Wer nutzt diese Software?

Call-Center, Marktforschungsagenturen und Vertriebsabteilungen müssen die Leistung ihrer Outbound-Kampagnen steigern.

Durchschnittliche Bewertung

36 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.7 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.9 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 11,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CrazyCall
  • http://www.crazycall.com/
  • Gegründet 2014

Über CrazyCall

Calling-App für Kundenserviceteams, Callcenter und Vertriebsteams, die über deinen Browser zugänglich ist. Wähle eine Nummer und rufe potenzielle Kund*innen an. Es ist keine Installation oder komplexe Abrechnung erforderlich. Mit CrazyCall kannst du Verkäufe verwalten, die Qualität von Anrufen kontrollieren und Kosten senken. Die Anwendung eignet sich auch hervorragend als Plattform zur Verkaufsförderung, mit der du den ROI und die Website-Conversion deiner Anrufe steigern kannst.

CrazyCall Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-Identifikation
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Kampagnenmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Stichwort-Nachverfolgung
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anrufüberwachung
  • IVR / Spracherkennung
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Mobiler Zugriff
  • Virtuelles Callcenter
  • Webkonferenzen
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)
  • Angebotsmanagement
  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Gebietsmanagement
  • Kollaboration
  • Kontaktmanagement
  • Leadmanagement
  • Leistungsmanagement
  • Meeting-Management
  • Präsentation-Management
  • Trainingsmanagement
  • Ziel- / Kontingentverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für CrazyCall

Records Your Important Conversations In Case You Forget

Bewertet am 12.10.2018
Verifizierter Rezensent
Investment Banking Analyst
Finanzdienstleistungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: My job involves a lot of time on the phone talking to clients, stock brokers and fund managers. Since I wear many hats, there are times when I can forget what one person needs or miss something they said during our conversation. This can happen when I’m multitasking and not able to write things down. With the help of CrazyCall, this program has eased the pressure and helped me keep track of my important phone conversations. The recording feature allows me to play back our conversations which I do at the end of the day before work ends. With CrazyCall, I can be more organized and efficient. It teaches me to prioritize my projects accordingly.

Nachteile: Not much to comment on because I like their service. Perhaps an additional perk would be to add a video conference call feature that is recordable so we can keep track of the conversations.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 15.10.2018

Thanks for sharing your thoughs! We're really happy we can help with your day-to-day work :)

Exceptional Customer Service, Very Efficient Tool for Outbound Projects. Needs inbound to become absolutely top-notch

Bewertet am 17.1.2017
Konstantinos K.
Owner, Managing Director
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are using CrazyCall for more than a year now for our call center focusing on outbound campaigns (telesales & surveys). The experience was very positive from the pre-sales part, and it got even better after we got on board. Any issue or question is addressed in a very easy and efficient manner by the support team.
The platform is easy to administer, the sound quality is very good and the features and functionalities, although a work in progress, are getting richer by the month. On top of that, the support team has proven it is striving to accommodate off-the-shelf feature-related requests.
If you are focused on outbound and are looking for a cloud-based, sound solution, I would definitely consider CrazyCall. Keep up the good work guys

Vorteile: Easy to administer at all levels, general settings, users and campaigns
Flexible scripting tool
Very good sound quality
Exceptional customer service
Team very responsive to customer requests
Integrated email functionality

Nachteile: Inbound functionality not yet developed
No custom report building capabilities
SMS/social media not integrated

An extremely easy to use program that we can access from any browser, a wonderful feature.

Bewertet am 7.5.2018
Verifizierter Rezensent
National Account Manager
1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It has raised our level of organization and management more than any other addition to our current workflow. It's helped cheapen our operation, increase the quality of our calls, and create powerful reports of any kind.

Nachteile: Initially we were concerned that the connection through web browsers could be compromised, but network quality has generally been excellent. After having used it for just a little bit of time, we're very satisfied with CrazyCall.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 22.5.2018

Thanks for the 5 stars! :)

Well Price but a Little Clunky to Use

Bewertet am 16.10.2019
Holly K.
Head of Client Services
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: CrazyCall does have good customer support and you can always reach someone when you need assistance. We were looking to use the software to do follow up calls and the ability to add in scripts for callers is a nice feature although ultimately not something we used. I think it would also be a great feature to be able to manually dial in numbers too, cover off all bases. The ability to integrate with other software is also a plus.

Vorteile: It is an affordable option, some of the functionality is more advanced than other competing platforms. Customer support was fast.

Nachteile: The autodialer. Had to move away from the software as there was no option to enter in a phone number manually as well to call. Autodialer has it's time and place but so does the option to make a phone call and manually enter the number. Could do not this with this software so moved away from it.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 17.10.2019

Thanks for the review Holly!

There is the option to call manually with our call widget (it's an extension for Chrome). It has an option to click to call when you are on a webpage or you can simply provide a number manually. We also have a mobile app (it's still in beta, but you can easily download and use it) where you can call manually directly from your mobile phone. If you'd like to test it again just let me know

P.S. Our support says Hi!

Good sound quality

Bewertet am 27.6.2018
Karla L.
Analista sénior
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It is a fairly easy to use application and as you get involved with it your knowledge increases and so your speed when working on it, has a very good sound quality.

Vorteile: In a job where the flames are endless CrazyCall has been very helpful, from being able to record calls in an orderly manner, to keep track of the cases that we have both in favor and negatively, this application has managed to improve our performance and increase our quality of service.

Nachteile: The download of information from the cloud is usually somewhat slow.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 3.7.2018

Hi Karla,
thanks for sharing your opinion! :) We're super happy to see how beneficial CrazyCall has been for your business.

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