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Was ist VisionVPM?

VisionVPM ist eine führende vollumfängliche Verwaltungslösung für Tierarztpraxen, die das Wachstum gemischter und großer Tierarztpraxen verfolgt. Die nutzerfreundliche Lösung bietet Tools zur Verbesserung aller Bereiche einer Praxis, einschließlich Kundenakquise, Compliance, Mitarbeitereffizienz, Praxisworkflow, Finanzmanagement und Inventarmanagement.

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Wer verwendet VisionVPM?

Tierarztpraxen, die nach einer effektiven und nutzerfreundlichen Möglichkeit suchen, ihre Geschäftsabläufe zu vereinfachen und ihr Geschäft weiter auszubauen.

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VisionVPM

VisionVPM

4,4 (21)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
10
6
4,3 (21)
4,0 (21)
4,4 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
38,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
110
8
3,7 (81)
4,0 (81)
4,3 (81)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VisionVPM

Provet Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
ezyVet
Am besten bewertete Funktionen
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zahlungsabwicklung
Cornerstone Software
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Digitail
Am besten bewertete Funktionen
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zahlungsabwicklung
RxWorks
Am besten bewertete Funktionen
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zahlungsabwicklung
Vetport
Am besten bewertete Funktionen
Behandlungsplanung
Bestätigung / Erinnerungen
Verwaltung von Patientenakten
VetBadger
Am besten bewertete Funktionen
Bestätigung / Erinnerungen
Kundenmanagement
Verwaltung von Patientenakten
VET 4.0
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Covetrus Pulse
Am besten bewertete Funktionen
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über VisionVPM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
43%
4
52%
3
5%
Joshua
Co-owner in Australien
Tierarzt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vision VPM review a clinic owners perspective

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy to use and learn - generally easy to onboard new or temporary staff Stable Support is good - see comment below - some great people on the team - Liz Z and Hayden spring to mind

Nachteile:

Overall product is great - main concern is the 9-5 M-F customer support which tho standard for IT industry does not reflect the Vet professions business model. As a user since 2012 - response times have become longer over the years - Updates come with a video tutorial which sounds great but the tutorials are so dull (sorry Liz!!) I cant bear to watch them - they would be much better if instead of a single hour long video of which only 5 minutes is applicable to how you use Vision - the video tutorials on updates come as a email with links to short segments so you can dip into the content that's relevant to you - woud be interesting to see how many people view the update tutorials in thier current long form

Antwort von Covetrus Software Services

vor 2 Jahren

Hi Joshua, thanks for your review. Your feedback is super valuable to us! These comments will be passed onto the team.

Cathy
Chief Wellness Officer in Australien
Tierarzt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Customer Service second to none

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I've had no regrets with installing Vision from day 1 at the clinic. I use the full General Ledger capability which essentially saves me from having to buy an entire additional software package. The Team has been responsive to change requests and the customer service has been outstanding. When we had a server disaster I had round the clock help from Vision until we were back up and running. I can't fault their Team.

Vorteile:

Vision, developed over such a long time, obviously contains the functionality needed to effectively manage a veterinary clinic, but it's the customer service that really makes the difference for me. The Vision support Team are always friendly, helpful and FAST. Nothing is too much trouble. It makes an enormous difference to know that there is someone on the end of the line who will respond immediately and actually solve your problem the first time, whenever needed.

Nachteile:

There's a few areas where fewer clicks would be useful and there is a lot to learn, so often this is a case of just knowing a better way .... Much of my reporting I do external to Vision, exporting data and then using different tools to present it.

Carlotta
hEAD NURSE in Neuseeland
Tierarzt, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great customer service

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Great customer service, fairly quick to get back to us and are very friendly and helpful easy to teach new users to use , the basics are straight forward

Nachteile:

often some of the handy little features are unknown until you work with someone who knows about them. Can be a little be hard to find the path to make changes to adhocc/email templates

Antwort von Covetrus Software Services

letzten Monat

Thanks Carlotta for your review and feedback, we'll pass this on to the Covetrus VisionVPM team.

Roberto
IT Administrator in USA
Tierarzt, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Not to sure how to feel about this one.

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

With all the recent buzz about all this acquisitions by Henry Schein is a bit hard to evaluate their products with an open mind. Software perse this is your typical PIMS system with more or less the same features like any other.

Nachteile:

I dont like where Shein is heading with their EULA these days seem like they are more keen in what they can use your data for than what their software can help you do with that data. I would be very weary of any Shein software from this point on in the future.

AMber
Practice manager in Australien
Tierarzt, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use and learn, lots of great features.

4,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall it's great software and mostly hassle-free to use. Their automation services have been great and saved us a lot of time.

Vorteile:

It's very easy to learn and to onboard new users. Has a lot of useful options. Regular updates that are fairly easy to install. There are lots of great reporting features.

Nachteile:

When i first started using Vision, over 10 years ago, the customer service was easy to access with a quick phone call at any time of the day but over time it got harder to get someone on the phone and it's common to have to leave an email and wait for someone to get back to you. It seems like they are a little understaffed now in that department. Sometimes the wait times are a little long. It would be great if they were available out of hours for clinics that do after hours. The customer service people are always super helpful and friendly though and always fix my problems quickly.

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