Action Card

Action Card

von Action Card

Wer verwendet Action Card?

Restaurants und Gastronomien, Lebensmittelgeschäfte, Einzelhandel, Multi-Unit-Serviceorganisationen, Ausrüstungslieferanten

Was ist Action Card?

Vereinfachung der Außendiensteinsätze
Die mobile Betriebsmanagement-Software Action Card vereinfacht und optimiert die Abläufe auf Betriebsebene. Die Bereitstellung von Action Card für Managementteams schafft Konsistenz und dient der Erfüllung von Qualitätsstandards sowie Markenanforderungen durch sichtbare und zugängliche Standortinspektionen. Die Lösung bietet dir Unabhängigkeit von Papier, Folien oder falsch berechneten Tabellenkalkulationen und mehr Effizienz und Verantwortlichkeit für deine Geschäftsprozesse.

Action Card – Details

Action Card

http://www.actioncardapp.com

Gegründet 2013

Action Card – Kostenübersicht

Action Card bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Action Card ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

99,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Action Card Funktionen

Datenerfassungssoftware
Abkürzungserkennung
Datenabruf
Datenduplizierung
Dateneingaben-Verifikation
Datenerfassung und Übertragung
Erkennung falsch eingegebener Variation
Erkennung phonetischer Varianten
Scanfunktion
Archivierung & Aufbewahrung
Drag-and-Drop
Formularerstellung und -design
Kollaboration
Prozess-/Workflow-Automatisierung
Versionskontrolle
Volltextsuche
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Barcode-Scanning
Berichtsvorlagen
Code-Durchführung
Kundendatenbank
Scanfunktion
Subunternehmen-Management
Terminverwaltung
Tracking fehlgeschlagener Inspektionen
Versandmanagement
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Bestell-Management
CRM
E-Mail Marketing
Elektronischer Handel
Mehrere Standorte
Mitarbeitermanagement
Provisionsmanagement
Retourenmanagement
Treueprogramm
Versand
Waren-Management
Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
Datenanalyse-Werkzeuge
E-Mail Marketing
Fragen-Verzweigung
Fragenkatalog
Mobile Umfrage
Offline-Antwort-Sammlung
Unterstützt Audio / Bilder / Video
Verzweigungslogik
Website-Intercept-Umfragen

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Action Card – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 11 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,5/5
Benutzerfreundlichkeit
3,9/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Mustafa M.
Sales Representative
Rundfunk, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2018

"Saves time "

Vorteile: Saves time
Very easy to get help since they are always online . Can view it on the go

Nachteile: It's hard to give a negitive feedback , maybe make it more mobile friendly and more updates . Needs a better way to swicth locations

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.12.2018
Missy J.
Operations Assistant
Rundfunk, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2016

"Cellular Plus Action Card Review"

Kommentare: We have had a few weird things happen since the 3.0 upgrade that Charles has been great at assisting with. Some of the features seem like they could be a little better, seeing things all in one screen and just scrolling over without having to dump the data to excel, for example. Having action items for reviews and individual action items (messages w/ action items) all filter into the same pending/awaiting approval/etc. in action center would also be helpful. Right now it seems like if I do a review and assign 2 items in it and they complete it, it doesn't show in my awaiting approval in action center since it was in a review and not an individual item. One other thing we would like to see is giving certain users (our corporate employees for example) access to all locations but no visibility on certain reviews, so that things that don't pertain to them don't need to be filtered out. Our maintenance department is an example, they don't need to see the operations or sales reviews but only the maintenance reviews.

Vorteile: The idea behind having all tasks managed in one place. That it's not directly tied to email so if a store manager quits the items needed completed are still in there for the location. That multiple people have access to the location and can see what needs to be done, follow through, etc.

Nachteile: Some functionality. The main page is confusing for how things are grouped together in each section. When running reports you can't see the data unless you dump it to excel, it would be nice to be able to manipulate it and know what it says before dumping to excel and having to save the file because if it isn't just the way you want you have to do it all over again.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2016
Blair H.
Employee Development Manager
Rundfunk, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.10.2016

"App Improvement/Desktop Hindered "

Kommentare: The customer support for this product is amazing! Charles is always available and able to help any time I have a question or an obstacle. With the new version, the application is much more user friendly. My managers take advantage of it more often because of the ease of use. This is a great way for us to view in store coachings and new hire training progress without having to travel to all of the locations and view hard copies. The new version is more confusing on the desktop. The full site is hard to navigate with large amounts of spacing when editing reviews. The trash button is unclear when you want to eliminate questions and I have eliminated whole categories instead. Overall, a good product.

Vorteile: The ability to have a whole view of in-location improvements without having to travel to each location and view hard copies.

Nachteile: The desktop navigation on editing or submitting reviews.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.10.2016
Mark W.
Director of Recruiting and Compliance
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2016

"APEX review of Action Card"

Kommentare: Support is great! Never have trouble getting in touch with someone if you have a question or issue. Program works very well after it's set up the way you want. Takes some understanding of what your trying to get from your setup......information, reporting, usage......but works well once it's in place.

Vorteile: We can hold our teams accountable for completing the Coaching Documents we are looking for on a weekly basis.

Nachteile: Not the most user friendly program. I can usually figure out what I need to do.......but it may take me a few minutes or tries to get there. When we updated to Action Card 3.0 we had locations that, of course, didn't read their emails about updating to 3.0 and continued to do coaching in Action Card 2.0 for a week or two. When you update to a new version, I'd prefer to have the old version quit working and force my team to go to the newer version to put us all on the same page at the same time.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.10.2016
Verifizierter Rezensent
Operations
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2018

"The program does pretty much everything we need and they are always asking for how they can improve"

Kommentare: It keeps our auditing organized, digital, all in one place for easy follow up and management for the three of us on the Ops team that conduct audits.

Vorteile: For auditing this program is excellent. We can build a custom audit form to submit for each of our locations every quarter. We also built a "mock audit" for our managers to do one on their own. Then we have built other checklist like forms that the territory and district managers submit on their stores so they can keep track of everything in one place.

Nachteile: The reporting area is difficult to work with because in order to see the data you have to export it to excel (the report truncates the data so it isn't readable on the screen). Building custom reports can be a little confusing and sometimes we can't get it to do what we want but the support team is always able to help and listen to our needs. We have seen they have added features and reports based on our requests/needs.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2018