Nutickets

Wer verwendet Nutickets?

Jede Organisation mit oder ohne Erwerbszweck – Theater, Kinos, Konferenz- und Veranstaltungsorte, Wohltätigkeitsorganisationen, Sportattraktionen, Festivals.

Was ist Nutickets?

Nutickets bietet eine maßgeschneiderte Softwarelösung für das Veranstaltungsmanagement für alle Veranstaltungsbereiche. Von Festivals bis hin zu Theatern, Kinos, Konferenzräumen und Wohltätigkeitsorganisationen. Das Unternehmen arbeitet mit seiner Kundschaft zusammen, um ihrem Publikum unvergessliche Veranstaltungen zu bieten, indem es Folgendes bietet…

- White-Label-Ticketing-Software
- Bargeldloses Zahlungssystem
- Integration der Abendkasse
- Reserviertes Sitzsystem
- Produkt-Up-Selling-Funktionen

Nutickets – Details

Nutickets

http://www.nutickets.com/

Gegründet 2011

Videos zu Nutickets
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Nutickets – Preisübersicht

Nutickets bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Nutickets – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Nutickets Funktionen

  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Analyse
  • Daten-Import / -Export
  • Daten-Import / -Export
  • Datensynchronisation
  • Datensynchronisation
  • Drucken von Abzeichen
  • Drucken von Abzeichen
  • Gästelisten-Management
  • Gästelisten-Management
  • Gästelisten-Suche
  • Gästelisten-Suche
  • Kartenverkauf
  • Kartenverkauf
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Erfassung
  • Multi-Eventmanagement
  • Multi-Eventmanagement
  • QR-Code
  • QR-Code
  • Segmentierung der Teilnehmer
  • Segmentierung der Teilnehmer

Siehe die vollständige Check-In-Software Liste

  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Online-Zahlungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Rabatt-/ Gutscheinmanagement
  • Teilnehmer-Management
  • Veranstaltungskalender
  • Wartelisten-Management
  • Website-Management

Siehe die vollständige Computerreservierungssysteme Liste

  • Abzeichen-Management
  • Aussteller- / Lieferanten-Management
  • Block-Management der Räumlichkeiten
  • Budgetierung
  • Freiwilligen-Management
  • Gamification
  • Hochzeiten / Feiern
  • Kartenverkauf
  • Konferenzen/Tagungen
  • Promotion in sozialen Medien
  • Sponsoren-Management
  • Umfragen & Feedback

Siehe die vollständige Event Software Liste

  • Abzeichen-Management
  • Benutzerdefinierte Formulare
  • Eventregistrierung
  • Gruppenanmeldung
  • Kalenderverwaltung
  • Klassenregistrierung
  • Kontaktmanagement
  • Marketing-Management
  • Online-Anmeldung
  • Registrierung vor Ort
  • Rückerstattungsabwicklung
  • Self-Check-in
  • Teilnehmer-Tracking
  • Umfragen & Feedback
  • Zahlungsabwicklung

Siehe die vollständige Registrierungssoftware Liste

  • Abzeichen-Management
  • Abzeichen-Management
  • Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
  • Aufnahme- und Wiedergabefunktionen
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Echtzeit-Chat
  • Kundenspezifisches Branding
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Generierung
  • Lead-Generierung
  • Live-Streaming
  • Live-Streaming
  • Online-Anmeldung
  • Online-Anmeldung
  • Teilnehmer-Management
  • Teilnehmer-Management
  • Virtueller Empfangsbereich
  • Virtueller Empfangsbereich

Siehe die vollständige Software für virtuelle Events Liste

  • Angebotsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Kartenverkauf vor Ort
  • Kartenwiederverkauf
  • Kiosk-Kartenverkauf
  • Konzessionsmanagement
  • Kundendatenverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Kartenverkauf
  • Online-Kartenverkauf
  • Saisonkarten
  • Sitzplan
  • Ticket-Reservierungen
  • Verkaufspunkt POS
  • Website-Management
  • Zuhause drucken

Siehe die vollständige Ticketsysteme Liste

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Food & Beverage-Management
  • Kundenmanagement
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Management
  • Reservierung-Management
  • Ressourcenmanagement
  • Teilnehmer-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsmanagement

Siehe die vollständige Venue Management Software Liste

Nutickets Alternativen

Mehr Alternativen zu Nutickets

Nutickets – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,5
Kundenservice 4,6
Funktionen 4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,7

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Gareth K.
Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.2.2018

"Nutickets is very easy and efficient, for both the supplier and the consumer."

Vorteile: I find Nutickets to be an excellent and user-friendly platform for event ticket suppliers and buyers.

Nachteile: There is a booking fee that could alter a buyers opinion. There are also sometimes email issues restricting the sending/receiving of tickets.

Antwort des Softwareanbieters

von Nutickets an 6.3.2018

Hi Gareth,

Thanks so much for your excellent, 5* review, your feedback is a great motivator for us to keep pushing the boundaries with our event tech!

We're sorry to hear that you had some issues.

Please message our customer support team and we'll show you how to hide the booking fee from your buyers and we'll also investigate the other issue you outlined.

Kind Regards,

The Nutickets Team

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 27.2.2018
Laura H.
Owner
Musik, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.10.2020

"Nutickets review"

Vorteile: I've used Nutickets for a number of different projects over the last 4 years - from tiny gigs to 5k a night public events. It's coped with literally everything I've thrown at it, and when I've run into problems, the team have been really responsive and helped me sort it quickly. The NuEntry app is really solid.

Nachteile: It's really easy to use *once you know where everything is*! I do often spend quite a lot of time hunting for features that I know are there but can't remember which menu / page they can be found on. I'd like there to be the option to use different Stripe accounts for different events (rather than just one for the whole account) and I'd like there to be the option of ticket buyers to check out with Paypal (audience feedback)

Antwort des Softwareanbieters

von Nutickets an 20.11.2020

Hi Laura, thank you for the feedback, it's important to us. We have to agree having versatile payment options is important. As such, we've added the ability to use different Stripe accounts and made Apple, Google Pay options available at checkout (Paypal in the pipeline too). We'll keep you up to date!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.10.2020
Jack M.
CEO
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.6.2020

"Good but support was not friendly"

Kommentare: Less than average

Vorteile: The control and visibility of selling tickets from my website.

Nachteile: I called and talked to I believe the lead developer he was rushed and unfriendly. Enough said won't use it anymore!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.6.2020
Mourits C.
Partner
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.10.2020

"The perfeckt match to partner with"

Kommentare: We are very proud to be part of Nuticket here in the Faroe Islands. We use the system for Festivals, concerts, tickets for sports events, registration for evening classes, webinars and we are working to get Nuticket into tourism in the Faroe Islands which looks very promising. Nuticket has given us a much better overview of what is happening and who has bought the various tickets. We love it and our customers love it!
It just makes everyday life easier when everyone is happy.

Vorteile: We were looking for a product for one of our customers who holds a big festival every year. We saw Nuticket's system and chose to book a flight for the next festival where Nuticket would be implemented. We were in no doubt after this visit. Smart, fast and very efficient. After this, we have opened our eyes and see how many possibilities there are within the Nuticket system.

Nachteile: When it comes to disadvantages, there have been some pieces we wished were better or different, but Nuticket has been very flexible in programming what we have asked for and at a reasonable price. So it would be very wrong of me to talk about disadvantages.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 26.10.2020
Matt C.
Theatre Manager
Unterhaltung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.12.2016

"Good customer service and an ever evolving product"

Kommentare: Nutickets were an alternative software for our theater after find out-out that our present system didn't do what we required. After a few calls and chats with the team at nutickets we were up and running. We have been with them for 6 months now and our contact at nutickets does keep us in the loop and solves problems for us. The system is being upgraded constantly and improving all the time. There are a few functions that would be awesome to have and the team is trying hard to accommodate them. Great features: seating plans are brill as well as the front end that customers see. Tickets and apps work well in practice and generally, customers find the experience online easy. Features that require work: reporting is hard, especially when we're talking about box office splits and disbursements. Also, modifying tickets templates should be an option as well as reps for allocated events and better marketing tools. Finally, functionality to add or modify a range of events in one go rather than individually... That would be awesome! All in all its a great little system that is striving to be better all the time. The staff is friendly and helpful and the system works well. If you're planning on using it for lots of events like we do, make sure that you discuss how best to do it with your rep first... It'll reduce the time for your staff.

Vorteile: - It is robust enough for the general public to use with ease.
- It is fit for purpose and offers a cool customer experience.
- Some features like the app and scanner are excellent
- customer service is good and their staff want to help

Nachteile: - The software lacks a controllable reporting feature. Most theaters do box office splits and disbursements and so there should be a way of inputting this and downloading reports to this effect.
- The marketing features would be better if they were integrative with other products such as post planner.
- A little more admin control over the system would be good, it is sometimes a little restrictive and prescriptive

Antwort des Softwareanbieters

von Nutickets an 9.12.2016

Thank you for your review Matt!
We can only get better and feedback like yours is highly appreciated.

We look forward to continue working and growing with you.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 7.12.2016