische Praxis, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Lighthouse for our dental office

4 letztes Jahr

Kommentare: Overall, Lighthouse has been a helpful addition to our practice and has made some aspects of patient communication easier for us. All the appointment reminders and confirmation texts, eliminated our need to manually call and confirm/remind patients which saved our office a lot of time.

Vorteile:

The features that our office likes most about Lighthouse is the ability to send out last minute appointment availability when there is a cancellation in our schedule. We found a lot of people have difficulty scheduling too far in advanced due to their personal schedules so almost every time we send out a last minute appointment message, the appointment is filled. We also like that it lists out the responsibilities and tasks that need to be completed by both the front desk and the dentist for every day.

Nachteile:

The feature that our office liked the least about Lighthouse was that it did not integrate directly with our dental practice management software so we have to send some messages to patients manually and that when we delete a patient from our practice management software, Lighthouse would continue sending messages to the patient until we inactivated the patient.