Wer nutzt diese Software?

Unternehmen jeder Art und Größe werden unterstützt. Ausgaben sind eine allgemeine Anforderung.

Durchschnittliche Bewertung

63 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 5,00 $/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • webexpenses
  • http://www.webexpenses.com
  • Gegründet 2000

Über webexpenses

Die Grundlage für den Erfolg von webexpenses war schon immer die leistungsstarke und robuste Softwarelösung. Im Mittelpunkt des Unternehmens steht jedoch die Verpflichtung, die Erwartungen zu übertreffen, um die Anforderungen der Kunden zu erfüllen. Durch die Bereitstellung von Tools zur Kontrolle der Ausgaben in Organisationen erhöhen webexpenses-Kunden die Effizienz und stabilisieren T&E-Ausgaben und Senkung der Betriebskosten; eine schnelle Rendite für ihre Investition.

webexpenses Funktionen

  • Belegmanagement
  • Erstattungs-Management
  • Kaufbeleg hochladen
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Mehrere Währungen
  • Rechnungsmanagement
  • Workflow-Management
  • Zeitverfolgung
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Alternative Produkte

Die hilfreichsten Reviews für webexpenses

Very user friendly

Bewertet am 12.6.2019
Debbie P.
Accounts Payable Manager
Verlagswesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It has made our whole process much more efficient, we have eliminated paper, staff are submitting claims quicker and the Accounts payable team save time in not having to manually process the claims.

Vorteile: It is very easy to use for both our claimants and our administrators and has saved us a lot of time now we don't have piles of paper! Our users particularly like the option of using the mobile app when travelling so they can build their claims on the go.
I must mention the Customer Support team who are always extremely helpful and efficient.

Nachteile: Any minor irritations from our users such as receipts not uploading in order and being able to forward an email as a receipt have all been rectified in software updates so there aren't really any cons for us.

Always very user friendly and easy to use.

Bewertet am 27.3.2018
Sandra G.
Travel and Expenses Supervisor
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Personnaly I find that it has made the process of Expense claims for us in Finance more fliud and compliant, we all find the reporting sections very usueful. The actual processing of claims is now much quicker and we feel very much more consitant and reliable.
The support we get if we do get any issues is second to none, thank you

Nachteile: We dont really see any cons as it has helped and improved our Expenses Process greatly , before Web Expenses we had a manuel process which was open to error and lots of duplication.

Antwort des Softwareanbieters

von webexpenses an 13.12.2018

Hi Sandra,

Thank you for your review. We're happy to hear you've had such a good experience with us.

Stay on the lookout for new updates and features in the near future!

Best wishes,
Webexpenses

Webexpenses

Bewertet am 10.6.2019
Martin Q.
Finance Project Maanger
Öffentliche Ordnung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We have eliminated all paper based processing of travel expenses and made the authorisation process quicker, simpler and transparent.

Vorteile: Ease of set up and operation.
The day to day support is excellent.

Nachteile: Nothing really. The implementation of mileage rates is awkward but that is not a webexpense system issue.

We find Webexpenses very comprehensive, but easy to use.

Bewertet am 21.3.2018
Nicholas D.
Managing Director
Telekommunikation, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to use, comprehensive reporting - it replaced a time-consuming manual system.

Vorteile: Intuitive design, easy to use, easy access on Windows, MAC and IOS devices. Great customer support service

Nachteile: Can be a bit too prescriptive, so care is needed in the initial set-up to ensure that expense entry is easy on mobile devices. Some parameters, like company, can only be added from the website and not on IOS - as far as I can see. There are sometimes exchange rate differences between the actual bill and what is charged to a credit card.

Programme is a great time and therefore money saver. Feedback from colleagues is really good

Bewertet am 8.12.2017
Andrea B.
Purchase Ledger Administrator
Einzelhandel, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: saves a lot of time in processing claims, easy to handle and receipts are always easy to find, no paper anymore

Vorteile: easy to use as claimant and approver, great tool to get claims into accounts system, big time saver, support is always very helpful and knowledgeable, account manager very caring, very easy to set up new users

Nachteile: sometimes a bit slow in processing claims. Can be complex / depending on the company structure of course

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