Wir helfen Unternehmen seit 17 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist MedicsCloud EHR?

Die EHRs von Medics können qualifizierte Kliniker dabei unterstützen, ihre wertorientierten medizinischen Anforderungen zu erfüllen, um Strafen zu vermeiden und Anreize mithilfe von Data Mining durch Kliniker und MIPS-/APM-Statistiken auf dem MACRA-Dashboard des Systems zu erhalten. ADS ist auch an PTNs angegliedert, um Unterstützung bei der Transformation von Praxen in wertorientierte medizinische Dienstleister und bei Registern für die Berichterstattung zu bieten. Stage 2-MU-zertifiziert. Für mehrere Fachbereiche. Empfange mehr Patienten/generiere mehr Umsatz.

Wer verwendet MedicsCloud EHR?

Organisationen und Netzwerke für Verhaltensmedizin, mentale Gesundheit und Suchtbehandlung.

Du bist nicht sicher, ob MedicsCloud EHR das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MedicsCloud EHR

MedicsCloud EHR

3,6 (11)
395,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
48
Keine Integrationen gefunden
3,7 (11)
3,6 (11)
3,1 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
119
6
4,5 (177)
4,4 (177)
4,6 (177)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MedicsCloud EHR

Sevocity
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten
PrognoCIS
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Medizinische Abrechnung
RXNT
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Rezepte
Elektronische Unterschrift
HIPAA konform
DrChrono
Am besten bewertete Funktionen
Compliance im Gesundheitswesen
Patientenportal
Reklamationsabwicklung
Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
NextGen Office
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Reklamationsabwicklung
Überprüfung der Versicherungsberechtigung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
AdvancedMD EHR
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
ModMed
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Verwaltung von Patientenakten

Bewertungen über MedicsCloud EHR

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,6
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,1
Funktionen
3,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
18%
4
45%
3
27%
1
9%
Jennifer
office manager in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Ads software

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, it is a good program

Vorteile:

I like the confirmation texts sent to patients. It is a big time saver

Nachteile:

The customer takes too long to get back to you.

Hillel
Physician in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

MedicsCloudEHR

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The customer support team is very responsive and easy to reach.

Vorteile:

The Patient Timeline is a very useful feature that chronologically shows items that have been entered into the patient's record. The Exit Plan feature is my favorite. It shows the impression and plan for the last several encounters at the click of a button.

Nachteile:

Many of the initial bugs have been worked out for this relatively new software. However, some inconsistencies still need to be cleaned up, especially in the Home sScreen left side menu.

Laura
Practice Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

3 months after promised implementation date- still waiting

1,0 vor 2 Jahren

Kommentare: frustration. When we originally purchased Doc Assist to augment our existing Medix Elite- both from ADS-we were promised many features that were never able to be implemented. After over a year of being told by ADS that it was user error on our part, it was finally determined that the loss of functionality was due to the fact that we have Medix Elite, not Medix Premier- these features are never going to work with Medix Elite.

Vorteile:

If the software were implemented, I would be able to answer. We have responded to all requests for information within one business day. Dates set by ADS pass with no communication from company. Constantly chasing down our implementation specialist

Nachteile:

Integration 3 months overdue. Lack of response from implementation team. Absence of a test environment to begin training staff.

Chase
Executive Director
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Pleased with the product

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: This is a good product for our small but growing agency, and has overall been a good experience start to finish. I'm overall pleased with the product, and there haven't been lots of hidden costs. I have felt from the beginning that we're working with good and honest people, and nothing I've seen makes me think otherwise.

Vorteile:

The sales team did a great job understanding and explaining the product--didn't oversell or undersell features. We were delivered what was promised. Implementation was a steady process and their team was consistently available and responsive all the way through. Online interface has been stable since implementation--very little downtime or system lag for an online platform. Staff are responsive to needs and are willing and able to customize to a high level. We're a small agency and felt treated as if we were a large one.

Nachteile:

There is a separation in staff responsible for the back-end billing functions and the front end electronic record entry. The software communicates fine between the two sides, but the staff seemed to not always understand how the two worked together. It made for a much more disjointed onboarding process and does result in some ongoing difficulties that seem like they shouldn't be as challenging as they are. Would be helpful if staff were crosstrained on both sides to help agencies better understand the challenges.

Lisa
Director of Office Operations in USA
Non-Profit-Organisation Management, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: the hardest part for me is talking to support. no one ever mentioned that support would be transferred out of the country - the language barrier is very difficult and frustrating.

Vorteile:

not really sure what I like most - it's all ok just not exactly what we need

Nachteile:

not meant for behavioral health - maybe works for hospitals or other institutions.