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Was ist eZee Centrix?

Als komplette Vertriebsumgebung ist eZee Centrix der schnellste Hotel-Channel-Manager, der Hotels eine Komplettlösung bietet, um Preis- und Inventaraktualisierungen für angeschlossene Kanäle in Echtzeit durchzuführen.

Mit der Anbindung an mehr als 130 globale und lokale Online-Reisebüros, globale Vertriebssysteme und Ferienwohnungsportale bietet eZee Centrix Hotels ein Single-Point-Dashboard zur Verwaltung von Vertriebskanälen.

Wer verwendet eZee Centrix?

eZee Centrix wird von Hotels mit fünf bis 1.000 Zimmern verwendet. Die modulare Preisgestaltung ermöglicht es dir, die Flexibilität und ein besseres Nutzererlebnis zu bieten, sei es als Hotel, Motel, Frühstückspension, Resort oder Kette.

eZee Centrix Software - 1
eZee Centrix Software - 2
eZee Centrix Software - 3
eZee Centrix Software - 4
eZee Centrix Software - 5

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eZee Centrix

eZee Centrix

4,7 (261)
39,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
21
2
4,6 (261)
4,6 (261)
4,8 (261)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
53
5
4,6 (262)
4,7 (262)
4,7 (262)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu eZee Centrix

SiteMinder
Am besten bewertete Funktionen
Multichannel-Synchronisation
Raten-Management
Raum-Inventar
Sirvoy
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Online-Buchung
Reservierung-Management
Hostaway
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Kalenderverwaltung
Reservierung-Management
Lodgify
Am besten bewertete Funktionen
Für die Ferienvermietung
Gästekommunikation
Reservierung-Management
Hotelogix
Am besten bewertete Funktionen
Front Desk Management
Raten-Management
Reservierung-Management
STAAH Channel Manager
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Dynamische Preise
Partnermanagement
AxisRooms
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandskontrolle
Online-Buchung
Cloudbeds
Am besten bewertete Funktionen
Online-Buchung
Raum-Inventar
Reservierung-Management
NOBEDS
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Reservierungs-Management

Bewertungen über eZee Centrix

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
75%
4
18%
3
6%
2
0%
1
0%
Sidath
Sidath
Managing Director in Sri Lanka
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best channel managers I have used.

5,0 vor 9 Monaten

Vorteile:

Ezee Centrix is a channel manager. It has 24/7 live chat support. Their support team is very prompt and knowledgeable. It makes your life very easy. Updates are being pushed to online travel agents instantly. Prices are very reasonable. It supports almost all the OTAs. It has a guest portal, which helps us communicate with the guests

Nachteile:

As ezee has it own booking engine, it difficult to connect booking engines with the channel manager. At the moment, the channel manager cannot be connected with all the PMSs.

Ajeesh
Owner in Indien
Freizeit, Reisen & Tourismus, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Streamlining Operations & Boosting Revenue

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

Their user-friendly booking engine with #conversion boosting features and mobile optimization has increased direct bookings. The #channel manager ensures optimal distribution with real-time availability (#revenue) while the PMS simplifies #reservations, room management (#tape chart), and guest check-in/out (#checkin). YCS' reports provide valuable insights to optimize our hotel's performance. While customer support details and advanced reporting for larger properties are areas for exploration, YCS is a powerful solution for hotels seeking efficiency and increased revenue.

Nachteile:

While YCS offers a comprehensive suite of tools, integrating them seamlessly into existing systems might require some technical expertise. A smoother onboarding process or improved integration guides could be helpful.

Pawan
Director in Australien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Not for a growing company

1,0 vor 6 Jahren

Kommentare: They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website. DO NOT get caught. It is a big decision for hoteliers to choose right CRS as it is painful to keep moving from one to another. Save your time and stay away from this one.

Vorteile:

They promise a lot but you will never find delivery on promises. They advertise things on their website which is not even ready. One example is Airbnb two way connection. Its not yet ready but they have been advertising is on the website for a few months now. SMS gateway interaction is not yet ready, they have been advertising in website.

Nachteile:

Not flexible enough for growing companies. If you have a 4-5 room hotel, may be it work for you but all other claims are juts claims and have no connections with reality.

Antwort von eZee Technosys

vor 6 Jahren

Hello Pawan, we're so sorry for the inconvenience caused to you. We'd like to tell you that 2-way Airbnb integration has been made live around four months ago. While concerning with your other cons, we would like to assure you that we've already escalated your queries to the concerned team, and they're looking into it at the earliest. We request you to remain in touch with your account manager for any further updates. We promise you to give our best efforts in solving your problems to make sure you don't face them again. Regards, Team eZee.

Abhinav
Director in Indien
Gastgewerbe, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best solution you will find for hospitality.

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Would like to request all the hotelier please do try ezee to solve your critical problems and grow your business.

Vorteile:

Customer support is the star team for me. Hospitality is complex and you need people by your side to help you understand and execute.

Nachteile:

Nothing really Everything is well thought and executed in terms of business need as well as customer point of view.

JOSEPH
Manager in Kenia
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Affordable Channel Manager

5,0 letzten Monat Neu

Vorteile:

The recurrent price is very affordable and the support team is very keen on providing very personalized support

Nachteile:

I havent established any cons but i think the old extranet is better

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