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Was ist CallRail?

CallRails Call-Tracking und Aufnahme-Funktionen machen es einfach, Leads zu qualifizieren, Personal zu schulen und den Kundenservice zu verbessern, was zu mehr Lead-Konversionen und höherer Kundenbindung führt. Anmerken von Notizen während eines Gesprächs, um sicherzustellen, dass wichtige Informationen für die Kommunikation im Team erfasst werden. Evaluieren von Anrufen mit Tags, um Leads zu kategorisieren und Conversion-Rate-Berichte zu ziehen. Höre Aufnahmen vom Dashboard aus, um die Taktik zu verbessern, die richtigen Gespräche zu fördern und mehr Deals effizienter abzuschließen.

Wer verwendet CallRail?

CallRail ist optimal für Marketing-Agenturen, datenorientierte Marketingfachleute, Unternehmen mit mehreren Standorten, kleine Unternehmen und alle, die sich auf qualitativ hochwertige Inbounds-Anrufe verlassen, um ihr Geschäft auszubauen.

Du bist nicht sicher, ob CallRail das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CallRail

CallRail

4,5 (167)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
62
18
4,4 (167)
4,3 (167)
4,3 (167)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,01 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
12
4,2 (32)
4,0 (32)
4,0 (32)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CallRail

Marchex
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
PhoneWagon
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
smrtPhone
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
RingEX
Am besten bewertete Funktionen
VoIP-Verbindung
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
WhatConverts
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call Tracking Metrics
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CallTrackingMetrics
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Aufzeichnung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
LeadDesk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management

Bewertungen über CallRail

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
69%
4
21%
3
4%
2
1%
1
5%
Chris
Chris
Director of Operations in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Nachteile:

The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

Jason
Digital Marketing Manager in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CallRail is a perfect solution for agencies

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: CallRail software has been a great solution for our agency but in addition the people at CallRail have offered top notch support along the way.

Vorteile:

From a marketing agency perspective, CallRail is a powerful solution for lead attribution for specific channels. The phone call and form submission data is critical to showing value to clients.

Nachteile:

Easier solutions for adding multiple Keywords pools if needed and the ability to use as few as 2 phone numbers in a keyword pool for small clients would be ideal.

Teresa
Tech Support in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

CallRail Not Intuitive or Feature Friendly

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Not good. We are leaving CallRail to go to another call tracking service.

Vorteile:

System uptime was good. The technical support individuals know their product and were very helpful.

Nachteile:

As a "manager" I initially had all the access I needed to administer my specific clients. Arbitrarily, CallRail starting revoking permission for various admin functions without notifying me or my Corporate offices. Since this was occurring soon after migrating to CallRail, I assumed I was not doing something correctly. I would go to Corporate for support and they could not figure it our either and went to CallRail support only to be told it was a function no longer available to "managers". This put a burden on Corporate and diminished my ability to react to my customers needs in a timely way. Also, the reporting is severely lacking. To get a list of active clients, I or Corporate must manually create the data. When I delete a client, CallRail does not delete them from the list of call tracking users. I have to manually verify the number of active users. There are so many issues with CallRail regarding a poorly designed and non-user friendly system.

Jonelle
Director of Customer Service in Jamaika
Verbraucherdienste, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Drop All other APPS and Use CallRail

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: This is the best app for any company that has to deal with call taking. Trust me you wouldn't regret it .

Vorteile:

I love its simplicity it is super user-friendly and the features are so convenient. I am so in love with the call recording and transcript aspect of it. You can use it a a chat and even text app. It's the full melting pot for any company that has to review calls or even has a customer service department.

Nachteile:

I haven't found any as yet when I do I will update you.

Emma
SEO Specialist in USA
Marketing & Werbung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

High Quality and Reliable Call Tracking Software

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Vorteile:

The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Nachteile:

I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.