Was ist MiCloud Connect?

Mit Cloud Connect kannst du die Kommunikation und Zusammenarbeit sicher in die Cloud verlagern.

Wer verwendet MiCloud Connect?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann MiCloud Connect bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Mitel Networks
  • 1988 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada

Sprachen

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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MiCloud Connect – Videos und Bilder

MiCloud Connect Software - 1
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MiCloud Connect

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
285,00 $/Jahr
Kostenlose Version
Gratis Testen
15,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

MiCloud Connect Funktionen

  • API
  • Anrufer-ID
  • Anrufplanung
  • Anrufverfolgung
  • Anrufüberwachung
  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Audio / Video-Konferenzen
  • Audio- / Videoaufnahmen
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Automatische Anrufannahme
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bildschirm teilen
  • Call-Center-Management
  • Chat / Messaging
  • Computer Telephony Integration
  • Echtzeit-Chat
  • IVR / Spracherkennung
  • Konferenzschaltung
  • Konferenzschaltungen
  • Kontaktmanagement
  • Live-Chat
  • Management der Anruflisten
  • Mobiler Zugriff
  • PBX
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Sprachanrufe
  • Umleitung der Anrufe
  • Videokonferenzen
  • VoIP-Verbindung
  • Voice-Mail
  • Warteschlangenmanagement
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für MiCloud Connect

Callcenterlösung mit integrierten Business-Analytics in Echtzeit, fortschrittlichen Warteschlangen, Überwachungsmodi und vielem mehr.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
GoToConnect kombiniert die Leistung und Zuverlässigkeit der Cloud-VoIP-Telefonsysteme. Erfahre mehr über GoTo Connect
Aircall unterstützt mit seinem benutzerfreundlichen und leistungsstarken Telefonsystem Unternehmen in der Kundenbetreuung und im Vertrieb produktiver zu arbeiten. Erfahre mehr über Aircall
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Freshcaller ist eine cloudbasierte Lösung für Callcenter, mit der man unkompliziert wachsen kann.

Bewertungen über MiCloud Connect

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
42%
3
15%
2
3%
1
2%
Julie G.
Julie G.
Communications Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Everything I need.

5 vor 3 Jahren

Kommentare: I'd say we've had a seamless integration of ShortTel at our firm. I love the added features and how easy they are to use. Fits very well in my day-to-day operations.

Vorteile:

Our company switched to ShoreTel a few years ago, and I've noticed a significant difference in how I use my phone and voice services. The desktop application makes it extremely easy to track missed calls, know the status of people I'm trying to get a hold of, and forward any calls when I'm out of the office.

Nachteile:

Only one complaint - when voicemails get sent to my email, I have to listen to them through my external phone speakers instead of the earpiece. Sometimes I get confidential calls, so I can't be discreet about checking my messages.

Shae J.
Shae J.
Human Resources Director in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Complex Implementation - Low Key Day-to-Day Maintenance

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

We were lacking quite a bit with our prior phone system. So the transition to shoretel was much needed. I was involved with the RFP and pricing discussion with a multitude of vendors. In all cases, Shoretel offered the greatest amount of features, including integration with our CRM (Dynamics) all while having the lowest price point. As the Director of HR, I am able to act as system admin with zero technical background, which is also greatly appreciated.

Nachteile:

Reporting analytics are limited. Requires integration with third-party product to get the analytics we prefer. That being said, we dive more into our call details as we are a call center and execute performance metrics at the agent-level based on said data.

Natalie G.
Director of Marketing in Kanada
Philanthropie
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Shoretel truly makes the communication process easier

3,5 vor 7 Jahren

Vorteile:

I rarely actually use my voicemail, but I understand that it's a necessary part of doing business with some. I appreciate that when I'm on the go, Shoretel's transcription allows me to still read voicemails, and the IM function is so necessary for intra-office communication. I love that I can access my voicemails via email and I never have to call in!

Nachteile:

I think Shoretel could benefit from a few more user-friendly benefits like recording of chats. Once the window closes, it's gone. However, at its core, what it does best is the availability of voicemail across other platforms. That happens very well. Also, I think that the interface that allows you to switch between the functions (calls, IMs, etc.) could be a little better organized. I've had complaints from colleagues that have been unable to figure out how to add contacts. When they try to set it up, they end up accidentally calling people.

Verifizierter Rezensent
IT Admin in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great product but back end a bit combersome

4 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall it works well for what we need it for.

Vorteile:

Real time reporting of inbound/outbound calls. Being able to customize inbound calling and pull daily reports on several metrics with the calling.

Nachteile:

Backend setup and customization is a bit more cumbersome that other software used in the past.

William R.
William R.
Application Support Analyst: Tier II in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Shoretel Communicator: Making Communication Easy

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Shoretel has really helped to streamline and make our communication efforts more effective. I rarely type in anyone's phone number; I simply look them up in the system or reference my saved contacts.

Vorteile:

I like the line redirection feature the most. You can configure and redirect your line to your mobile phone with one click, which is great and convenient for remote or offsite days. I also like the messaging feature because not everyone in my company uses Skype, but most everyone uses Shoretel. Shoretel also replaced all of our physical phone directory sheets, which is a nice step into the 21st century.

Nachteile:

The call history feature doesn't always update in real time. I've seen instances of a missed call not showing up immediately in my call history, making it impossible to promptly return the missed call.