Was ist Spendwise?

Spendwise ist ein erschwingliches, einfach zu bedienendes Onlinesystem, das dir dabei hilft, Ausgaben zu kontrollieren und Zeit und Geld zu sparen. Nutzer*innen können Aufträge erstellen, sie zur Genehmigung einreichen, sie genehmigen oder ablehnen und sie direkt an die Lieferant*innen senden. Nutzer*innen können auch Artikel und Rechnungen von Anbieter*innen nachverfolgen. Spendwise ist webbasiert, sodass du keine Software installieren musst und von überall darauf zugreifen kannst. Besuche die Website für weitere Informationen und melde dich für eine kostenlose Testversion und/oder Demo an.

Wer verwendet Spendwise?

Tausende Unternehmen und andere Organisationen aller Branchen und Größen verwenden Spendwise, um Zeit und Geld zu sparen.

Wo kann Spendwise bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Spendwise
  • Ansässig in San Bruno, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Spendwise
  • Ansässig in San Bruno, USA
  • 2012 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Brasilien, China, Deutschland, Indien und 5 weitere

Sprachen

Englisch

Spendwise – Videos und Bilder

Spendwise Software - 1
Spendwise Software - 2
Spendwise Software - 3
Spendwise Software - 4
Spendwise Software - 5
5 weitere anzeigen
Spendwise Software - 1
Spendwise Software - 2
Spendwise Software - 3
Spendwise Software - 4
Spendwise Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Spendwise vergleichen

Spendwise

9,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
475,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Spendwise Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anlagegegenstand-Management
  • Artikelverwaltung
  • Auftragsabwicklung
  • Auftragsmanagement
  • Ausgabenanalyse
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • Budgetierung/Prognosen
  • Check-in/Check-out
  • Compliance Management
  • Einkaufsberichte
  • Finanzberichterstattung
  • Integrationsmanagement
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostennachverfolgung
  • Kostenverfolgung
  • Lagerhaus-Management
  • Lieferanten-Management
  • Nachbestellungen verwalten
  • Prognose
  • Rechnungsverarbeitung
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Vertrags-Lifecycle-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Spendwise

Führende Buchhaltungssoftware und Finanzmanagementlösung. Von Finanzexperten*innen für Finanzexperten*innen entwickelt
Die Procurement Suite von Slingshot bietet ein leistungsfähiges, flexibles Beschaffungsmanagement mit unübertroffener Nutzerfreundlichkeit, das die Akzeptanz der Nutzer gewährleistet.
ERP-Software für mittelständische Unternehmen: bis zu 50 Anwender, schnell einsatzbereit, einfach erweiterbar, Miet- oder Kaufversion
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
Konzipiert für kleinere KMUs (kleine und mittlere Unternehmen). Führe dein GESAMTES Unternehmen in einer einzigen Cloud-Suite.
QT9 ERP is an easy-to-use, cloud-based ERP suite with FDA 21 CFR Part 11 electronic approvals. See a demo & start a Free Trial today!
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Spare Zeit und Geld, indem du manuelle Arbeit eliminierst. Optimierte Genehmigungen, Budgetierung, automatisierte Bestellanforderung und Bestellabwicklung – alles in einer Beschaffungssoftware. Erfahre mehr über Precoro
Eine vollständige Workflow-Lösung für den Einkauf – alles wird in der Cloud gehostet, von der Anfrage bis zur Überprüfung mit vielen Plug-in-Optionen und weltweitem 24/7-Support.
ERP-Software für Job-Shops, kundenspezifische und gemischte Hersteller*innen sowie Auftragsfertiger*innen.
ERPAG ist ein ERP-Cloud-Service, der alle Geschäftsprozesse für kleine oder mittelgroße Unternehmen abdeckt. Erfahre mehr über ERPAG
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.

Bewertungen über Spendwise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
61%
4
30%
3
7%
2
0%
1
0%
Tabish
Tabish
Procurement Specialist in Vereinigte Arabische Emirate
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A game-changer for all our procurement needs

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.

Vorteile:

Spendwise is a comprehensive tool to assess our company expenditure. It offers a user-friendly interface , one that helps us save on time and eliminate excess administrative costs. We are able to manage our invoices, purchase orders, bills and expenses in a streamlined manner. A great feature of this software is that it is possible to assign roles to users, and provide access to certain transactions, thereby ensuring that the right person can examine authorized features only.

Nachteile:

Sometimes when there is a software update, it becomes challenging to navigate through the new changes. With a lack of manuals or training, the updates can take time getting used to.

Antwort von Spendwise

vor 3 Jahren

Thank you for your feedback. We appreciate your enthusiastic recommendation of our product. I am sorry to hear that you have experienced challenges adapting to updates we make to our product. We do offer a User Guide, FAQs and Tips in our Help Center which we hope helps users adapt to updates but would be glad to consider other ways we can make it easier. I will follow-up with you directly to further discuss.

Lisa
Executive Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Now I Know

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Wish we would have purchased this system earlier. This is our first budget cycle when we have full visibility into all of our costs plus we are now able to manage inventory and fulfilment in one system. We love it if you couldn't tell!! :)

Vorteile:

This software has solved the age old issue of knowing what everyone is spending throughout the organization. We connect all the procurement pieces in one system from purchase requisition through final invoice payment and it's cut our time to process payment by over 50%!

Nachteile:

None really. It connects to QuickBooks and the training to get everyone using the system was minimal.

Brittney
Marketing Events Coordinator in USA
Rundfunk, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

basic needs

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.

Vorteile:

It allowed us to keep vendors saved for future use. We were able to reference different orders to the PO numbers. It allowed us to continue to reference old PO's to see what transaction happened that had taken place before our hire.

Nachteile:

The search engine was very specific. If we were looking for drawstring bags and it was entered in as draw string bags the search field wouldn't find it. I wish that a bit more information about the order would appear in the list screen. We would place multiple orders in a day from the same vendor. If we were searching for a particular item but the search feature didn't pull it up we would have to search through the many PO's from that particular vendor click in and closing out each one until we find the right one. Where if there was a column that showed the notes or possibly 1 line item in the PO that would help find things quicker.

Antwort von Officewise

vor 5 Jahren

Thank you for your feedback Brittney. Agree that we need to improve search functionality and it is on our "to do" list.

Caleb
Caleb
Amazon Marketing in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

This software is the best for making quick and easy purchase orders

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number

Vorteile:

Office wise is able to save product titles and price to quickly fill out the po and send it out. I like that it is fast and easy to use. You are even able to email right from the PO.

Nachteile:

I don't like that there is a new area that has to be set of what folder you would like to have it in after it mailed out. That slows down the process.

Antwort von Officewise

vor 5 Jahren

Thank you for your review Caleb! Not sure what you mean by setting folder you would like to have PO in after it is mailed out. If you are referring to approval folders (i.e. Inbox, Not-submitted, Rejected, Pending) the system should assign automatically depending on the approval status of the PO. I will follow-up with you to make sure I understand and help resolve.

Samuel
Samuel
Client Service Representative in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Geschäftsbedarf & -einrichtung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Must have to track inventory

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Great too to control inventory and sales. You are able to track your inventory from your phone and you can use key words to search PO's. This tool is a great way to be more organized and get rid of paper purchase orders and have everything electronically.

Nachteile:

It would be very helpfully to be able to print multiple purchase orders at once.