Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Deltek Vision?

Deltek Vision ist eine projektbasierte Lösung für Dienstleistungsunternehmen, die Projektbuchhaltung, Ressourcenmanagement, Projektmanagement, Zeit- und Kostenmanagement sowie Kundenmanagement in einem Produkt vereint. Deltek Vision ist eine webbasierte Lösung mit Cloud- oder On-Premise-Bereitstellung.

Wer verwendet Deltek Vision?

Deltek Vision unterstützt professionelle Dienstleistungsunternehmen wie Management-, IT-Beratungs-, Marktforschungs- und Architekturbüros.

Deltek Vision Software - 1
Deltek Vision Software - 2
Deltek Vision Software - 3
Deltek Vision Software - 4

Du bist nicht sicher, ob Deltek Vision das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Deltek Vision

Deltek Vision

4,1 (474)
1.000,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
115
Keine Integrationen gefunden
3,6 (474)
3,7 (474)
4,0 (474)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
475,00 €
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
348
13
3,8 (1.469)
3,8 (1.469)
3,7 (1.469)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Deltek Vision

NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Duplizierte Zahlungswarnung
Kontenplan
Scheckausstellung
Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
Statusverfolgung
Microsoft Excel
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Offline-Zugriff
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Sage 100 Contractor
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Forderungen
Verbindlichkeiten
BQE CORE Suite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Zeiterfassung
Zeit & Kosten Verfolgung
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
TaxDome
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Kundenmanagement
Kundenportal
Time Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zeiterfassung
Online-Zeiterfassung
Timesheet Management
CloudBlue PSA
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Berichterstattung / Projektverfolgung
Ticket-Management

Bewertungen über Deltek Vision

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,1
Benutzerfreundlichkeit
3,6
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
46%
3
15%
2
4%
1
1%
Nereida
Nereida
ANALISTA CONTABLE in Venezuela
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Important business data in real time.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I am using Deltek Vision to identify problems affecting the performance of our company and hinder the successful implementation of some projects. I am also taking advantage of useful features to improve performance and complete projects successfully.

Vorteile:

What I like about Deltek Vision modules are purchasing and asset management because they allow me to track purchase orders and fixed assets; It helps me to get new business, improve performance and optimize the operations of our company.

Nachteile:

For some people within the company's user interface it is not always so friendly and does not have much ability to change the screen size. In addition, it may not be ideal for companies that only require specific modules, since all the modules are included in the software.

Elizabeth
architect in USA
Architektur & Planung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Adequate, reliable. Not as user friendly as others

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: When using Vision, it was very adequate. However, now that I use Monograph, I see how much more capability Monograph has and how user friendly it is.

Vorteile:

It does its job. It's reliable. It has functionality especially for management and accounting departments. Overall, it's a solid program with proven results and a user base that reinforces trust.

Nachteile:

It's a bulky program compared to the web based program I use now. It wasn't compatible with some browsers so I had IE just for timesheets. User interface wasn't the most intuitive and customer service wasn't built in. Therefore I had to ask my accounting manager for her to contact customer service with questions.

Isaac
Business Development in USA
Tiefbau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Customizable and Functional

5,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Our firm has customized our version of Vision to the point where it does everything we need it to do in a much more efficient way. The way we can organize our pursuits, projects, and clients is streamlined.

Nachteile:

I think there are some classifications and fields that we could use that speak to other databases within Vision. Being able to link certain items easier would be nice.

Kim
Operations Manager in USA
Tiefbau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Accounting was an Afterthought

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Horrible Horrible Horrible - that is why we are searching for another software. I do not recommend - at least not for accounting purposes. Save your accounting team the headache!

Vorteile:

There is not "like most" - Difficulty in correcting JE's on a bank account. Meaning - you cannot fix. I would NOT recommend this product for accounting purposes. It's outdated and not forgiving. Reports are less than desirable to look at, and most information is difficult to locate. In order to get what you want you will have to export reports in excel, merge them together and fix for yourself. This is very time consuming and a waste of daylight hours.

Nachteile:

Difficulty in correcting JE's on a bank account. Meaning - you cannot fix. I would NOT recommend this product for accounting purposes. It's outdated and not forgiving. Reports are less than desirable to look at, and most information is difficult to locate. In order to get what you want you will have to export reports in excel, merge them together and fix for yourself. This is very time consuming and a waste of daylight hours. You have to work backwards when posting a transfer of funds to a account. If you don't your screwed!

Tiyana
Vice President - HR in USA
Umweltdienstleistungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Vision to Vantagepoint

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We were using Excel for timesheets so having time and expense in one place and tying into our business process is wonderful. We also have the ability to get nice reports.

Vorteile:

The software helps streamline some of our processes.

Nachteile:

Not easy to navigate through CRM but here to learn.