TrackMaven

TrackMaven

von TrackMaven

Wer verwendet TrackMaven?

TrackMaven-Kunden sind in allen wichtigen Branchen vertreten, darunter B2B-, B2C- und gemeinnützige/Interessengruppen.

Was ist TrackMaven?

Mit der Marketinganalyseplattform von TrackMaven kannst du die Kapitalrendite nachweisen und die Ergebnisse auf 18 digitalen Kanälen wie sozialen Netzwerken, Anzeigen, PR, Automation und CRM verbessern.

TrackMaven – Details

TrackMaven

http://trackmaven.com

Gegründet 2012

TrackMaven – Preisübersicht

TrackMaven bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für TrackMaven findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

TrackMaven Funktionen

Content Marketing Software
Kampagnenmanagement
Kategorisierung / Gruppierung
Konversion-Tracking
Marken-Management
Redaktionskalender
SEO-Management
Social-Media-Management
Terminplanung veröffentlichen
Vertriebsmanagement
Veröffentlichungen in mehreren Kanälen
Video-Management
Zielgruppen-Targeting
A/B-Tests
Customer Journey Mapping
Dashboard
Kampagnen-Tracking
Kanalzuordnung
Leistungskennzahlen
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Social Media-Kennzahlen
Website-Analytik
Customer Journey Mapping
Kanalübergreifende Zuordnung
Konversion-Tracking
Multi-Touch-Attribution
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Segmentierung der Audienz
Zuordnungsmodellierung

TrackMaven – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 23 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.3/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
4.8/5
Funktionen
4.1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.9/5
Ben R.
Video Producer
Medienproduktion, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018

"Excellent Social Media Advice"

Kommentare: We use it to use data from competitors in our data set to jump on trends and do more effective social media posting.

Vorteile: They have given us very tangible ways to improve our performance on social media, and they are great at collecting other examples of best practices and comparative data.

Nachteile: I have no complaints. It always does exactly what I need it to do.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.10.2018
Geoffrey B.
Digital Media Analyst
Sport, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017

"An outstanding experience. Helps us in our business every single day!"

Vorteile: My favorite feature is the clear way to tag posts. We use it to tag types of content, events they surround, and if they include any of our partners. This has proven to be valubale come end-of-the-year recaps. Also, it provides quick and easy ways to sort posts by quality as well as graph results for not just us, but all of our competitors.

Nachteile: Sometimes, the graphing functionality can be a little clunky. It can be hard to pull results exactly how you want them. Also, it doesn't have a way of excluding certain results from searches (such as posts that we tag DELETED) or do "AND" searches when searching tagged posts instead of "OR" (ex. "this tag" AND "that tag", not "this tag" OR "that tag")

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017
Aly S.
Social Media Coordinator
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017

"I've been using TM for over a year now. I like using it to supplement our other analytics tools."

Kommentare: Competitor analysis, dashboards, easy to build graphs.

Vorteile: - Competitor analysis
- Dashboards
- Customer service help (Monica is very helpful)
- Create your own graphs

Nachteile: - If you have a large legend not all of the legend shows when you export the graph.
- We had many issues initially with tags/tag rules but they've been fixed.
- I don't like that the time frames don't match up when you create a graph vs. in the content feed.
- I used to use the chart that showed good times for you to post based on your competitors and I really miss not having that graph anymore.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.5.2017
Danielle R.
Research Manager
Marketing & Werbung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017

"It has been good but I think it could be better"

Vorteile: Tracking the social following (esp. vs. competitors), it is also great to see how one platform performs vs. the others

Nachteile: I feel as if there should be a way to track category of content vs. other categories, competitors, etc. You should also be able to see a content mix so for example 20% of content is fashion, 20% is beauty, 30% is health, etc. As well as how much one category over performs vs. another.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017
Ben A.
Digital Coordinator/Social Media
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017

"TrackMaven lets us know what is going to work before we do it on social media."

Kommentare: We got all the tracking we could want to report to all officers and directors.

Vorteile: I really like the the ease of reporting and metrics that anyone in our organization can understand (rather than simply posting things quickly).

Nachteile: I do miss the hour-by-hour data, which shows people the objective best times to post, so if that feature were added back, I could not come up with a con.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.5.2017