Was ist Pure Chat?

Pure Chat hilft kleinen und mittleren Unternehmen, ihre Website-Besucher*innen mit dieser leistungsstarken, nutzerfreundlichen Live-Chat-Software zu binden. Mit Pure Chat kannst du während der gesamten Customer Journey Informationen mit Besucher*innen austauschen, Leads generieren und einen außergewöhnlichen Kundenservice bereitstellen, um den Umsatz zu steigern und die Zufriedenheit zu verbessern.

Jetzt gibt es einen zu 100 % kostenlosen Plan, der unbegrenzte Nutzer*innen und unbegrenzte Chats für bis zu drei Websites umfasst.

Auf was wartest du? Melde dich an und beginne mit deinem Chat.

Wer verwendet Pure Chat?

Pure Chat ist ideal für kleine und mittlere Unternehmen sowie Vertriebs-/Marketingteams in jeder Branche, die mehr Leads erfassen und mehr Verkäufe umsetzen möchten.

Wo kann Pure Chat bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Pure Chat
  • 2012 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 21 weitere

Über den Anbieter

  • Pure Chat
  • 2012 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Dänisch und 21 weitere

Pure Chat – Videos und Bilder

Pure Chat Software - 1
Pure Chat Software - 2
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Videos zu Pure Chat
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Pure Chat

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
16,00 $/Jahr
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19,00 $/Monat
Kostenlose Version
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16,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Pure Chat Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Chat für Kunden
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Formular
  • Proaktiver Chat
  • Transfer / Weiterleitung
  • Transkripte / Chatverlauf
  • Websitebesucher-Nachverfolgung

Alternativen für Pure Chat

Verbessere deinen Kundenerfolg und deine Kundenbetreuung und betreue deine Kunden während ihres gesamten Lebenszyklus auf einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über Froged
Die moderne Helpdesk-Plattform für jede Art von Organisation. Hosted Cloud oder installierbare Vor-Ort-Version für das Self-Hosting.
Ein fortschrittliches Marketing- und Vertriebssystem, das zur Automatisierung der personalisierten Kommunikation und zur Optimierung der internen Prozesse beiträgt.
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A multiple-language sotfware, which is flexible for both AI chatbot and live chat with a high range of functions and a strong support.
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Bewertungen über Pure Chat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6 (317)
Benutzerfreundlichkeit
4,6 (317)
Kundenservice
4,5 (317)
Funktionen
4,4 (317)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5 (317)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
34%
3
4%
2
0%
Abid S.
Abid S.
Manager Operations in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Pure Chat is the Best Website Visitor Tracking & Online Chat Software

5,0 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: I am using pure chat software from last 2 years for my website and always found it very useful and helpful in terms of managing online traffic and chat. The software is full of amazing features and tools that can create a very healthy impact on your website.

Vorteile:

Pure Chat is absolutely free of cost software with exciting features like offline chat, website visitor tracking, proactive chat and many more. Pure chat is useful for small and mid sized organizations to manage their website visitors and customer experiences. The software is fully secured and their plugins are readily available in wordpress that can takes few seconds to download and install.

Nachteile:

Pure chat has all the necessary features the only cons which i observed is that sometime i received the chat notification with little delay other than that everything works very well for me.

George rex A.
George rex A.
Co-Founder & CAO in Nigeria
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Its a wonderful solution comparable to tawk

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Our clients needed a way to allow users communicate with them from their websites in real-time to help these leads make quicker buyer decisions. And while we used tawk earlier, we needed something modern and all-inclusive; and we believe PureChat gave us that.

Vorteile:

The service has a WordPress plugin we could integrate with our website, and the set up was really easy and straightforward. I even love the function where you can add an address and phone number to the chat widget that appears on your website.

Nachteile:

The fact that an agent has to be on a third-party website (i.e. PureChat website), outside your WordPress admin dashboard to respond to chats from clients' website was really an irregular procedure for a WordPress user.

Leticia B.
Customer Service in USA
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Why offer an app when it doesn't work?

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I am away from my desk a lot, so I use the app so that I am still available to chat with on my website. This app does NOT work. Every time I open it it says it's reconnecting or it kicks me off. The other day I went to open a different app and pure chat kept popping up and kept saying that it was trying to reconnect to the server. So I started using my desktop more often because I am so frustrated with the app and it keeps doing the same thing! Keeps saying that it is trying to reconnect. I've had my internet provider come out and do tests, so that is no the issue. Everything else I have works perfectly fine except this. I am looking at different options because this just doesn't work out for our company.

Vorteile:

I like the idea that this software has to offer. Available to chat through the website because not everyone likes talking on the phone or just has a quick question.

Nachteile:

EVERYTHING.... This software doesn't work. Looking at a different provider because of this software's inability to do what it says it's going to do.

Mike P.
Mike P.
CTO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Super easy to use and integrate, mobile app works well.

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: It's very easy to use and quite functional. At our small size the free version works great. I just wish they provided an interface to apply your own CSS to their widgets.

Vorteile:

It integrated in just minutes and the app works great. I get instant phone notifications and I've never missed a live chat from my site.

Nachteile:

You can't customize the widgets by adding your own CSS. They provide some basic functionality but in order to make it match my site, I need to do some complex javascript to modify the HTML dynamically generated by their javascript plugin.

Stefany D.
Stefany D.
Co-Founder in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

One of the best out there!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Higher client response rates and better retention. Waiting for them to find eh email link isn't enough anymore. Pure Chat means my "about us" page is on every page.

Vorteile:

So Easy! I use it on a Wordpress site. The plug-in takes a second and you are up and running. I was able to match it to my company color and feel to keep the flow of my homepage. I found we gained much higher engagement with our clients than with email or even texting. The back end is well tailored for control freaks like myself who wants to keep an eye on the team activity and responses. The list of respondents makes it easy to add to email campaigns and keep up with newly interested clients. An Android phone app! Icing on the cake for us. From PC to mobile, it's seamless. I am always connected to a customer in need. It's security that I am on top of my business and I won't miss a question that could result in a sale. Did I mention this is free? You can upgrade for even more functionality but once you start using it, you will wonder what more they have to give. Reports. That's what. Get granular on the amount of traffic on your site, and see it live, you and your teams response rate, and team activity. I cannot say enough good things about this software. I do test other options from time to time but I tend to come back to Pure Chat.

Nachteile:

I wish I had one. They give you excellent functionality for free and even more if you upgrade. Pricing in inline with other services. I'll update this review should a con present itself.

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