CallRail

CallRail

von CallRail

Wer nutzt diese Software?

CallRail ist ideal für kleine bis mittlere Unternehmen, datengesteuerte Vermarkter, Sales-Teams, und diejenigen, die Lead-Conversions verbessern bei Online- und Offline-Kampagne Lead-bezogene Datenlücken zu schließen.

Durchschnittliche Bewertung

120 Bewertungen
  • Gesamt 4.6/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.5/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 45,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CallRail
  • http://www.callrail.com
  • Gegründet 2011

Über CallRail

CallRails Call-Tracking und Aufnahme-Funktionen machen es einfach, Leads zu qualifizieren, Personal zu schulen und den Kundenservice zu verbessern, was zu mehr Lead-Konversionen und höherer Kundenbindung führt. Anmerken von Notizen während eines Gesprächs, um sicherzustellen, dass wichtige Informationen für die Kommunikation im Team erfasst werden. Evaluieren von Anrufen mit Tags, um Leads zu kategorisieren und Conversion-Rate-Berichte zu ziehen. Höre Aufnahmen vom Dashboard aus, um die Taktik zu verbessern, die richtigen Gespräche zu fördern und mehr Deals effizienter abzuschließen.

CallRail Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenzuordnung
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für CallRail

Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns.

Bewertet am 16.3.2018
Chris C.
Director of Operations
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Nachteile: The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

Consistently Excellent User Experience

Bewertet am 27.11.2019
Jean J.
Consultant
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I am able to call on behalf of my companies in real time with a localized telephone number. I am able to provide accurate calling data to my companies that contributes to my success.

Vorteile: I appreciate the ease of use on a daily basis. There is no need to "stop & think" about what you are doing but instead the methodology is so user friendly it becomes second nature to you. Saving time on the phone is a special gift CallRail gives to me each day.

Nachteile: I can honestly say there is really nothing that I don't like about the product. When I run into any difficulties I am able to reach out to specialized customer service person who walks me through my issues in a kind and patient manner each time, with no exceptions.

Support is helpful and the overall platform is easy to use and fully-featured

Bewertet am 17.1.2019
Jack W.
Head of Digital Marketing
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, CallRail is one of the best platforms for agencies looking to offer call tracking services to their clients, and provides a wealth of features and support to help you along the way to offering a fully-fledged call tracking solution.

Vorteile: CallRail is good for agencies, as it offers specific features to suit agencies, such as built-in margins, client billing, etc. Their customer support is helpful, and are willing to set up features for you. Using the platform is straightforward with everything being a guided process, along with a ton of support articles to go alongside.

Nachteile: Customer support, while helpful, are difficult to get ahold of at times. Their live chat is rarely available and there's no phone number for calling their support from outside the US. Additionally, their pricing only charges in dollars, making it difficult for agencies who work in GBP, in addition, their billing system often has issues when changing packages, causing it to charge inflated amounts.

Great call tracking with keyword listening

Bewertet am 5.10.2019
Verifizierter Rezensent
SEO Manager
Unterhaltungselektronik, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great experience overall. The platform is super simple. I have seen many other software copy them.

Vorteile: I love how helpful the keyword listening is in helping attributing the calls to their proper last touch channel.

Nachteile: Sometimes the dynamic inserted numbers fail and don’t collect the data that they would be for attribution.

Zero Customer Support

Bewertet am 28.11.2017
Lloyd C.
CEO
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
1/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: I was on the pro plan and spent a very large amount of money a month use the service you would think the customer support would be better but it’s not the staff when you finally do get someone are rude condescending and sarcastic on the phone. I took my 30 phone numbers in my business and clients to a different company I would not recommend using this company if you feel you ever will need any support they don’t care about you or your company.

Vorteile: It’s cheap. That’s about it. Get what you pay for. They track your phone calls they track your numbers the plug-ins are easy they change their navigation so I that’s not easy anymore

Nachteile: Good luck getting any support. They literally don’t answer the phone, return calls and take days to reply to emails.

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