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Was ist Optix?

Optix ist eine Mobile-First-Plattform, die die Verwaltung von gemeinsamen Räumen intelligent und intuitiv macht. Alle Tools, die du für einen modernen und vernetzten Arbeitsplatz benötigst.

Wer verwendet Optix?

Optix ist eine Anwendung zur Arbeitsplatzverwaltung, die für Coworking-Räume, Büros mit Service und andere geteilte Büroräume entwickelt wurde.

Optix Software - 1

Du bist nicht sicher, ob Optix das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Optix

Optix

4,8 (48)
159,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
19
4,7 (48)
4,6 (48)
4,9 (48)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
107
9
4,7 (634)
4,8 (634)
4,8 (634)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Optix

Booqable
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Inventarverwaltung
Reservierung-Management
Spacewell
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Warnungen/Eskalation
essensys Platform
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Slack
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Cobot
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Operate
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Nexudus
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Kreditplanung
Raumverwaltung
QReserve
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
Ressourcen-Planung
FAMA
Am besten bewertete Funktionen
Instandhaltungsmanagement
Raumverwaltung
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über Optix

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
85%
4
13%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Rundfunkmedien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Unparalleled Customer Support

5,0 letztes Jahr

Kommentare: I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Vorteile:

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Nachteile:

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Antwort von Optix

letztes Jahr

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

There is NO competition.

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: 'Turn it up to 11'.

Vorteile:

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Nachteile:

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Antwort von Optix

vor 7 Monaten

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Jonathan
Practitioner Experience Lead in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Decent for what it's worth

3,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Nachteile:

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Shannon
Marketing and Operations Assistant in USA
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Optix is the best!

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

The customer support is unparalleled. There's so many ways to customize the platform & make it work for your business model -- the support team is also always there to suggest best practices/configurations!

Nachteile:

I wish the app was a little more customizable, but the layout is overall clean & straightforward!

Antwort von Optix

vor 2 Monaten

Thank you, Shannon, for your kind words about your experience with Optix so far and for your feedback! We are delighted to hear that you find our support helpful. We also want to express how fortunate we feel to have this partnership and are looking forward to enhancing your experience further down the road. If you have any specific feedback or requests regarding areas you'd like more customization in, please don't hesitate to reach out!

Nia
Operations Manager in USA
Musik, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Thanks You Optix

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, I love Optix. I appreciate having a dedicated specialist available to assist with any questions about the software. I am also grateful for the seamless integration of Optics into our daily operations.

Vorteile:

I appreciate that Optix provides a centralized platform for billing and communication between clients, promoting a seamless experience.

Nachteile:

I wish there was a way to allow us the option of carrying over hours or tokens for our clients. We wanted to change our business model, but the fact that ours does not allow rollover made it impossible to do so. We are OK with sticking to the current model, but if that feature does become available, it would be cool to see how it impacts our business.

Antwort von Optix

vor 5 Monaten

Thank YOU, Nia, for your review! We really appreciate it and are happy to hear we're powering a seamless experience for your clients. We value your partnership and feedback on how we can continue to improve the platform to better align with your business!