Wer verwendet Bookedin?

Hair salons, barbershops, salons, tattoo shops, spas, massage clinics, beauticians, personal trainers, photographers, chiropractors, and small business owners.

Was ist Bookedin?

Bookedin automates those annoying tasks taking up hours of your day-without making it complicated. Your clients can book online 24/7. Our software sends confirmations & reminders, collects payments, keeps your calendar organized, and so much more! Don't wait to take your business to the next level. Bookedin is easy to set up and free to try for 30-days. No credit card required.

Bookedin – Details

Bookedin

http://www.bookedin.com/

Gegründet 2010

Bookedin – Kostenübersicht

Bookedin bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Bookedin ist ab 20,00 $/einmalig verfügbar.

Startpreis

20,00 $/einmalig

Preisinformationen

30-Day Trial. After that, choose Monthly, 1-yr or 2-yr plans.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Bookedin Funktionen

Chiro-Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance im Gesundheitswesen
Ergebnisbewertungstools
Patientenbuchhaltung-Management
Reklamationsabwicklung
SOAP-Notizen
Termin-Erinnerungen
Verwaltung von Patientenakten
Fahrerplanung
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Studenten-Management
Termin-Erinnerungen
Zeitverfolgung
E-Mail Marketing
Inventarverwaltung
Kundenprofile
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeitermanagement
Termin-Erinnerungen
Terminplanung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Wiederkehrende Termine
Abrechnung & Rechnungsstellung
E-Mail Marketing
Geschenkkarten-Management
Kundenmanagement
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
SOAP-Notizen
Terminverwaltung
Verkaufspunkt POS
Übungs-Management
Anwesenheitsmanagement
Klassen-Management
Online-Anmeldung
Praxis-Protokoll
Repertoire-Management
Studenten-Management
Terminplanung
Inventarverwaltung
Kundenmanagement
Lohn- und Gehaltslisten & Kommissionen
Marketing-Automatisierung
Mehrere Standorte
Online-Buchung
Termin-Erinnerungen
Terminplanung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Zustimmungs-Management
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Bookedin – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 203 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Nancy g. C.
Independent Beauty Consultant
Kosmetik
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2017

"This app is exactly what I need to assist me in running my small business!"

Kommentare: See previous questions

Vorteile: The options of payment plans are ideal for a a growing small business, because they range from Free to "Pay as you Go", to Monthly, and even Yearly.
I love the "Sync" feature on the paid plans! This is my favourite feature ever!

Nachteile: I would have loved to have more design capabilities for the Booking Page that my clients land on, so, I can do more branding.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2017
Faith B.
Hairstylist
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020

"BookedIN is great!"

Kommentare: I’ve gained many clients through booked in

Vorteile: My clients can easily book their services with me

Nachteile: I wish pictures can be added as well as products sold. I also wish this could be an app for clients to download instead of me always having to resend them the booking link

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.1.2020
Dondray W.
Owner
Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2017

"It works "

Kommentare: Easy client booking , but its kinda like paying top fallout dollar for a lazy assistant

Vorteile: It works and its easy for clients to book out of all of the app, its easy for the client's to book and its not share site like two other apps ,

Nachteile: cost is high for the app, no option to leaving header notes near company name , no way to leave disclaimers , no premade services list , theyre apps that are way cheaper with premade services list , no place for your logos or pictures , 90% of the apps offer a great deal for a lot less, i have 3 salons ive been testing new apps to get rid of an old one , other app have option with pricing for user quantities as well, pricing on app with functionality of options for the price with customization ability are the biggest down fall, as i said the app is easy for the clients to book, this is why i mainly picked it , i picked this app over about 12 apps mainly do to the fact of it being user friendly and in hopes of the it getting better with time , I go back and forth and see how the other apps are being updated client user friendly is very when a great deal of your clients are older , not sure of how long im going to use it for now , i was using my apple calender app at first but it take a lot of my time sometimes when im at my main job , ,if it works and if its affordable enough people will use it forever cause it works , more people would take the option of this app, fix pricing ,customization ability, and you guys have me all the way

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2017
Jennifer M.
Hairstylist
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2020

"Couldn’t live without!"

Kommentare: It is a great software and affordable.
I use to text clients everyday to confirm their appointments. Now the app does it for me! It saves me so much time every week, and the numerous reminders it sends out is so helpful to all my clients. They love it too!!

Vorteile: It confirms my clients! It send a few reminders which is great, and then a couple days before their appointment they are sent a text to confirm or cancel. This has helped a lot with no shows and last min cancellations.

Nachteile: It doesn’t send a repeat confirmation text if they read it and don’t confirm.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.2.2020
Michael M.
Owner
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019

"Excellent solution and great value"

Kommentare: Bookings our primary business model but do form an important part of it, so we needed a platform with good functionality but not a restaurant-level price tag. BookedIN has been perfect for that, and offers a great experience to both us and our customers

Vorteile: Easy and intuitive to set up and navigate. Integration with website and social media works well. Simple interface has surprisingly rich features that allow you to customise the customer experience. Paypal integration works well. When required, customer support has been responsive and helpful.

Nachteile: The one feature I'd like to see added is a good print function for the calendar, in our case to give a daily schedule to our staff. At this point your options are limited to taking a screen capture of the information.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.5.2019