Coconut Software

Wer verwendet Coconut Software?

Coconut Software bietet maßgeschneiderte Lösungen für Unternehmen mit komplexen Anforderungen für das Kundenengagement, einschließlich Einzelhandel, Finanz- und Bildungswesen, Regierung und anderen Branchen.

Was ist Coconut Software?

Die Plattform für Customer-Engagement-Management von Coconut unterstützt Unternehmen dabei, die Mitarbeitereffizienz zu steigern, das Wachstum voranzutreiben und jeden Engagementwert zu steigern. Durch eine nahtlose Omnichannel-Erfahrung und mühelose Datenerfassung kannst du die Erwartungen der Kunden erfüllen und bedeutungsvolle Beziehungen aufbauen.

Coconut Software – Details

Coconut Software

https://coconutcalendar.com

Gegründet 2007

Coconut Software – Preisübersicht

Coconut Software bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Coconut Software – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Dokumentation

Coconut Software Funktionen

  • Analytik
  • Compliance Management
  • Kanalmanagement
  • Kundenbindung
  • Leistungsmanagement
  • Risikomanagement
  • Spartenoptimierung

Siehe die vollständige Finanzdienstleister Software Liste

  • Abwanderungsraten-Management
  • Analytik
  • Community-Management
  • Feedback-Sammlung
  • Gamification
  • Inhalt-Syndizierung
  • Kommunikationsmanagement
  • Live-Chat
  • Video-Inhalte

Siehe die vollständige Kundenengagement Software Liste

  • Automatisierte Terminplanung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kundendatenbank
  • Mehrere Standorte
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Buchung
  • Online-Zahlungen
  • Termin-Erinnerungen
  • Wiederkehrende Termine
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Terminplanungssoftware Liste

Coconut Software Alternativen

Mehr Alternativen zu Coconut Software

Coconut Software – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,5

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Jeff H.
Chief Operating Officer
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020

"Excellent"

Kommentare: Coconut will form a part of our member journey going forward.

Vorteile: Look and presentation.
Standardization of how we interact with our membership
Online booking options for our membership
Ease of implementation and working with the Coconut team

Nachteile: The only thing that comes to mind was that it took some time to get integrated with our banking system provider.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020
Kelly A.
Unit Therapist
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.12.2018

"The scheduling tool that we we were looking for!"

Kommentare: It's been a wonderful experience so far as Coconut Software have been responsive to our team! We have some product features that could be of benefit to our team and some software improvements that could improve our overall experience.

Vorteile: Our needs are being met with the tool and we're very pleased with this. Our staff members have provided positive feedback and we're looking forward to adding more staff to the software! We also have a few product requests that we have shared with the customer success team and they have been there to listen and share some of the product road map with us at the same time.

Nachteile: Sometimes when there are updates being pushed, it can cause a temporary glitch however, the support team is always there to help. Regarding the product requests, we feel that these could benefit our team going forward.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 12.12.2018
Jennifer C.
owner
Verbraucherdienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.7.2017

"Not 100% reliable"

Vorteile: I like the layout of the schedule, ease of use for both us and clients, fair value, holding credit cards for appointments

Nachteile: Sometimes clients don't get their reminder, sometimes the credit card can't be charged for a no-show with Stripe, the program doesn't work with Safari browser/clients complain they can't book online, you only get 1 reminder sent out, now I get an error message when booking if the program is on too long, clients complain they have to keep putting in their cc# for every service they book

Antwort des Softwareanbieters

von Coconut Calendar an 10.7.2017

Hi Jennifer,
Thanks for taking the time to leave a review, we appreciate the feedback, as we are always working to improve the tool.

We are happy to hear you like the layout and ease of use, but are sorry to hear about your unfortunate experience with some of the features. I can acknowledge we are currently working on some of the issues you mentioned. Additionally, we will be launching the ability to send out multiple reminders shortly, so please keep an eye out for that.

If you would like to discuss further, please give us a call at 1-888-257-1309.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.7.2017
Russell L.
Elevator Manager
Lebensmittelproduktion, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020

"Able to fit my needs even though its was designed for something else"

Kommentare: Happy that they are a local Saskatoon company that makes a quality package and they answer my questions quickly.

Vorteile: That it was intuitive to use and mobile and PC friendly.

Nachteile: It's a bit harder to move multiple appointments around some blocked out times, but I also know its because I'm trying to book 20 appointments for the same customer and its not the intended use. But it's easy to adjust if there are some overlaps.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 29.1.2020
Hannah P.
Service Manager
Rundfunk, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.12.2018

"Booking appointments made easy!"

Kommentare: The customer success and customer support teams have been very helpful with answering any questions that we had about the software itself!

Vorteile: The software itself really helps our organization track & schedule walk in appointments, book appointments over the phone within a couple of minutes, and easily remind our customers of an upcoming appointment.

Nachteile: The schedule view can become a little cluttered with all of the appointments going on with our various technicians. We wish that there was some additional customizability when viewing the staff schedules to reduce any overlap or confusion for employees.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.12.2018