Wer verwendet Nudge?

Multi-Venue, Multi-brand, restaurant and Bar Groups

Was ist Nudge?

Nudges CRM sales-engine is behind successful hospitality operators including Drake & Morgan, Davys, La Tasca, City Pub Company, Mojo Bars and others. Nudge drives sales with personalised marketing, loyalty rewards, feedback management and more.

Nudge is fast to deploy, low cost, secure, highly dependable and high-performance. Because its a cloud-based service, clients just need a web enabled tablet, phone or desktop running Chrome.

Nudge – Details

Nudge CRM

http://www.nudgeCRM.com

Gegründet 2013

Nudge – Kostenübersicht

Nudge bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Nudge ist ab 125,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

125,00 $/Monat

Preisinformationen

Priced from £125 per venue plus bolt-ons

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Nudge Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management

Nudge – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Colin M.
Consultant
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019

"Nudge - Helping to tame the inbox"

Kommentare: Nudge helps with maintaining contact with your network and gives some surprising insight into your mailbox activity. This is useful in itself as it drives more effective communication and productivity. A good addition to help with information overload.

Vorteile: Anyone who gets lots of email will be familiar with the problem of maintaining relationships with your network. The action stuff gets done, but it's easy to miss out on those nurturing conversation and touching base with prospects and clients. Nudge helps with that in an unobtrusive way and is miles better than having to enter follow up tasks and dates in a CRM.

Nachteile: If you use a CRM there might be a bit of an overlap with some of the functionality of Nudge. Some users may rely on Nudge to the detriment of the quality of information being entered into the CRM. This is a good solution for lots of information workers and agile businesses, but may not be so readily accepted in the corporate world.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.8.2019