Optix

Optix

von ShareDesk

Wer verwendet Optix?

Optix ist eine Anwendung zur Arbeitsplatzverwaltung, die für Coworking-Räume, Büros mit Service und andere geteilte Büroräume entwickelt wurde.

Was ist Optix?

Optix ist eine Mobile-First-Plattform, die die Verwaltung von gemeinsamen Räumen intelligent und intuitiv macht. Alle Tools, die du für einen modernen und vernetzten Arbeitsplatz benötigst.

Optix – Details

ShareDesk

http://www.optixapp.com/

Gegründet 2011

Optix – Preisübersicht

Optix ist verfügbar ab 199,00 $/Monat. Optix bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Optix findest du unten.

Startpreis

199,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Optix Funktionen

CAFM Software (Computer-Aided Facility Management)
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung
Belegungsmanagement
Design-Management
Für Büros
Grundrisse und Karten
Nutzungsverfolgung / Analyse
Planogramm
Platzreservierung
Regalplanung
Veränderungsmanagement
für den Einzelhandel

Optix – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 22 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.4/5
Anna marie S.
Executive Director (Interim)
Think-Tanks
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018

"Optix is an incredible program that has been a life-saver for our space! 5/5 would recommend."

Vorteile: The ease of use for our members to book rooms and handling their own billing is unlike any other program we've seen. The cherry on top is the AMAZING support from the Optix customer service team. All of their responses have been timely, effective, fun, and supportive. Shout out to representatives who are our team's personal heroes.

Nachteile: While minor and infrequent, we have had a few "bumps in the road" while onboarding and learning the program. For example, our assigned onboarding specialist was not helpful during onboarding and didn't give us clear direction or insight on what to expect, so we were left to figure things out on our own. But as soon as we were switched to our main customer service reps, all issues were solved. Also, the Teams function is very helpful, but it's been the only function that wasn't implemented smoothly. We've had unpredicted issues arise that we have to handle after they happened, which has led to some not-so-fun conversations with our members.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 1.6.2018
Fumiko S.
Director of Operations
Professionelles Training & Coaching, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2019

"Optix has been the perfect fit to grow alongside our business"

Kommentare: On the management side, Optix has made managing our members, plans and conference rooms super easy and mostly hands-off. For our users, doing things like booking conference rooms or reviewing their invoices take "two clicks" and are really intuitive.

Vorteile: Optix is really easy to use and it's been awesome for us to watch new features roll out as the platform grows. The support team has been amazing in helping us find solutions for our own weird use cases.

Nachteile: The fact that it's mobile-only is somewhat inconvenient for our members who are stuck to their laptop all day.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.6.2019
Kailee L.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2018

"Amazing. The app is straightforward and easy to use for both admin and users. "

Vorteile: It looks professional but is easy to navigate. Not to mention, anytime you have a question, customer support team is quick to reply and always solves your problems!

Nachteile: Everything is great, honestly. Anytime I have a suggestion of what could make the app even better, I reach out to support and they have already thought of it and are working on the update!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.6.2018
Jonathan M.
Practitioner Experience Lead
Medizinische Praxis, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019

"Decent for what it's worth"

Vorteile: I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Nachteile: It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.9.2019
Gabe I.
Operations Director
Design, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2018

"Great Value!"

Vorteile: Administering membership and billing is simple and intuitive. The support team is responsive and capable. System improvement is great- consistently getting better and better!

Nachteile: There are some minor workarounds necessary to make it work for our atmosphere, but the support team is eager to help us find a way!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.10.2018