Wer nutzt diese Software?

DynaDo is good for businesses of any size. From freelancers, through small business to enterprises.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Startpreis 19,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • DynaDo
  • http://www.dynado.com
  • Gegründet 3

Über DynaDo

DynaDo is a complete suite of tools needed to communicate and manage your business. It includes Email, Project Management, Customer Support, File Storage, Discussion Forums, Calendar, Chat, CRM. It replaces software like GMail, Dropbox, Zendesk, Salesforce and Basecamp.

DynaDo brings all your emails, tasks, files and employees in one place, and connects everything around employees, projects and customer, giving you unprecedented oversight of your business.

DynaDo Funktionen

  • Aufgabentafel
  • Berichterstattung / Analyse
  • Erstellen von Unteraufgaben
  • Gamification
  • Gantt-/Zeitstrahlansicht
  • Management wiederkehrender Aufgaben
  • Mobiler Zugriff
  • Tabellenansicht
  • To-Do-Listenansicht
  • Verfolgung des Prozentsatzes bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeitverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Bearbeiten in Echtzeit
  • Brainstorming
  • Content-Management
  • Diskussionsforum
  • Dokumentenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kontaktmanagement
  • Projektmanagement
  • Versionskontrolle
  • Videokonferenzen
  • Agile Methodiken
  • Anpassbare Vorlagen
  • Budgetmanagement
  • Gantt-Diagramme
  • Ideenmanagement
  • Kanban-Tafel
  • Kundenportal
  • Meilensteinverfolgung
  • Portfoliomanagement
  • Ressourcenmanagement
  • Traditionelle Methodiken
  • Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zeit & Kosten Verfolgung

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für DynaDo

Great new product with unique organization tools that really help!

Bewertet am 10.9.2015
Joe G.
President
Unternehmensberatung
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4.5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4.5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It's not necessarily any one feature that is amazing, but the integration between email, CRM, calendar, task management, project planning and workflow automations have really improved our communications, organization and my oversight of everything. Plus, I oversee multiple companies, and Dyando allows me to be able to monitor all the activity from all my companies all from the same place! I haven't seen any other platforms that have this!

Nachteile: The web version is great, but they really need to create a mobile app. Since most of my employees work from the computer, this hasn't been a problem for them, but for me, it would be nice if I could utilize the normal functionality on the go.​..at least with some push notifications.

Terrific!!

Bewertet am 2.11.2018
Sean M.
Director of Sales
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I'm a very disorganized person, due to very poor handwriting. This product helps me avoid the trap of Post it note piles, and helps with my Client relations by automating my life. Give it a shot, you'll love it!

Nachteile: I just started using this recently, to try it out so I haven't discovered anything that I don't like as of yet.

Lies weitere Bewertungen