Was ist eZee Centrix?

Als komplette Vertriebsumgebung ist eZee Centrix der schnellste Hotel-Channel-Manager, der Hotels eine Komplettlösung bietet, um Preis- und Inventaraktualisierungen für angeschlossene Kanäle in Echtzeit durchzuführen.

Mit der Anbindung an mehr als 130 globale und lokale Online-Reisebüros, globale Vertriebssysteme und Ferienwohnungsportale bietet eZee Centrix Hotels ein Single-Point-Dashboard zur Verwaltung von Vertriebskanälen.

Wer verwendet eZee Centrix?

eZee Centrix wird von Hotels mit fünf bis 1.000 Zimmern verwendet. Die modulare Preisgestaltung ermöglicht es dir, die Flexibilität und ein besseres Nutzererlebnis zu bieten, sei es als Hotel, Motel, Frühstückspension, Resort oder Kette.

Wo kann eZee Centrix bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil)

Über den Anbieter

  • eZee Technosys
  • Ansässig in Gujarat, Indien
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 12 weitere

Über den Anbieter

  • eZee Technosys
  • Ansässig in Gujarat, Indien
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 12 weitere

eZee Centrix – Videos und Bilder

eZee Centrix Software - 1
eZee Centrix Software - 2
eZee Centrix Software - 3
eZee Centrix Software - 4
eZee Centrix Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu eZee Centrix
eZee Centrix Software - 1
eZee Centrix Software - 2
eZee Centrix Software - 3
eZee Centrix Software - 4
eZee Centrix Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie eZee Centrix vergleichen

eZee Centrix

39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
21,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

eZee Centrix Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Dynamische Preise
  • Kanal-Analytik
  • Leadmanagement
  • Partnermanagement

Alternativen für eZee Centrix

Verwalte Preise, Verfügbarkeit, Buchungen und Gästebetreuung von einer einzigen automatisierten Plattform aus.
Mehr gebuchte Übernachtungen! Liste mit dem intelligenten Channel-Manager deine Ferienwohnungen auf den Top-Reiseseiten automatisch auf.
MyVR bietet Kurzzeit-Mietmanagern und Buchungsagenten eine Plattform zur Vereinfachung ihrer Multi-Channel-Marketing- und -Geschäftsprozesse.
Die Immobilienverwaltungssoftware bietet dir die Einfachheit einer umfassenden, durchgängigen Lösung für das Gastgewerbe.
Cheerze Connect is the most comprehensive Cloud Hotel Management Software. It helps you to run your hotel operations efficiently.
Sales management software for project marketing professionals, streamlining off the plan sales processes and channel management.
Syncbnb ist ein Channel-Manager, der Buchungen bidirektional, nahezu in Echtzeit und über mehr als 200 Kurzzeitvermietungskanäle hinweg synchronisiert.
Octorate is the easy-to-use All-in-One Cloud Management System for Hotels, B&Bs, and Vacation Rentals.
AirGMS bietet eine cloudbasierte Software speziell für wachsende Airbnb-Immobilienmanager, die mehrere Airbnb-Konten nutzen.
Hotel Link is a module-based accommodation sales platform featuring hotel websites, booking engines and a channel manager.
CultBooking-Engine, auch Buchungsschaltfläche für Hotel-Websites genannt. Erhalte direkte Reservierungen ohne Provision. Hohe Konversionsraten.
Guesty ist eine leistungsfähige und robuste Technologie für Ferienwohnungs- und Ferienhausverwaltung in jeder Größenordnung.
Eine cloudbasierte All-in-one-Lösung für kleine Unternehmen wie Frühstückspensionen, Gästehäuser und andere kleine Hotels.

Bewertungen über eZee Centrix

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
22%
3
7%
2
1%
1
1%
Graham B.
Graham B.
Administrator in Uganda
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Trend-setter!!

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Effective and efficient servicing to our hotel clients and corporate companies.

Vorteile:

eZee Technosys, one of the world's leading PMS software tech firms, defines any hotel's functionality needs with a user-friendly software interface and application to transcend one's inability to market and compete with 5-star establishments. Cloud-based applications and interfaces allows one on the go to update, sync all transactions with ease and effectiveness that at Airport View Hotel, an increased turnover & occupancy rates year in year out have been met with much appreciation.

Nachteile:

Not to be insincere, i personally don't have a con to state and if i ever had, any other eZee user would state me wrong!!!

Antwort von eZee Technosys

vor 4 Jahren

Hello Graham, thank You for such an awesome feedback. We assure you to continue giving our best services ahead. Keep sharing your suggestions at cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

Daniel H.
Managing Director in Thailand
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The optimal solution for me

5 vor 3 Jahren

Kommentare: As an entrepreneur, I have evaluated the various suppliers and decided on eZee Technosys and are now working for around two years with their innovative products.
Especially the seamless integration of Channel Manager, Property Management System and Booking Engine convinced me. Many OTA's, Rental platforms and many other partners can be integrated. The rooms and guest management is well arranged and guests have the opportunity to book directly, which saves commissions.
The 7/24 support is competent and friendly, can quickly find a solution.

Vorteile:

The Channel Manager is very fast, easy to configure and use, with many additional features such as Reputation Management, OTA Promotions (currently Booking.com and Airbnb) and statistics. Thanks to the full integration, all data from the PMS is also available in the Channel Manager, and the app gives you a good overview on the go.

Nachteile:

Sometimes certain information about new features may be unavailable in advance. However, this is very rare and eventually you can try it out or ask the support / advisor.

Antwort von eZee Technosys

vor 3 Jahren

Hello Daniel, Thank you for such a detailed review. We are glad that eZee solutions are making your work easier than ever. We promise to keep imparting our best services. Keep spreading the word! Regards, Team eZee

Charl V.
Director in Südafrika
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

ASH Technologies

4 letzte Woche Neu

Kommentare: Very Good

Vorteile:

How easy it is to drive your own distribution channels directly from your property management system

Nachteile:

Difficulty in bringing on domestic OTA's

Antwort von eZee Technosys

vor 6 Tagen

Hi Charl, We are glad to know that you are happy with eZee Centrix. We will surely word towards onboarding on domestic OTAs. In case you have more suggestions, please mail us at cm@ezeetechnosys.com, our team will be more than happy to assist you. Regards, Team eZee

Pawan S.
Director in Australien
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not for a growing company

1 vor 3 Jahren

Kommentare: They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website. DO NOT get caught. It is a big decision for hoteliers to choose right CRS as it is painful to keep moving from one to another. Save your time and stay away from this one.

Vorteile:

They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website.

Nachteile:

Not flexible enough for growing companies. If you have a 4-5 room hotel, may be it work for you but all other claims are juts claims and have no connections with reality.

Antwort von eZee Technosys

vor 3 Jahren

Hello Pawan, we're so sorry for the inconvenience caused to you. We'd like to tell you that 2-way Airbnb integration has been made live around four months ago. While concerning with your other cons, we would like to assure you that we've already escalated your queries to the concerned team, and they're looking into it at the earliest. We request you to remain in touch with your account manager for any further updates. We promise you to give our best efforts in solving your problems to make sure you don't face them again. Regards, Team eZee.

Deep B.
Deep B.
Online Sales Manager in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comprehensive and Intuitive Product

5 vor 5 Jahren

Kommentare: Every product in the development phase initially has a number of limitations, the same was the case with eZee. But their endeavour to accept feedbacks and roll out periodic updates has made them one of the most sought after software in the budget hospitality market in India at least!

Vorteile:

eZee Centrix is a comprehensive and an extremely intuitive channel manager. While managing a chain of properties, the various automation features act as a boon. To top them all, they have an extremely dedicated and proactive team in the back end taking care of issues and development.

Antwort von eZee Technosys

vor 5 Jahren

Thanks a ton Deep for such an amazing feedback. Working with clients like you is always delighting. If you ever need any assistance please don't hesitate to contact us. Warm regards from team eZee!

Software gefunden in