Wer nutzt diese Software?

Small, medium and large appointment based businesses.

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4.9 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.4 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.7 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 7,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Nicht erhältlich
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • GigaBook
  • https://www.gigabook.com/

Über GigaBook

Online appointment scheduling platform that helps businesses schedule clients for activities, send reminders and take payments.

GigaBook Funktionen

  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für GigaBook

Excellent booking software for my business

Bewertet am 30.10.2019
Angelina G.
President
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very Good

Vorteile: Easy to book appointments, easy to customize or update booking information, reliable and affordable.

Nachteile: Unable to have a live conversation which can help solve problems faster. And in text messages they usually reply in few hours.

I spent 2 weeks setting it up. It's very in depth. lots of features and incredibly customizable

Bewertet am 14.5.2017
Cherish F.
Owner
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: NONE. I built it over a 3 week period only to find I couldn't use it with the Custom form issues (not being able to export client answers in any way)

Vorteile: So many features to add and choose from and intergrates with many other programs like mailchimp, takes online payments, the customization is a big features

Nachteile: YOU CANT ACCESS THE DATA ON CUSTOM FORMS IN ANY USABLE WAY! the only access you have to the information the client provided in a custom form is in a really small scrolling window on the back end. You can't export it, email it, print it or even COPY & PASTE client answers! This killed it for me! My business requires the detailed answers be available to my employees who are providing service right away. I spent a week with numerous back and forth emails on this and in the end no reply on if they were going to fix the issue. Waste of time building it up to find this out when testing the system.

Easy to use

Bewertet am 15.11.2018
Verifizierter Rezensent
Creative Director
Medienproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Cuts out some of the middle man stuff with booking. It's less time consuming, to manage.

Vorteile: We use the software to book people in an event space. It is well laid out and tracks your bookings easily.

Nachteile: It must be managed properly. If someone doesn't take care of managing the bookings it can make less straightforward for the outside user.

Finally a makeup artist software that's priced right!

Bewertet am 24.3.2017
Catalia F.
Makeup Artist
Kosmetik, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: This software has helped my freelance makeup artist business booking, client info, appointment reminders etc at an affordable price ! I can even invoice the clients and accept credit card payments. I can customize forms too!

Vorteile: The cost is affordable!

Nachteile: trying to figure out how to add custom forms to specific emails

Best app I found for scheduling

Bewertet am 5.4.2019
Norman david A.
Recovery Specilist
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Still using this app. It provides an easily integrated booking platform for clients and easy tracking on my side for a good price.

Vorteile: Easy to keep track of appointments and integrate into website and Facebook

Nachteile: The sizing when integrating into your website is a little odd

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