Slope

Slope

von Slope

Wer nutzt diese Software?

Marketing Departments, Creative Services Departments, Communications Departments, Creative Agencies, Digital Agencies

Durchschnittliche Bewertung

23 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7/5

Produktinformationen

  • Startpreis 15,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Slope
  • https://goslope.com/
  • Gegründet 2015

Über Slope

Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs.

Slope Funktionen

  • Aufgabentafel
  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamification
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Tabellenansicht
  • To-Do-Listenansicht
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Ausgabenmanagement
  • Budgetierung/Prognosen
  • Kollaboration
  • Marketingkalender
  • Medien-Planung
  • Projektmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Präsentations-Tools
  • Roadmapping
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Filesharing
  • Kampagnenmanagement
  • Kollaboration
  • Projektmanagement
  • Zeitverfolgung
  • Anpassbares Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Kalenderverwaltung
  • Mobiler Zugriff
  • No-Code
  • Workflow-Konfiguration
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Die hilfreichsten Reviews für Slope

nice and easy

Bewertet am 3.5.2018
Alberto B.
Graphic Design Intern
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: easy to work and communicate with co workers

Vorteile: how its easy to get feedback from co workers, easy to find your assigment of the day without being confused

Nachteile: sometime the files take a while to upload, i also have to reduce the size of some files before upload cause they wont fit

Antwort des Softwareanbieters

von Slope an 14.5.2018

Thank you for the review Alberto! We love getting feedback here at Slope, and are working to make the best project management tool for marketing and creative teams. Keep sending feedback, we love it!

Saves me HOURS of work on every project

Bewertet am 14.5.2018
Marissa S.
Marketing Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Saves me and my team so much time. We're able to create higher-quality designs because we can move faster and therefore have time for more iterations. It also helps to eliminate miscommunications with our designers because the feedback is clearly marked instead of manually having to explain which area of the asset we're referring to.

Vorteile: Slope makes it so easy to collaborate on creative work. Leaving feedback on designed assets is no longer a tedious task. The ability to leave annotated comments on all kinds of different files has been a godsend. It saves me hours of work on every project. The tool is very intuitive, easy and fun to use. I'm able to finish projects faster, which results in higher quality work because we actually have the time to make all of the changes we want before the deliverable is due.

Nachteile: I really can't think of anything I would change about Slope. They continuously roll out new features and improve the product.

really great working with the Slope team, love the product

Bewertet am 6.11.2017
Alexia B.
Senior Editorial Manager
201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: personalized support, flexible plans, good team calendar feature, dev team is receptive to feedback and friendly to work with, Sales is supportive and works with you, new features coming out all the time

Nachteile: our team is in desperate need of a detailed creative brief. our creative team deals with developing landing pages for clients, among other things. we are looking for a replacement for our old creative ticket, which was very detailed -- rep is working with us on it!

Antwort des Softwareanbieters

von Slope an 14.5.2018

Thank you for the review Alexia! The team here at Slope loves getting feedback from our customers, and it really helps us build a better project management tool for marketing and creative teams. We are also excited to have launched a creative brief system that your team can use!

It's very helpful and good project management tools.

Bewertet am 3.5.2018
Wilson G.
Senior Design
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like the notification of each projects. I can assign each designer. I can see what is going on from start to finish.

Nachteile: The online version on the mobile is not user friendly. It will be great if we have the app for iPhone.

Antwort des Softwareanbieters

von Slope an 14.5.2018

Thank you for the review Wilson! We love getting feedback here at Slope, and are working to make the best project management tool for marketing and creative teams. We are working on improving the mobile experience, so it should be much easier to work in Slope on your phone soon.

Designer friendly

Bewertet am 7.8.2018
Isil P.
Designer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Mostly happy! Very easy-useful to share my layouts and get feedbacks.
It is easy to track projects and manage the projects efficiently way.

Vorteile: Designer friendly layout frames.
Easy to upload or change layout /versions.
you can well organized your files-folders and design layouts.
Easy to share your clients or directors.
No need to worry about uploading sizes

Nachteile: Sometimes slow to upload files.
I would not prefer to see all notifications when I am 'unassign'.
I prefer to see only the notifications when I am assigned a project.

Lies weitere Bewertungen