CrazyCall

CrazyCall

von CrazyCall

Wer verwendet CrazyCall?

Call-Center, Marktforschungsagenturen und Vertriebsabteilungen müssen die Leistung ihrer Outbound-Kampagnen steigern.

Was ist CrazyCall?

Calling-App für Kundenserviceteams, Callcenter und Vertriebsteams, die über deinen Browser zugänglich ist. Wähle eine Nummer und rufe potenzielle Kund*innen an. Es ist keine Installation oder komplexe Abrechnung erforderlich. Mit CrazyCall kannst du Verkäufe verwalten, die Qualität von Anrufen kontrollieren und Kosten senken. Die Anwendung eignet sich auch hervorragend als Plattform zur Verkaufsförderung, mit der du den ROI und die Website-Conversion deiner Anrufe steigern kannst.

CrazyCall – Details

CrazyCall

http://www.crazycall.com/

Gegründet 2014

CrazyCall – Preisübersicht

CrazyCall ist verfügbar ab 11,00 $/Monat. CrazyCall bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für CrazyCall findest du unten.

Startpreis

11,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

CrazyCall Funktionen

Call Tracking Software
Anrufaufzeichnung
Anrufer-Identifikation
CRM
Campaign Attribution
IVR / Spracherkennung
Konversion-Tracking
Stichwort-Nachverfolgung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call Center
Mehrfache Skripts
Stimmenanpassung
Telefon-Tasteneingabe
Text in Sprache (verwandeln)
Umfrage-Management
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
IVR / Spracherkennung
Mitarbeiterverzeichnis
Mobiler Zugriff
Virtuelles Callcenter
Webkonferenzen
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung

CrazyCall – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 36 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Konstantinos K.
Owner, Managing Director
Buchhaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.1.2017

"Exceptional Customer Service, Very Efficient Tool for Outbound Projects. Needs inbound to become absolutely top-notch"

Kommentare: We are using CrazyCall for more than a year now for our call center focusing on outbound campaigns (telesales & surveys). The experience was very positive from the pre-sales part, and it got even better after we got on board. Any issue or question is addressed in a very easy and efficient manner by the support team.
The platform is easy to administer, the sound quality is very good and the features and functionalities, although a work in progress, are getting richer by the month. On top of that, the support team has proven it is striving to accommodate off-the-shelf feature-related requests.
If you are focused on outbound and are looking for a cloud-based, sound solution, I would definitely consider CrazyCall. Keep up the good work guys

Vorteile: Easy to administer at all levels, general settings, users and campaigns
Flexible scripting tool
Very good sound quality
Exceptional customer service
Team very responsive to customer requests
Integrated email functionality

Nachteile: Inbound functionality not yet developed
No custom report building capabilities
SMS/social media not integrated

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 17.1.2017
Karla L.
Analista sénior
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2018

"Good sound quality"

Kommentare: It is a fairly easy to use application and as you get involved with it your knowledge increases and so your speed when working on it, has a very good sound quality.

Vorteile: In a job where the flames are endless CrazyCall has been very helpful, from being able to record calls in an orderly manner, to keep track of the cases that we have both in favor and negatively, this application has managed to improve our performance and increase our quality of service.

Nachteile: The download of information from the cloud is usually somewhat slow.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 3.7.2018

Hi Karla,
thanks for sharing your opinion! :) We're super happy to see how beneficial CrazyCall has been for your business.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2018
Holly K.
Head of Client Services
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019

"Well Price but a Little Clunky to Use"

Kommentare: CrazyCall does have good customer support and you can always reach someone when you need assistance. We were looking to use the software to do follow up calls and the ability to add in scripts for callers is a nice feature although ultimately not something we used. I think it would also be a great feature to be able to manually dial in numbers too, cover off all bases. The ability to integrate with other software is also a plus.

Vorteile: It is an affordable option, some of the functionality is more advanced than other competing platforms. Customer support was fast.

Nachteile: The autodialer. Had to move away from the software as there was no option to enter in a phone number manually as well to call. Autodialer has it's time and place but so does the option to make a phone call and manually enter the number. Could do not this with this software so moved away from it.

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 17.10.2019

Thanks for the review Holly!

There is the option to call manually with our call widget (it's an extension for Chrome). It has an option to click to call when you are on a webpage or you can simply provide a number manually. We also have a mobile app (it's still in beta, but you can easily download and use it) where you can call manually directly from your mobile phone. If you'd like to test it again just let me know

P.S. Our support says Hi!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.10.2019
Kacper P.
Sales, Marketing and Deployment Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 8.1.2016

"Best inteligent for yours call center"

Kommentare: I had pleasure to work with Crazy Call for over one year. Application is fast growing giving the users all functions that they need and are wondering about. Every part of application looks like it's designed with cautious about functionality so every function you'll find will help you to make cold-calling, monitor it, couch your team and measure their performance. CrazyCall API helped me in syncing gathered information to my CRM systems and automatically transfer there info about every won deal. CrazyCall support is taking very good care about customers so every ticket is fixed in blazing time with highest customer service rate. I would never change this soft for any else.

Vorteile: Complete solution that could rise your sales team performance
Still growing and adding great functions
Best customer service ever

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 8.1.2016
Iliana D.
Co-Founder
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2018

"Great tool for sales teams"

Kommentare: We are able to keep a full pipeline thanks to them.

Vorteile: Crazy Call provides a great solution for teams looking for an advanced dialer software to generate leads. We use their robo dialer, and our sales teams generate a lot of appointments for sales.

Nachteile: We had to go through their initial launch phase, - they improved their tool and service very quickly

Antwort des Softwareanbieters

von CrazyCall an 27.9.2018

Thanks Iliana, it's awesome to hear we can help you :)

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.9.2018