HubSpot Sales Hub

HubSpot Sales Hub

von HubSpot

Wer verwendet HubSpot Sales Hub?

Über 52.000 Kund*innen in mehr als 100 Ländern nutzen die preisgekrönte HubSpot-Software, um ihre Kund*innen zu gewinnen, zu begeistern und zu erfreuen.

Was ist HubSpot Sales Hub?

Zeitsparende Verkaufstools, die du kostenlos nutzen kannst. Erhalte eine Benachrichtigung, sobald ein Lead deine E-Mail öffnet, verfolge jede Interaktion automatisch und organisiere all deine Aktivitäten mit der HubSpot-Vertriebssoftware an einem Ort. Starte kostenlos und aktualisiere dann, wenn du Wachstum verzeichnest.

HubSpot Sales Hub – Details

HubSpot

http://www.hubspot.com

Gegründet 2006

HubSpot Sales Hub – Preisübersicht

HubSpot Sales Hub ist verfügbar ab 50,00 $/Monat. HubSpot Sales Hub bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für HubSpot Sales Hub findest du unten.

Startpreis

50,00 $/Monat

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

HubSpot Sales Hub Funktionen

Sales Force Automation Software
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung

HubSpot Sales Hub – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 249 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.3/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4.4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.2/5
Matt G.
Head of Marketing/Sales Operations
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.1.2018

"Great way to introduce automation to your sales team"

Vorteile: The basic end of the software is relatively easy to use, allowing new users to be up and running in an afternoon. Integrations are quick and easy with other systems from gmail to Salesforce. Once templates and sequences are up and running, sales staff can easily and confidently manage their own marketing. The ability to create offline tasks is a great way to formalise your sales processes, and get either your outbound or inbound sales teams closing more business!

Nachteile: It would be nice if the sales version allowed you to send on behalf of another user. Whilst you can see stats, set up templates and add contacts, when it comes to the crunch the person signing off the emails has to send them. Also, some of the limitations are far from clear, because upgraded functionality is always visible, if you have a mix of paid and free users this can lead to a lot of confusion.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: GetApp
  • Bewertet am 26.1.2018
Leo W.
Senior Director Corporate Partnerships
Eventservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2020

"Great Sales CRM! "

Kommentare: From day one I could see the value, and was happy with it. Being able to track documents and emails alone, in my business, is key. It allows me to see which prospects are the most engaged with the content, and that makes all the difference!

Vorteile: This is a great tool for your sales process. It provides oodles of data about your outreach, about email viewings, detailed data about how prospects are viewing your documents (even which pages, and for how long!). As a whole, it provides a variety of reports, lets you upload more documents and email templates than you could ever need! It integrates seamlessley with GMAIL (this what really what sold me), and operates along side your gmail account. Hence, I don't have to go in and manually add prospects to the CRM, I don't even need to input them via one list of all of them at once. Just working every day adds them one at a time as I work. And if I want to do it on a mass scale, I can do that too!

Nachteile: Cons... well. I feel like I could use a coach to sit by my side and show me everything. There is quite a lot that it does, and for a guy like me who isn't near as tech saavy as I think I am, it's quite complex. I see my colleague utilizing the software to a much higher degree. I feel I will get there, but for now it serves a few key purposes, and is already well worth the expense.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2020
Lee T.
MD
Informationsdienst, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.1.2020

"Intuitive and cost effective CRM"

Kommentare: We love this solution for monitoring our client engagement!

Vorteile: The system is easy to use, and input data, which is great for any small business looking for a CRM that is free.

Nachteile: There has been some reduction in functionality in the free version, however it far exceeds any other free CRM.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.1.2020
Brenan L.
Operations
Computer-Software, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2019

"Sales Hub makes basic CRM functionality accessible to SMBs"

Vorteile: Sales Hub makes basic CRM functionality accessible to SMBs who often do not have the resources (time, money or people) or knowledge. It enables them to better manage deals and prospects.

Nachteile: The design of the CRM is heavily focused on an inbound sales model, so the platform lacks design functionality for other models such as outbound. Companies with moderate to complex requirements will not find the flexibility they are looking for.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.11.2019
John W.
Key Account Manager
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2020

"HubSpot is the best CRM I have ever used"

Kommentare: HubSpot has become a foundation for our entire business. It houses all of our clients and prospects information plus all important stats for each. It is such a vital tool that helps compliment everything we are doing as a company. I do not know what we would do without HubSpot.

Vorteile: HubSpot does most all of the work for you and collects your client and sales data through integration. My cold call efforts do not need to result in tons of data entry but rather allows me to enter my notes and sales data into the HubSpot profile that is created through me simply sending an email.

Nachteile: I have found the duplicates and some time triple copies of data have been found in HubSpot. This makes managing data and notes challenging. They have a merge feature but this is time-consuming and cannot be undone so at times it feels like a risk.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2020