Was ist Recruitee?
Recruitee ist ein integriertes, cloudbasiertes Bewerbermanagementsystem, welches HR-Teams jeder Größe bei der Organisation und Skalierung ihres Recruitingprozesses unterstützt. Recruitee bietet Business Branding, Job-Multi-Posting, Kandidaten-Sourcing, Bewerber-Tracking, Analysen uvm. – alles auf einer einfach zu bedienenden Plattform. Recruitee wurde entwickelt, um Ihnen zu helfen, Ihre Personalbeschaffung zu starten, Ihre Prozesse zu skalieren und Ihr Rekrutierungsteam zu unterstützen.
Wer verwendet Recruitee?
Recruitee wird von Unternehmen aller Größenordnungen genutzt, darunter idealo, Die Autobahn, Wüsthof, Breitling, Trusted Shops und Karl Lagerfeld.
Wo kann Recruitee bereitgestellt werden?
Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
Über den Anbieter
- Recruitee
- Ansässig in Amsterdam, Niederlande
- 2015 gegründet
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Argentinien, Australien, Belgien, Bosnien und Herzegowina, Brasilien und 46 weitere
Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch
Recruitee Kosten
Startpreis:
- Ja, kostenloser Test verfügbar
- Ja, Gratisversion verfügbar
Recruitee bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Recruitee ist ab 99,00 €/Monat verfügbar.
Preismodelle Kostenlose TestversionÜber den Anbieter
- Recruitee
- Ansässig in Amsterdam, Niederlande
- 2015 gegründet
- Telefon-Support
- 24/7 Live-Support
- Chat
Erhältlich in diesen Ländern
Argentinien, Australien, Belgien, Bosnien und Herzegowina, Brasilien und 46 weitere
Sprachen
Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch
Recruitee – Videos und Bilder











Recruitee Funktionen
Bewertungen über Recruitee
Patrick
Sehr enttäuscht
Kommentare: Nicht brauchbar da Email nicht funktionieren und nicht korrekt angezeigt werden
Vorteile:
schnelle Reaktionszeit des support......
Nachteile:
Support konnte IT Problem nicht lösen. Habem 25 Bewerbungsdossierrs verloren. Waren auch nicht bemüht das Problem zu lösen
Antwort von Recruitee
vor 2 Jahren
Lieber Patrick, wir bedauern zu horen, dass Sie mit der Nutzung von Recruitee nicht zufrieden waren. Es tut uns leid, von den Problemen zu horen, auf die Sie bei der Nutzung von Recruitee gesto?en sind, und von der Tatsache, dass Sie mit dem Support-Team nicht zufrieden waren. Wir schatzen Ihr Feedback, da es uns hilft, unsere Kundenerfahrung zu verbessern. Wir mochten erwahnen, dass unser technisches Support-Team eine Untersuchung des Problems durchgefuhrt hat, auf das Sie gesto?en sind. Wir entschuldigen uns, falls dies nicht rechtzeitig mitgeteilt wurde. Wir danken Ihnen, dass Sie unser Tool ausprobiert und dieses wertvolle Feedback mit uns geteilt haben. Mit freundlichen Gru?en, Das Recruitee Team

Aislinn
Entreflow Consulting Group's use of Recruitee
Kommentare: It's helped us the most because we do our recruitment on a regular basis. So rather than having all the applications go to your inbox, clogging up your email, and potentially losing really awesome candidates falling through the cracks of all your email mess, it sends all of the applications to one cool app and through the app you're able to manage the applicants based on the pipeline stage that they're in, and the actions need to happen with them.
Vorteile:
The spotlighted feature for this app is really that it's super easy to track your applicants. It makes it really easy to see where everyone's at in their state different stages, you can add comments, you can rate them, you can pass them over to someone else on your team to review, and a lot of other functionality and workflow love in there. Some more of the top features; you can do a job board posting through the app itself. So once you get your job ad in there you can basically have it sent to, at the moment for Canadians at Glass Door and Indeed, hopefully some more Canadian job boards in the future. There's a career site that comes along with it too. So basically it helps you to build out a careers page that's on brand with the rest of your website, so people can go and see your careers page all your jobs posted there really easily and apply for those. There's the candidate pipeline, so being able to see visually where the candidates are in the pipeline so if you're out the need to do a phone screen, or in-person interview, or second interview, what have you. Really easy to see where you're at. Also, we use this app with our clients that we do recruitment for and it makes it really easy for us to collaborate. So, they're able to gain access to see where the applicants that we're recruiting are in the pipeline and be able to comment on some of the applicants we have in there.
Nachteile:
At the moment you can send a calendar invite to a candidate through the app which is pretty cool but it'd be great to be able to send them a link for them to book time based on your calendar. So almost like a Calendly plugin or something like that. This way, if you're having trouble getting in touch with somebody you can just send them a link and then they can book the time based on when they're available. That would speed things up a little bit. We'd love to see a Craigslist integration as well, at the moment you have to go out to Craigslist post the job. From there the resumes and everything will come into Recruitee, but having to go out into Craigslist to post is a little bit of a nuisance.
Antwort von Recruitee
vor 3 Jahren
Hi Aislinn, Thank you for your review, it's great to see some love from Canada! We are happy that you appreciate the collaborative aspect of Recruitee as this what we are all about. Following your comment, Craigslist.org is now available for you to post your job on, should you come across other job boards that you would like to have integrated, let us know or post directly on our Roadmap! Pro tip: our recent Scheduler feature allows candidates to book an appointment themselves based on your availability, check it out on our Help Center or contact us and we will help you out. Best regards, Customer Success Team
Paul
fit perfectly to our needs
Kommentare: I am as happy as can be with this product - I have implemented it in 2 different companies and will probably do the same in the future - everybody was always excited when I pitched Recruitee to them, and even more so when they started using it.
Vorteile:
Ease of use - has all that I need, lacks what I do not and would make the use heavier.
Nachteile:
maybe the search function could work a bit better, but there is nothing really that I do not like.
In Betracht gezogene Alternativen: CATS
Warum Recruitee gewählt wurde: because I knew about recruitee and how it offers everything that I need and not so many features that for me are useless and just make work more difficult.
Zuvor genutzte Software: JazzHR
Gründe für den Wechsel zu Recruitee: This was the first ats I replaced with recruitee - main reason here was cost-related and some features that I was missing.
Kytheranialynn
Amazing Recruitment Platform
Kommentare: Recruitee is such a fantastic platform because they are constantly improving and seeking customer feedback, allowing us to get the maximum benefit.
Vorteile:
I love Recruitee so much that we opted not to use our HR platform's hiring function. We have hired some of our top performers through Recruitee. I am excited to review the new updates and begin hiring again. Finally, they have one of the best customer service departments, chats, and feedback functions I have ever seen. I have higher standards for customer service in any platform moving forward because of them.
Nachteile:
Little bugs here and there. They resolve issues reasonably, quickly, and effectively. Any cons are mainly related to functions that are already in progress to be improved. Overall they are doing an outstanding job.
Mehdi
Très mauvaise expérience
Kommentare:
Nous avons décidé de migrer sur un autre logiciel.
Il est très difficile voire impossible de récupérer l'ensemble des données : les commentaires par exemple ne sont pas récupérables
Vorteile:
- Design agréable - Fonctionnalité de scrapping des CV
Nachteile:
- Coût qui explose rapidement : Les abonnements annuels sont programmés pour faire considérablement augmenter les coûts/ Chaque augmentation du nombre d'annonce augmente le montant du réengagement annuel, même si on a un besoin provisoire. Il faut savoir que la résiliation doit être faire 1 mois avant le terme. Tout est fait pour que les coûts soient exponentiels. La facture peut grimper à des dizaines de milliers d'euros très rapidement. - API très limitée - Moteur de recherche interne très mauvais - très complique de récupérer ses données. Certaines telles que les commentaires ne sont jamais récupérables. On est un peu piégés dans Recruitee quand on y est. - Support uniquement par mail, qui ne comprend pas les demandes et se révèle très peu réactif (1 réponse toutes les 24 à 48h) - Des problèmes ergonomiques qui rendent l'utilisation complexe voire impossible quand on fonctionne avec plusieurs entités locales.