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Was ist TouchBistro?

TouchBistro ist eine iPad-POS- und integrierte Zahlungslösung von Gastronom*innen für Gastronom*innen. TouchBistro wird von über 23.000 Restaurants in mehr als 100 Ländern weltweit eingesetzt und wurde von Business News Daily vier Jahre in Folge als bester POS für Restaurants ausgezeichnet. Restaurants kaufen TouchBistro, weil sie einen POS suchen, der dazu beitragen kann, den Umsatz zu steigern, den Kundenservice zu verbessern und Geschäftsentscheidungen zu stützen. TouchBistro verfügt über einen kompetenten 24/7-Support.

Wer verwendet TouchBistro?

TouchBistro POS ist perfekt für alle Full-Service- oder Quick-Service-Unternehmen, die ihre Kosten senken, die Effizienz steigern und die Kundenerfahrung verbessern möchten.

TouchBistro Software - 1
TouchBistro Software - 2
TouchBistro Software - 3
TouchBistro Software - 4
TouchBistro Software - 5

Du bist nicht sicher, ob TouchBistro das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

TouchBistro

TouchBistro

3,9 (396)
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
18
4,1 (396)
3,5 (396)
3,5 (396)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
62
42
4,4 (204)
4,2 (204)
4,3 (204)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu TouchBistro

Lightspeed Restaurant
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
SpotOn
Am besten bewertete Funktionen
Auftragserfassung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Rezku POS
Am besten bewertete Funktionen
Kreditkartenbearbeitung
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Clover
Am besten bewertete Funktionen
Datensicherheit
Verkaufspunkt POS
Zahlungsabwicklung
Lavu POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Restaurant Manager by Action Systems
Am besten bewertete Funktionen
Küchen-/Menü-Management
Mitarbeitermanagement
Verkaufspunkt POS
Silverware Avrio
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Verkaufspunkt POS
Shiftbase
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Timesheet Management
MicroSale
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Tabellenverwaltung

Bewertungen über TouchBistro

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
3,5
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
42%
4
31%
3
10%
2
4%
1
13%
paul
paul
USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

For iPad soulution for busy restaurants, this is your answer!

5,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I have a higher volume seafood restaurant in Key West Fl called The Stoned Crab. We wanted a system where wait staff could service multiple tables while taking orders with out having to go to a main terminal. After trying another system and seeing others that relied upon cloud support and internet we were left with a crashed system and back to basics. A good resturantuer recommended Touch Bistro, I can tell you things are now amazing, the systems works incredible off its own network(yes you loose internet and never skip a beat) it's fast, reliable and the customer support and tech can't be beat. I really lost faith in entering the market with iPads after a big faluire, but Touch Bistro made me a believer and goes out of there way to find new ways to give us data and programs that we want. To sum it up, if you want to increase service, business, effiency and have happy staff.....You just found the right system, take it from me who found then latter than sooner, you won't regret.
Paul Menta

Vorteile:

Customer support, fast system, no internet needed to run, menu photos and special items to show to customers at table, data to watch your bottom line and a ton more.

Nachteile:

No chip card swipe yet, I would say more program features, but when I asked for more they made more. I am having trouble with this part as the programming can be a bit tech, but they help you and then your good.

BRENT
Operations Manager in Kanada
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Slick, powerful & user-friendly in a small package

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: This is our day-to-day workhorse software to run our retail store and bottle shop at our brewery. Could not live without it. Internet outages make everyone panic now!

Vorteile:

The software is incredibly intuitive and has an extremely high level of functionality within its simple user interface.

Nachteile:

The one issue we have is the inflexible partnership TouchBistro has with Apple. Thousands of dollars of hardware must be purchased to run TouchBistro, and there is almost no flexibility in what you are allowed to by to run it.

Daniel
Operator in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Worst Company!

1,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

I have nothing positive to say, their product is substandard, but their customer service is the absolute worst I have ever experienced!

Nachteile:

shady business practices from the start! Aggressive sales pitch, we brought in the system on a trial basis, told we could cancel at any time. Wanted to test it out first with our staff, do some training, see if it was right for us; wouldn't let us do anything without being fully on board. Tried the system for a bit, quite underwhelming, decided to go back to our former POS, asked to cancel. Was told that someone would be in touch with me, and then they have ignored all attempts to communicate, and have billed me for 2 months after the cancellation! I am currently waiting on my Credit Card company fraud department to hopefully resolve it, or I will have to cancel that card so that these scammers can not continue to steal from me!!!

Antwort von TouchBistro

vor 3 Wochen

Hi Daniel, we are very sorry to hear about your negative experience with TouchBistro. Our goal is to provide excellent products and customer service. Please contact us directly at reviews@touchbistro.com so we can address your concerns. We appreciate your feedback and are committed to making this right.

Emily
Director of Operations in USA
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TouchBistro for Resorts

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall - we've found TouchBistro to be the most robust, yet easy to use program on the market. While other POS might be simpler, TB fulfills more functions than most, while still be easy to navigate.

Vorteile:

We love TouchBistro to manage room charges and the mass amount of listed items that we sell from our fine dining restaurant to our gift shop.

Nachteile:

One of the biggest challenges we've found with TouchBistro is the technology issues whenever updates are needed. It's often something that can't be fixed in house and that's down time we can't afford to lose.

Antwort von TouchBistro

vor 10 Monaten

Hi Emily, thank you for the kind words! We're glad to see that TouchBistro has had a positive impact at your venue. -Carly

Christi
General Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Overall great experience!

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Very happy with everything except the card readers.

Vorteile:

My employees transitioned over to TouchBistro really well. It's really easy to use.

Nachteile:

We have "portable" card readers. They're not very "portable". Very glitchy.

Antwort von TouchBistro

vor 10 Monaten

Hi Christi, thank you for the kind words! I'm so glad to hear that TouchBistro has had a positive impact on your venue and staff. -Carly