Veryfi Receipts OCR & Expenses

Was ist Veryfi Receipts OCR & Expenses?

Eine neue und bessere Möglichkeit, die Buchhaltung zu automatisieren.

Veryfi unterstützt dich dabei, mehr Geschäfte abzuschließen und dich weniger mit der Buchhaltung beschäftigen zu müssen, indem die langweiligen Teile der Buchhaltung (Dateneingabe, Kategorisierung und Abgleich) mit Maschinen und nicht mit Menschen, automatisiert werden.

Veryfi hat eine der schnellsten Engine für OCR und maschinelles Lernen der Branche, um unstrukturierte Belege, Rechnungen und Einkäufe zu verwalten und sie in ein Strukturdatenformat zu konvertieren. Veryfi hilft dir, deine Steuerverpflichtungen gegenüber der Bundessteuerbehörde (IRS) zu erfüllen, Steuerabzüge zu maximieren und die manuelle Dateneingabe zu eliminieren.

Wer verwendet Veryfi Receipts OCR & Expenses?

(a) Bauunternehmen, einschließlich Fachhandel und Schwermaschinenbau mit einer Belegschaft (benötigen mobile Lösungen) (b) Gesundheitswesen (benötigt HIPAA-konforme Lösungen) (c) KMU mit Teams

Veryfi Receipts OCR & Expenses – Details

Veryfi

2016 gegründet

Veryfi Receipts OCR & Expenses – Details

Veryfi

2016 gegründet

Veryfi Receipts OCR & Expenses – Videos und Bilder

Videos zu Veryfi Receipts OCR & Expenses
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Veryfi Receipts OCR & Expenses Software - 2 - Vorschau
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Startpreis

15,00 $/Monat
Nicht verfügbar
4,99 $/Monat
Nicht verfügbar

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Gratis Testen Ja

Veryfi Receipts OCR & Expenses – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert
  • Android (mobil)
  • iPhone (mobil)
  • iPad (mobil)

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Veryfi Receipts OCR & Expenses

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anpassbare Vorlagen
  • Ausgabenmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Buchhaltungs-Service-Integration
  • Budgetierung/Prognosen
  • Cash Management
  • Cash-Flow-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Daten
  • Einkommen & Bilanz
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Finanzanalyse
  • Finanzmanagement
  • Forderungen
  • Gewinn-und Verlustrechnung
  • Hauptbuch
  • Inkasso-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Kontenabgleich
  • Kontenabstimmung
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Lieferanten-Management
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • SSL-Sicherheit
  • Schätzung
  • Spesenabrechnungen
  • Steuermanagement
  • Transaktionshistorie
  • Umsatzrealisierung
  • Umsatzsteuer-Management
  • Verbindlichkeiten
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Buchhaltungssoftware Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Berichte
  • Arbeitskostenberichte
  • Audit Trail
  • Aufgabenplanung
  • Auftragsänderungsmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Fortschrittsbericht
  • Fortschrittsverfolgung in Prozent
  • Gebot-Management
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Job-Planung
  • Kostenschätzung
  • Kostenverfolgung
  • Material-Rechnung
  • Produktionskosten-Nachverfolgung
  • Prognose
  • Prognosen
  • Projekt-Abrechnung
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Schätzung
  • Timesheet Management
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Überschuss-Berichterstattung

Siehe die vollständige Kalkulationssoftware Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Audit Trail
  • Ausgabenanalyse
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Betrugserkennung
  • Buchhaltung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • ERP
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einmalige Anmeldung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Erstattungs-Management
  • Fahrtenbuch
  • Finanzanalyse
  • Firmenkarte
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kategorisierung / Gruppierung
  • Konfigurierbarer Workflow
  • Kontenabstimmung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Kreditkartenmanagement
  • Mehrere Währungen
  • Mobiler Zugriff
  • Prognosen
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Richtlinien Managemen-
  • Spesenabrechnungen
  • Timesheet Management
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Management
  • Währungsumrechnung
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Siehe die vollständige Reisekostenabrechnung Software Liste

  • API
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Abrechnungsfähige Positionen nachverfolgen
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Budgetierung/Prognosen
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Erinnerungen
  • Erstattungs-Management
  • Fortschrittsverfolgung
  • Genehmigungs-Workflow
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenverfolgung
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mehrere Währungen
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobile App
  • Prognosen
  • Projekt-Nachverfolgung
  • Projektzeiterfassung
  • Rechnungsmanagement
  • Ressourcenzuordnung und -planung
  • Schätzung
  • Timer
  • Timesheet Management
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Workflow-Management
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeiterfassung pro Kunde
  • Zeiterfassung pro Projekt
  • Zeitverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • Zusammenfassende Berichte

Siehe die vollständige Zeit- und Spesenabrechnung-Software Liste

Alternativen für Veryfi Receipts OCR & Expenses

Mehr Alternativen zu Veryfi Receipts OCR & Expenses

Erfahrungen mit Veryfi Receipts OCR & Expenses

Alle 139 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
122
4
17

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
David B.
David B.
Owner/Operator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

After a long search, I finally found this gem!

5 vor 9 Monaten

Kommentare: Game Changer! I was with all popular Ex******* for several years when I received an email from fbe CEO stating that anyone that did not agree with him politically was “unpatriotic” I am sure many reading this are aware of this. This disgusted me because I would not continue to do business with them after reading such an asinine statement. I was upset because other than Zoho and Concur I did think any company offered the same product with credit integration. Many that do often have a 5 user minimum which is not practical for most small businesses. For weeks I searched and demoed options. All we're either none-intuirive, offered poor support or too inferior to the app I was leaving. Somewhere I stumbled on Veryfi and after visiting the page, expected it was too good to be true. I was just waiting to read “5 user minimin” or see some red flag on it's limitations. Finding Veryfi was equal to stumbling upon a Gold ingot. Not only did it check every box I required, it truly proved that even big names line Expensify offer little time savings when it comes to reconciling recieots, expenses and creating reports. I can say this with certainty as someone that has had used the Concurs, Expensifies and Zohos of the world or many years. I thought I was happy and thought I was using the best until I tried Veryfi. I am not exaggerating when I say that it is on a different level on almost every single day.

Vorteile:

I like the ability to integrate credit cards. Not only from the 4-5 largest banks but from hundreds of banks. This is not seen from competitors. For example, I have a Amazon Visa but also have an Amazon Store Credit card (no visa/mastercard). I also have a best buy store credit card (again only good at that business. I was floored to see that Veryfi integrated with these too!

Nachteile:

So far, I am a couple of months last the 30 day free trial. Other than using the software have not taken the time to really customize it to my business and automate to.many tasks. No complaints this far and I hope that will stay the same.

Antwort von Veryfi

vor 6 Monaten

Love it! Thank you David for your lovely feedback. btw, we have volume discounts if your employees want access as well :-)

Daniel R.
Mr in USA
Gastgewerbe, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The app I use every day. Highly recommend!

5 vor 4 Monaten

Kommentare: I used to have to spend an hour each month matching a shoebox filled with receipts to my credit card bills. Now I don't even have to keep the paper receipts. I simply scan them with Veryfi, and in seconds, i have a digital copy with all the important info already populated into categories (payment type, expense category, merchant, date, etc). Then at the end of the month, their intuitive web based platform matches all my expenses to any bank feeds I have linked. What used to take me an hour now takes minutes!

Vorteile:

Veryfi is very easy to use and has some great features. I love how easy it is to scan paper store receipts, or email web based receipts. It uses the latests security protocols (Yodlee handles all the bank/credit card integrations, they use 2FA to log in) and has saved me a ton of time managing my expenses.

Nachteile:

In cases where a receipt has multiple expenses which are considered separate purchases (Amazon does this a lot), the software requires multiple steps to separate them. When I'm matching credit card charges from linked accounts to my Veryfi receipts, I have to leave the bank feed section, go into the documents section, and clone the receipt to separate the charges, then go back to the bank feed section to match the receipts. I hope they can design a shortcut within the bank feed to accomplish this, to cut down on steps.

Antwort von Veryfi

vor 3 Monaten

Daniel, Thank you for your nice feedback and support. I'd love to help you out with the Amazon receipts. Please email support@veryfi.com and let's explore what we can improve on our end to make this work. Best, Ernest (cofounder)

Jake D.
Vice President in USA
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Solid Optical Reading

4 vor 5 Jahren

Kommentare: I have not used IQBoxy for long, but I do have some clients using it to track their business expenses. They take photos of their receipts and IQBoxy converts them to digital information and syncs with Xero Accounting Software. So far, the information the software gathers from the receipts has proven to be both accurate and reliable, which is more than can be said for some other software I've used. It is able to pull the vendor name, date, amount, etc. and accurately sync it with Xero. I also like the expense reports and reminders to get your receipts entered. The expense reports can be printed from your computer to submit to your accountant or bookkeeper. The one area that I find challenging is the integration with Xero. Though it transfers information well, the workflow still requires more steps than entering a transaction. Essentially, it creates an unapproved Bill in Xero for your accountant to approve (create the bill), then record a payment (or you can use the Expense Reimbursement feature of Xero the same way). To set the account and approve the bill, then create a payment to actually hit your general ledger is more steps than just creating a spend or receive money transaction. For that reason, the integration might not be the right solution for everyone, but overall, the software is accurate and helpful for tracking business expenses and keeping your receipts organized.

Vorteile:

Accuracy in reading receipts.

Nachteile:

Integration steps (which may not really be unique to this software).

Antwort von iqBoxy

vor 4 Jahren

Jake, thank you for your great feedback and support. We now have web app tool for accountants & bookkeepers to manage your clients from the 1 place. Check it out => https://www.veryfi.com/accounting-practice-management/ PS. IQBoxy has a new name! VERYFI ~ Read the announcement => https://www.veryfi.com/news/iqboxy-is-now-veryfi/ Best, Ernest (cofounder)

Louis A.
Chiropractor in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Best Receipt manager and expense tracjer

5 vor 4 Monaten

Kommentare: I love it and the overall customer service is outstandingly spectacular

Vorteile:

I love the ease of capturing the receipt, the swiftness of it's processing and the accuracy!

Nachteile:

I would like to capture more than one receipt at a time without having to always press the capture button.

Antwort von Veryfi

vor 3 Monaten

Louis, Thank you for your nice feedback and support Regarding capturing more photos after each scan- this is possible. Inside the app, press COLLECT to start the Camera then press the ... (3 dots) in the top right of the screen. This opens MORE dropdown and then select SETTINGS. Inside the Settings view, TURN OFF "After Scan Close Camera". That's it :-) If you need help we are here at support@veryfi.com Best, Ernest

Chris H.
Owner in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A Must-Have for Small Business Owners

5 vor 5 Monaten

Kommentare: Veryfi has helped me to keep my books up-to-date in real-time. I now feel like I am on top of my bookkeeping, instead of procrastinating each month and playing catch-up.

Vorteile:

The OCR feature for capturing and organizing receipts is incredibly accurate. I love that it saves me so much time over manually entering all my expenses!

Nachteile:

At $15 per month, it was almost more than I was willing to pay as a small business owner. However, I think it makes up for the price in the amount of time it saves me.

Antwort von Veryfi

vor 3 Monaten

Chris, Thank you for the nice detailed feedback and support. Best, Ernest (cofounder)