Upserve POS

Upserve POS

von Upserve

Wer nutzt diese Software?

Restaurants, Bars, Nachtclubs und Cafés aller Größen nutzen Breadcrumb POS, um ihren Gästen außergewöhnliche Gastfreundschaft zu bieten.

Durchschnittliche Bewertung

251 Bewertungen
  • Gesamt 4.4/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.3/5

Produktinformationen

  • Startpreis 59,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Upserve
  • https://upserve.com/
  • Gegründet 2011

Über Upserve POS

Upserve POS ist ein branchenführendes POS-System, das Tausende von Restaurants für außergewöhnliche Gastfreundschaft nutzen. Upserve wurde speziell von Restaurantfachleuten entworfen und vereint eine einfach zu bedienende Nutzeroberfläche mit leistungsstarken POS-Funktionen zur Modernisierung und Optimierung deines Restaurantbetriebs. In Kombination mit Upserves HQ und Upserve Payments bietet Upserve POS die fortschrittlichste POS- und Restaurant-Management-Lösung der Branche, die speziell für die Verbesserung der Gasterfahrung entwickelt wurde.

Upserve POS Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Bestandskontrolle
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Kassenlade-Management
  • Kontrollen aufteilen
  • Mitarbeitermanagement
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Geschenkkarten-Management
  • Getrennte Kontrollen
  • Inventarverwaltung
  • Kontrollen aufteilen
  • Liefermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Bestellung
  • Tabellenverwaltung
  • Treueprogramm
  • Trinkgeld-Management
  • Bar-POS
  • Barcode-Scanning
  • Benutzerzugriff-Genehmigungen
  • Elektronischer Handel
  • Geschenkkarten-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundentreueprogramm-Unterstützung
  • Preismanagement
  • Provisionsmanagement
  • Rabattmanagement
  • Restaurant-POS
  • Rückgaben nachverfolgen
  • Verkäufe nachverfolgen

Die hilfreichsten Reviews für Upserve POS

Upserve is Second to None

Bewertet am 20.8.2019
Kolby G.
General Manager
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: From back office functionality to ease of training to customer service my experience with Upserve is rivaled by no other POS system.

Vorteile: The fact that a new-hire can be fully versed in the software within 2 training shifts is impeccable.

Nachteile: I do no like that the table view shows all open tables and not tables assigned only to the person logged in.

Frustration Growing

Bewertet am 19.9.2019
David K.
VP Operations
Restaurants, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We loved Breadcrumb once upon a time, and we have done a lot to bring others to Upserve. Now, we are exploring other options to replace Upserve. In fact we are testing one now at our largest location in the country. We have realized Upserve has grown too big. Nobody inside the organization cares that there's a huge security glitch in their coding that has cost us money. And despite promise after promise to fix it, we are now 10 months later with no resolution. It's evident Upserve has other priorities, and we are not one of them.

Vorteile: Ease of use. Simplicity. And in the beginning, responsiveness of Breadcrumb to improving the product.

Nachteile: Today, lack of responsiveness. There are bugs, glitches and programming errors that are repeatedly dismissed and pushed aside. It seems that internal priorities seemed to have shifted toward investor demands. Upserve's guests are not as important as they once were.

Restaurant Usage for UpservePOS

Bewertet am 13.2.2020
Tara D.
Owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I love all of the reporting that UpservePOS has available to me. It makes staying on top of my business a breeze.

Vorteile: It is easy to use, easy to train new employees and makes service easy. Customer service is always available and is really helpful!

Nachteile: There are still a few features that UpservePOS doesn't have that would help my business.

Restaurant Must-Have

Bewertet am 22.10.2019
Verifizierter Rezensent
Director of Operations
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great! Sales was honest and straight forward. Implementation was fairly easy. Support is always available via chat or phone. It has great analytics that are imperative to restaurant success.

Vorteile: Ease of use - even without training, anyone can figure out their way around the POS. It's very intuitive. No back office computer! This is HUGE. Everything is cloud-based, so you can edit menu items on the fly from your phone, laptop, or ipad while you're not on site. Reporting is easily accessible. System is clean, sleek, and blends in easily with its surroundings. The fact that it is app-based is key to the overall savings you see - you never have to worry about paying to update your system like you do with Micros, Aloha, etc.

Nachteile: Offline Mode (though I haven't found a POS with a better solution). The limitations on customization of comping/voiding abilities. There isn't a way to schedule happy hour/food discounts without having to create duplicate items with different pricing and placing that menu on a timed schedule - however, these items are always searchable no matter day or time. There is no visibility into user changes of things like timesheets - i.e. a manager could change their own timecard, and there would be no way to prove/cross check. There's no accountability with timecard fraud possibilities.

Fine. When it works...

Bewertet am 16.5.2019
Robert C.
Owner
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: They are a necessary evil.

Vorteile: Easy to use. Nothing too fancy but we don't need it to be fancy. We just need it to work

Nachteile: Every time there is a malfunction, it's never minor - it's a trainwreck. And then having to deal with customer service. Multiple times witb multiple people. And they never make it up to you - no credit for the inconvenience, nothing. No effort at reaching out to make things right. I Hate having to deal with it when the POS goes down. I always know it will be fucked up and I will lose money out of it and Upserve wont make it 100% right or whole.

Antwort des Softwareanbieters

von Upserve an 28.5.2019

Hi there Robert - thank you for your review. We're sorry to hear that your experience thus far hasn't been great. I took a look at your support tickets and it looks like our Support team has been able to troubleshoot and resolve your issues on the first call. If there's anything else we can help out with or how we can make resolutions quicker for you, please don't hesitate to reach out. Thanks.

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