e2s Retain

e2s Retain

von Engage2Serve

Wer nutzt diese Software?

We cater to the needs of all colleges and universities in US, UK and APAC. Especially Universities, Colleges, Business Schools, Higher & Further Education Institutions.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Engage2Serve
  • http://www.engage2serve.com
  • Gegründet 2006

Über e2s Retain

E2S Retain (Student Success CRM) is a highly intuitive student retention management solution, that is mobile friendly, responsive and provides great student service, engage them, helps identify 'at-risk' students early, use automated intervention tools, get a real-time 360 student view, centralised notes, and much more. Your students have access to college resources through their mobile apps, anytime, anywhere. Bring a dramatic improvement to your student retention rate!

e2s Retain Funktionen

  • Community-Management
  • Höhere Bildung
  • Interaktives Lernen
  • Kommunikationstools
  • Mobile App
  • Orientierungs-Management
  • Sicherheitsmanagement
  • Software für Schulen
  • Standortverfolgung
  • Studentengruppenverwaltung
  • Umfragen / Wahlen
  • Veranstaltungskalender

Die hilfreichsten Reviews für e2s Retain

E2S at University of Sunderland

Bewertet am 16.12.2019
Mark C.
Service Desk Deputy Manager
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The software is adaptable to our business needs. The support team are experienced in HE and aware of the challenges we face, which is reflected in the flexibility and functionality of the product.

Nachteile: This product was deployed as a first-time enquiry management system at the University of Sunderland Service Desk. This meant a slightly longer lead-in to the live date, but the product was quickly established for both staff and student usage.

Lies weitere Bewertungen