Wer nutzt diese Software?

LoyaltyLion arbeitet mit schnell wachsenden eCommerce-Händlern zusammen, die ein hohes Potenzial für Wiederholungskäufe (z. B. Mode, Kosmetik, Gesundheit und Wellness) bieten.

Durchschnittliche Bewertung

15 Bewertungen
  • Gesamt 4.8 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.7 / 5
  • Kundenservice 4.6 / 5
  • Funktionen 4.6 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 159,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • LoyaltyLion
  • https://loyaltylion.com/
  • Gegründet 2014

Über LoyaltyLion

LoyaltyLion ist eine datenbasierte Plattform für Kundenbindung und -engagement, der weltweit Tausende von eCommerce-Marken vertrauen. Händler nutzen LoyaltyLion, wenn sie ein vollständig maßgeschneidertes Treueprogramm wünschen, das nachweislich das Kundenengagement, die Bindung und die Ausgaben erhöht. Geschäfte, die LoyaltyLion verwenden, generieren in der Regel mindestens 15 USD für jeden 1 USD, den sie für die Plattform ausgeben. LoyaltyLion arbeitet mit über 4.000 eCommerce-Händlern mit schnellem Wachstum zusammen. Die Mission des Unternehmens ist es, ihnen zu helfen, im Zeitalter von Amazon erfolgreich zu sein.

LoyaltyLion Funktionen

  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Bonus-Verwaltung
  • CRM
  • Geschenkkarten-Management
  • Kundenkarten
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliedschaft-Management
  • Treueprogramm
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für LoyaltyLion

Very good loyalty software but could use a few upgrades

Bewertet am 1.4.2019
Alex J.
Owner / Operator
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall I've been happy with Loyalty Lion. For the price compared to other solutions out there, it can't be beat. Would highly recommend to anyone looking for a loyalty program for their store.

Vorteile: It's quite easy to use and integrate with BigCommerce. They also have a lot of great features such as points for following on social media, writing reviews, referring friends, etc in addition to points for purchase. They also have a great email platform that sends our emails to customers when they sign up, when they have enough points to redeem a voucher, as well as a monthly reminder to use their points.

Nachteile: I would like to see an updated user interface. It's showing it's age. I would also like the ability for customers to automatically use their points during checkout (I believe this is available for Shopify but not BigCommerce, which we use).

Easy to setup and requires very little attention once the loyalty programs are running

Bewertet am 4.12.2018
Ben S.
Director
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Loyalty Lion are a great company to work with. They like to keep things simple, as do we, and the approach is working nicely.

Vorteile: Once setup, this requires very little attention. The integrations are great and admin dashboard is easy to navigate and use. The customer service team are always fast to respond if you ever need them.

Nachteile: The emails that are sent out from Loyalty Lion out of the box can be basic in appearance, but with the ability to hook up with Mailchimp and Bronto etc. for sending this hasn't held us back.

Incredible Price Structure | Easy to Set-up | Powerful Features | Incredible Customization & Support

Bewertet am 19.12.2018
Carlos G.
CEO & Founder
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Paid more at the beginnig than with our previous loyalty program (S-Loyalty), but the value was incredible. Customer value went way up, and I was able to see which rewards get used the most, and get a higher Customer Lifetime Value.

Vorteile: Pricing is incredible for larger companies, and I've compared between Smile.io, Swell, S-Loyalty, and Loyalty Lion. The set up is easy, and integrations available are superb. Plus you can customize rewards to really influence customer behaviors to maximize customer value, either through revenue or engagement.

Nachteile: Would love if they could have more integrations to other apps, which I'm sure with time they will.

The most powerful one-click integration Rewards program out there!

Bewertet am 4.12.2018
Danny T.
Founder & CEO
Essen & Trinken, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would recommend LL to any Shopify merchant that is looking to get started with a robust one-click integrated Rewards program!

Vorteile: Thanks to how easy it was to migrate from our old rewards program and simple it was to set up with LoyaltyLion, we were able to launch really quickly and saw an immediate increase in customer engagement and retention!

Nachteile: The only downside is that we use ReCharge for our subscription platform and LoyaltyLion doesn't integrate too deeply with ReCharge. You can generate ReCharge coupons using LL but you can't reward customers for month after month loyalty.

Antwort des Softwareanbieters

von LoyaltyLion an 6.12.2018

Thanks for the feedback Danny! Merchants using our integration with ReCharge are able to reward month after month loyalty using tiers - for example a customer who subscribes could be put into an exclusive subscriber tier and therefore get access to exclusive benefits that non-subscribers don¿t receive. Please do get in touch with support@loyaltylion.com if you¿d like assistance getting that set up.

Easy to use and very valuable!

Bewertet am 16.11.2018
Chantal R.
Founder
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Competing in the e-commerce space can be difficult so having a really tailored program like this is hugely valuable to ensure customers feel engaged with the brand, and are valued themselves. I look forward to seeing what Loyalty Lion do next.

Vorteile: I love the customer analytics - particularly that I can see who my most valuable customers are and who is at risk. Also the customisation is brilliant. I was able to design a program that perfectly complements my brand.

Nachteile: There wasn't anything in particular, I'm pleased!

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