Panacea

Panacea

von Panacea Software

Wer verwendet Panacea?

Organisationen des öffentlichen Sektors (Räte, NHS-Trusts und mehr) und des privaten Sektors.

Was ist Panacea?

Eine preisgekrönte Online-Projektmanagement-Anwendung mit einem einzigen Ziel: die Kosten für Marketing, Design und Druckaktivitäten zu reduzieren. Umfassende Software-Suite zur Verwaltung von Workflow, Beschaffung, Digital Asset Management, Purchase to Pay und vieles mehr.

Panacea – Details

Panacea Software

https://panacea-software.com

Gegründet 2004

Panacea – Preisübersicht

Panacea ist verfügbar ab 7.000,00 $/einmalig. Panacea bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Panacea findest du unten.

Startpreis

7.000,00 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Panacea Funktionen

Digital Asset Management Software
Anlagenbeteiligung
Berichterstattung / Analyse
Bibliothek von Vermögenswerten
Dateikonvertierung
Kategorisierung von Vermögenswerten
Kundenspezifisches Branding
Metadata-Management
Mobile App
Suchen / filtern
Versionskontrolle
Workflow-Management

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Anlagegegenstand-Management
Ausgabenmanagement
Bedarfsmanagement
Beschaffungsmanagement
Bestell-Management
Inventarverwaltung
Katalogmanagement
Lieferanten-Management
Rechnungsverarbeitung
Vertragsmanagement
Wareneingangs- / Einlagerungsverwaltung
Agile Methodiken
Anpassbare Vorlagen
Budgetmanagement
Gantt-Diagramme
Ideenmanagement
Kanban-Tafel
Kundenportal
Meilensteinverfolgung
Portfoliomanagement
Ressourcenmanagement
Traditionelle Methodiken
Verfolgung der Kosten bis zur Fertigstellung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zeit & Kosten Verfolgung

Panacea – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 12 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
John H.
Marketing Communications Manager
Staatsverwaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2017

"Excellent software that has saved us an average of 44.7% on the print prices we paid previously"

Vorteile: This software provides end-to-end management of marketing projects that involve any element of print and design. This includes all of the usual things you would expect, e.g. unique job numbers, client details, job specifications, scheduling, task management, etc. But what makes this software particularly useful and stand out from the rest are the instant "calculators" that enable to pull off prices on demand from any of your suppliers for virtually any given specification. Here's how it works in summary: Suppliers complete a range of complex price matrices upfront. This enables you to "call off" from their price lists from a calculator of your choosing. This effectively reduced our quotation timeframe for fetching a quotation from hours to seconds.

Nachteile: The User Interface could look prettier, but it more than does the job. In our experience, if you have staff that are not system-savvy or lack project management experience, they will require quite a lot of training to get to grips with the system, but this is because the system is very capable and can manage a vast majority of your marketing project management requirements.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2017
Jackie M.
Creative Services Buyer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2017

"Best software of its kind I've used. Fantastic support team. Makes job so much easier!"

Vorteile: The online help pages are very comprehensive. Easy to use, reasonably intuitive. Reporting is very comprehensive - it's unusual for us to require a report that doesn't already exist.

Nachteile: 1. Lack of inbound email functionality, especially when trying to pick up on a colleague's jobs. You can see the question posed but not necessarily the answer.
2. Lack of notification when suppliers interact - user has to check to see if proofs uploaded or provisional enquiries have been accepted.
3. Lack of dynamic scheduling when using pre-set schedule templates - if a date in the schedule is changed the remaining schedule has to be altered manually.
4. Now we've integrated Panacea with our finance systems some additional reporting requirements are coming to light, such as the ability to export all budget codes along with the sections authorised to use each one.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.5.2017
Vince H.
Print Prducution
Druck, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017

"Great bit of software speeds up the whole process"

Kommentare: Quick

Vorteile: instant prices from framework printers, saves money and time, also all associated documents housed under 1 Job number.

Nachteile: The process of producing purchase orders, has somewhat changed and can be confusing to rectify, mini quotes to purchase order does not go. It the only issue I have with the software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 23.5.2017
Peter K.
Print Manager
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2015

"overall a good product could improve the reports it produces "

Kommentare: a very good product for keeping a control of the finances
but can be frustrating when trying to get the best out of the reporting side of the software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2015
Nick P.
Design & Print Buyer
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2015

"Print procurement "

Kommentare: It's simple! Luton Borough Council needed to have a system that could be implemented within 1 month. Done. It needed to be easy to use as training would be, on the job training. Done. Three people run all Design and Print services via Panacea so it needed to be efficient. Done. Project management, estimating, billing and reporting had to be managed in a timely manor from client, PR department, design, print and delivery. Done. Savings were made by simply using the print matrix supplied to all of our printers who populated it with their prices enabling us to save on time enquiring quotes, as Panacea made this instant. All standard design Letterheads, Business cards etc were template enabling anyone with a user name and pass word to order direct. Panacea has passed all expectations as a Print Management portal and we are now looking into how to use this tailored to each department as a buying portal for other products. It's flexibility is astounding, the possibility's endless, the result, making the tax payers money go further by being proficient in buying goods and services. This achievement would not have been possible without the professional guidance and continued support from the Panacea Team! keep up the good work.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.6.2015